pleyboy Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 (Редактирано) Та проблема на бензин си е от мн.време,защото си я карам на газ основно.Ама сега ще почнат студените месеци,и изкам да си я паля и да работи на бензин докато позагрее.В момента 1ви път паля на бензин от раз и без да се колебае угасва,2ро въртене пали вдига до около 1400об и плавно падат до 1000об стигне ли пак веднага гасне дори леко ако съм натиснал педала на газта.Когато двигателя е около 80-90градуса се поуправя но пак се колебаят между 900-1000об докато не се пуснат вентилатора и пак гасне,ако крака не е газта.На газ проблема е по-малко осезаем,на студена ако я подкарам до 3500об. и ако изкюча от скорост,мн рязко падат на 800об поколебават се 10сек и се оправят на 950об.Позагрее ли нямям проблеми кара се форсира се и под 900об не падат.Нови свещи съм сменял,нов въз.филтър.Благодаря ви!Преди 20 000км сменях и ст.моторче от работеща кола но 2ра ръка. Редактирано 3 Октомври 2016 от pleyboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboy Публикувано 6 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Благодаря ви!Мн бяхте полезни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) Проблемът може да е в стъпковия мотор,защото частите втора употреба не е гаранция как са работили до последно.Каква беше причината да смениш смукача/ст.моторче/клапан,mr plEyboy? Редактирано 8 Октомври 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboy Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Причината беше,че беше заяло оста вътре на стъпковото моторче,в отворено положение.И след доста киснене,в различни течности нямаше ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 За каква ос говориш, да не би да имаш предвид ламбда контрола за газта, стъпковия мотор за бензиновия двигател е един клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboy Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Точно де клапан,който се върти.Моя стария само отворено беше.А с другия се вътри оста на ст.моторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboy Публикувано 11 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 (Редактирано) Проблема е решен,от едно място взимаше въздух,около гафрирания маркуч.Сега имам друг проблем стържат ми чистачките,и свирят римаците дали е от дъжда!А да и паднели малко напрежението на акумулатора,бенз.помпа мързеливо се чува!Но си пали де!Не прави еденичен прътен звук,а 2 3 по слаби с прекасвания при даване на контакт! Редактирано 11 Октомври 2016 от pleyboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 Смени си чистачките и натегни малко ремъците.Провери колко ти зарежда алтернатора и си купи нов акумулатор за зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Преди 22 часа, pleyboy написа: Проблема е решен,от едно място взимаше въздух,около гафрирания маркуч.Сега имам друг проблем стържат ми чистачките,и свирят римаците дали е от дъжда!А да и паднели малко напрежението на акумулатора,бенз.помпа мързеливо се чува!Но си пали де!Не прави еденичен прътен звук,а 2 3 по слаби с прекасвания при даване на контакт! Колега, не е възможно акумулатора ти да е паднал много, помпата да върти зле на контакт, и тогава стартера ти да може да завърти и да запалиш. Стартера иска 10 пъти по-голям ток. Нещо ти прекъсва захранването на помпата, по твоите обяснения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts