Jump to content

Избор на Audi A4 B8 2.0TDi


Recommended Posts

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много добре изглежда плевенската Б8-ца и е доста богато оборудвана.

От всички дадени линкове в темата тая е най.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено В8 е по-широка за седящите отзад:)  Явно за визията е въпрос на вкус...... аз избрах възможно най-новата В7 пред В8 същата година или 2009 най-вече защото изобщо не ми харесва екстериора......:huh:. Явно на повечето от вас им харесва обаче:) Затова поисках мнението на автора на обявата!   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато Плевенската има всичко без панорама, даже печка има, ел.багажник, вътре и вън слайн, но ме притеснява вътре 4-лъчевия волан, дано да е с подгрев. Заслужава си 2000 лева, а и винаги има пазар и евентуално сваляне на цена поне с 500 лева... Километража и също е спорен, изглежда ми захабен салона, но на живо е друго,който я вземе да се похвали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих погледнал синия авант с 3.0тди!

Оборудвана е скандално!

Мотора е супер и е куатро.

Покараш ли я в тази комбинация,няма и да ти се прииска повече ръчка.

2.0 в Б8 на предно и ръчка е безумие според мен.

Имал съм пряк досег още от 2002г с Б5/после Б6 и Б7.......Б8 е просто друга кола във всяко едно отношение.

В момента имам такава седан и мястото отзад спрямо предходните поколения си е доста за класа на А4!

С по-големите мотори идва и по-богатото оборудване.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/14/2016 at 11:12 AM, sweep said:

Всеки по-нов модел е по-добър от предходния.

На мен ми трябваше автоматик на предно за градска кола. Избрах Б5 пред Б6. Вече 4 години изпитвам самодоволство от избора.

Във връзка с директното впръскване и газова уредба разни хора избират по-стар модел с по-голям мотор.....

не може така да се генерализира....особено при Ауди, където има невероятно много комбинации от мотори и кутии.....а далеч не всички стават за притежание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултитроник в комбинация с 2.0тди 143кс спокойно си добутва 300 000+, става въпрос за б8. Примери колкото искаш. Дори и да се счупи, се прави. Лично на мен ми е лигава кутия, но вкусове всякакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

6 minutes ago, johnny_ said:

Мултитроник в комбинация с 2.0тди 143кс спокойно си добутва 300 000+, става въпрос за б8.

Когато купувах колата,  прилична Б8 беше над 30к, което за градска кола, която всеки месец получава по някой белег е абсурдно.....а и дизел, който да трака в задръстването ....също не ми е идеал за градски автомобил.

Освен това вече 4 години колата се кара без да се жали, като още в началото е сложена по-голяма турбина с ремап, кутията се обслужва редовно и няма признаци на умора. Няма мултитроник, който да може да се сравни с подобна кутия.

Понеже е много безпроблемна, познат в момента е с ритаща кутия на уж гаранционна немска  4 годишна кола. С 2.0Д и 150к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за сравнения а за вкусове всякакви! Напълно нормално е всички да имаме различен вкус......а стотиците хиляди клиенти, купили си автомобили с multitronic през годините, не са изпаднали в някакъв дълбок транс, а са се качили, покарали са.....харесало им е и са решили това да е избора!

Което не прави всички останали клиенти с друг избор.....по-глупави, по-преебани или напротив - хванали Господ за....шлифера:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност Ауди  не са им оставили избор....освен да сменят марката.....или да си купят куатро

....което за служебен автомобил, където се гледа и количествата изхвърлени газове....

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, robobug said:

На мен ми трябваше автоматик на предно за градска кола. Избрах Б5 пред Б6. Вече 4 години изпитвам самодоволство от избора.

Във връзка с директното впръскване и газова уредба разни хора избират по-стар модел с по-голям мотор.....

не може така да се генерализира....особено при Ауди, където има невероятно много комбинации от мотори и кутии.....а далеч не всички стават за притежание

 

Много добре може да си се генерализира. Случай като твоя има и ще има. Това не прави Б5 по-добра кола от Б8 или Б6. Развитието на технологията върви във възходяща посока и твърдението ми, че всяко поколение е по-добро от предното си е на място. Това, че в конкретен случай кутията не е добра, не прави самия модел по-лош...

+това изказването ми е в контекста на казаното от колега, че Б6 е била по-доър избор, защото нила по-доказала се във времето, което е съвсем нереално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав.....(за това как нещо се било доказало, а друго - не).

НО за какви технологии може да говорим при кола на предно с ръчна кутия и 4 цилиндров базов мотор? Един полу-таблет ("полу", защото няма тъч :) ) вграден в таблото? Може да говорим за оптимално за нуждите купе, ама чак за "технологии". Технологии има при 3.0 (дизел или бензин) с автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за гамата б6, б7, б8...

Да най-оборудваната Б7 с топп мотор ще е по-добър избор от 1.8тфси на б8...

Но сравни 2.0тди в Б7 с този 2.0тди на Б8...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, и аз това казвам. 

Това всъщност е "вечната дилема" - по-висок клас / по-добре оборудвана и по-стара...... или по-нова, но без новостите от новия модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Технологиите напредват, качеството не винаги върви нагоре обаче! Говоря принципно, без да имам в предвид никой автомобил. Конкуренцията, финансовите кризи..... борбата за пазари и ценовите политики водят не рядко до абсурдни решения и изпълнения! Не случайно един от шефовете в Мерцедес преди година беше казал......цитирам по памет: "ние още не можем да достигнем качеството от края на осемдесетте и началото на деветдесетте години"!

Разбира се технологиите като такива са напреднали ужасно много за тези...... 25 години ;)

На дали при Ауди е различно:)

И да...... почти всеки би избрал да кара чисто нов автомобил разбира се:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...