Jump to content

Проблем с ел. Стъкло и врата


Vko8

Recommended Posts

От днес съм горд собственик на А3 1.9 110hp. След доста търсене и загуба на време, което ми е ценен ресурс се спрях на едно сребърно двуврато бижу. Имам няколко проблемчета, които след обслужването искам да направя:

1. Когато смъкна лявото стъкло после не иска да се вдига. След 3 4 натискания на копчето се вдига 1/3 и спира. Натискам пак, вдига се до 2/3 от цялото стъкло..натискам пак 2 3 пъти и се вдига до горе. 

Когато я заключвам с ключа и задържа лявото стъкло пак не се вдига, при дясното е като по конец, работи идеално. Какви съвети ще ми дадете? 

 

 

Сега видях темата на колегата за смяна на повдигачи. Утре се заемам.

2. Пасажерската врста не се отваря отвътре. Отвън всичко е идеално, но отвътре просто не иска. 

3. Загравя на 80градуса. Рядко 90. Термостатче ли??

4. Задната чистачка се движи трудно. За смяна ли е или да пръсна със спрей?

Това е за сега, Бшагодаря предварително колеги!

Редактирано от Vko8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Т2-отваряш кората на вратата и виждаш какво се е случило. 

Т3-започваш с термостат

Т4-сваля се механизма на чистачката,отваря се,почиства се и се смазва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Както те е посъветвал колегата сваляш кората и гледаш какво е положението. Най-вероятно кукичката на жилото, която се хваща за вътрешната дръжка за отваряне се е откачила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах врата която не се отваряше отвътре и дълго се чудех къде е проблема докато не открих едно палче в лицевата част на вратата което е нещо като защита за деца доколкото разбрах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.12.2010 г. at 14:40, Geraka написа:

 

 

 

На 2.12.2016 г. at 20:35, vlado_tonev написа:

Child lock е само на задните врати.

 

А когато е с две врати нямаме ли опред??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/30/2016 at 19:14, Vko8 написа:

3. Загравя на 80градуса. Рядко 90. Термостатче ли??

Пусни си преди това един тест на стрелките на километража през VCDS. Моята също не достигаше до 90, но се оказа, че са ми отваряли километража (прави се за промяна на изминатите километри които излизат на таблото, аз съм си направил извода) и после не са наместили стрелките където трябва. погледни тази темичка цък. Там съм описал подробно как става при A6 C5. Нещата при теб са почти идентични. Относно термостата има други методи за проверка на изправността му. Смятам че можеш да ги намериш и сам. Поздрави и безавариино с новата придобивка! :zustimm:

  П.П. Извинявам се темата в която съм го описал подробно е била тази:

и се отнася точно за 8L.

Редактирано от katsi86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, katsi86 написа:

че са ми отваряли километража (прави се за промяна на изминатите километри които излизат на таблото, аз съм си направил извода)

Не е нужно да се отваря таблото за да се направи корекция на километрите.

 

На мен обаче ми е разместена стрелката на горивото и не показва вярно. Разбрах го по неприятен начин. Таблото ми пищеше за гориво а стрелката показваше половин резервоар. Понеже таблото е френско мислех че се е бъгнало, карах няколко дни пренебрегваики сигнализацията и в един прекрасен момент ми свърши горивото и се озовах в кофти ситуация. Добре че колата успя да запали с повечко въртене, понеже беше дръпнала въздух.  Някои знае ли как се регулира стрелка, знам че е с ваг-ком но самата стрелка как се вади.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vko8 написа:

 

А когато е с две врати нямаме ли опред??

Отпред няма,защото деца на предните седалки не се возят.

 

преди 7 минути, evg_eni написа:

знам че е с ваг-ком но самата стрелка как се вади.

С ВАГ се прави калибровка,стрелака се издърпва,но по-добре отиди при някой,който го е правил.И аз исках да извадя стрелката на оборотомера на купето,но като излезе заедно с оста купих цяло табло заради оборотомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, evg_eni написа:

но самата стрелка как се вади

До колкото знам, правилния начин е като се завърти обратно на часовниковата стрелка и същевременно се издърпва, но не съм го опитвал и не смея да го твърдя. А при теб като изключиш от контакт стрелката пада ли на нула? Ако не пада може да се окаже, че е безсмислено да настройваш стрелките - говори за повредени зъбни колела. Направи първо тест с VCDS и тогава прибягвай до разглабяне на таблото. Иначе точно стрелката на горивото се калибрира финно в едни от адаптационните канали (не помня кой точно беше). Но това е за финно регулиране. Разлика от половин резервоар е сериозна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, katsi86 написа:

До колкото знам, правилния начин е като се завърти обратно на часовниковата стрелка и същевременно се издърпва, но не съм го опитвал и не смея да го твърдя.

