Jump to content

Къде се губят 20, че и повече коня? A6 2.5 AEL


radi_nrj

Recommended Posts

Колата до скоро мислех, че е сток, ходих да я меря на дино и изкара 140.7кс и 330N/m, викам си: - 40 нютона само от махнатите катализатори? - Защо пък не...


Последва изолиране на EGR и ново мерене, изкара 138кс и 345N/m, викам си: - Ето още 15N/m от EGR-а и колата тръва 200 оборота по-рано. Супер! И заживях в заблудата, че карам добре вървящ стоков автомобил. 

 

 

Преди няколко дена обаче един приятел ми подари чипове писани за неговата кола, с които без хардуерни интервенции е изкарал 175кс и почти 400N/m. Тръгвам да ги монтирам и какво да видя: 
Изображение

 

Няколко месеца след като е купен тоя кораб е минал през ръцете на самия Ролад Майер (МТМ) и му е сложен софтуер за 160кс и 315N/m които трябва да вади с отворен EGR и налични катализатори. Нютоните сме ги преизпълнили, ама повече от 20 коня се губят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 350'000km които за мотор с ресусрс 1'000'000 са нищо. Видно е, че са умрели, въпросът е как да ги съживим. Колата явно има проблем във високите и просто събирам мнения от  какво може да е. До сега няколко човека предположиха омекнала пружина на гейта на турбото. Някой ако се сеща за друго, което да проверим?
Лошото, е че от MTM тоя тунинг не го правят от години и дори и те не можаха да ми отговорят какво налягане на турбото има заложено в картите. Явно ще трябва да го отворим и да ги четем, което не ми се искаше защото пломбата на MTM е здрава и не искам да я късам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ако седнете да видите с вагком-а в движение компа кви стойности дава като изискване и получаване няма ли да е по лесно да видите дали турбото стпуулва както трябва. (турбината ти ще е последния проблем според мен) а и 10-15 коня е никаква разлика , ако идеш до друго дино ще извадиш други резултати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ребилт на главата правен ли е? Напасване на клапани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е пипана главата. То вътре всикчо е като ново, дори и нагара от EGR-а беше супер малко. Януари ще слагам K16-ка с компресорна перка от кован алумуний и ще видим какво ще излезе. За момента нещата са в застой защото колата си пали и върви прилично, а подготвям S6 окачване и спирачки за монатаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На АЕЛ-а вкъщи след като срещна бутала с клапани заради демпферна шайба му се направи ребилд на главата от-до и стана коренно различна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 Може и да има нещо вярно, защото отидох на друго дино и колата ми е 180 коня и си изкара 180 коня.. А при въпросното дино, където Ради има загуба на коне си бях забравил климатроника включен(не знам колко е от значение, но колата ми изкара 169-170коня) .. Така че може и да си прав за друго дино че трябва(поне за проверка) :nixweiss:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В БМВ форума имаше дино ден там, имаше коли в Хеед и Овърдрайв с по-високи резултати на колелата отколкото при тези на "вал"

Един познат си е мерил колата на 4 различни диното там му изгубиха 100кс..вярно при мално над 500 но все пак...а и охлаждането им е доста несериозно,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях там на три дино дни и доста стокови коли си изкараха завоските коне... Както и да е, дори на гъзомера се усеща, че колата рЕзко припада след 3000 оборота. Сега имам други драми със ъпгрейда на спирачките и като го реша юе преслушаме колата от-до и ше пуснем едни логове да видим какво прави. Ще пиша ако има развирие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...