Потвърждавам. Правил съм го десетки пъти вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая стрелка на 360 градуса ли може да се превърта? Мислех че си има краино ляво и дясно положение. Значи ситуацията е такава: като не съм на контакт си е на 0 , но като завъртя ключа скача до едно деление под половината резервоар - това беше при празен резервоар. Заредих към 35 литра гориво и сега показва пълен. Иначе се играх с output тестовете на VCDS преди време. Направи ми впечатление че след като минаха големите стрелки започнаха тестове на лампите по таблото. Просто нямаше тест на малките стрелки не знам защо... версията е 12.12

 

... много се размаза темата на човека

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, evg_eni написа:

Понеже таблото е френско

До тук трябва да ти става ясно, че проблема е в таблото. Проблема не е в сигнализацията, която се показва на дисплея, а в стрелките, като самите моторчета и стрелките не са виновниците, просто по тях си личи проблема. При мен беше такъв проблема. Говорим за разлика от по 5-10 до маскимум 20 литра спрямо отчитаното и реалното количество. Бил съм на резерва, а ми е показвало, че съм с пълен резервоар. Най-много проблеми имах, като наближавах резервата. Зареждал съм колата догоре и до повече от 3/4 не стигаше стрелката.

Няма тест за малки и големи стрелки - всички се движат едновременно!

 

Ако решиш все пак да разглабяш нещо по таблото и повредиш нещо, първо ми пиши. Моето е на части вкъщи с почти всичко здраво по него. Ще ти подаря каквото ти е нужно.

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, evg_eni написа:

ая стрелка на 360 градуса ли може да се превърта?

Не. Точно след като стигне крайно дясно положение и "затегне", продължаваш да въртиш по часовниковата стрелка и прилагаш усилие на горе. До не повече от 1/4 оборот, стрелката вече ще е в ръката ти. После поставяш леко стрелката и връщаш оста и в крайно ляво положение (ще усетиш съпротивлението).

 

преди 2 минути, evg_eni написа:

Значи ситуацията е такава: като не съм на контакт си е на 0 , но като завъртя ключа скача до едно деление под половината резервоар - това беше при празен резервоар

Виждал съм го при колежка. След наместване на стрелката, пак без контакт си седеше на 0. Просто преди слагането, не е била натегната оста на ляво.

 

преди 5 минути, evg_eni написа:

Направи ми впечатление че след като минаха големите стрелки започнаха тестове на лампите по таблото. Просто нямаше тест на малките стрелки не знам защо... версията е 12.12

Това вече не е нормално и не съм го срещал до сега. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, bsdnikolov написа:

Виждал съм го при колежка. След наместване на стрелката, пак без контакт си седеше на 0. Просто преди слагането, не е била натегната оста на ляво.

Къде е логиката в това? Питам от интерес и за да го изпробваме като решение за едно болно А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква е логиката, но беше факт. 2-3 пъти ми се е случвало, преди да започна да връщам оста в ляво положение, след връщане на стрелките (посредством теста с VCDS), после при поставяне на таблото обрано в колата и повторно пускане на теста, да ми направи такъв номер стрелка (и все е тази на горивото). От тогава, винаги връщам оста и никога повече не съм забелязвал подобни аномалии. Последното поставяне на стрелки, например го правих вчера и всичко мина перфектно:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е термостат защото нмам и парно. Купих нов антифриз и термостат и утре летят. Сега остана само ремъците да оправя и почвам с интериора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Понеже бях писал в тази тема относно проблема със изместената ми напред стрелка за горивото, наскоро свалях таблото и с помощта на vcds успях да настроя стрелката в правилно положение. В случая при френските табла стрелките са монтирани директно върху оста на моторчето, Спокоино могат да се превъртат на 360 градуса когато са съвсем леко сложени, защото като ограничител за крайно ляво и дясно положение служат пластмасовите елементи на самото табло и тези върху основата на самата стрелка. За това и мисля че правилният начин за свалянето и е само с издърпване, без въртене. Аз успях да я сваля с ръка, без да подлагам нищо под нея, но си иска силно дърпане. Вече показва коректно и резервата пищи адекватно спрямо показанията.

 

DSC013173.jpg

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...