Jump to content

Покупка на S8 D2, S6 C5 или S4 B6


Recommended Posts

Тези коли са си за ценители, а не за "професори" и тънкачи, които разсъждават на базата "20 годишна кола на еди колко си километра трябва да струва 3000 лева." 

Поддръжката не е евтина, но пък удоволствието е голямо, особено за ценителите на големите атмосферки.

Аз съм с А6 4.2 и дори за момент не съм съжалил за избора си. Проблемът е, че читавите са малко, но с повече търпение нещата се случват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
1 hour ago, germer said:

Или това е по-скоро табу?

в момента, в който се появи читав екземпляр, изчезва веднага. Няма време за разсъждения и чудене, така че или с рогата напред или забрави :)

 

@CnacmeB - чакане му е майката, дебни пазара и в момента в който видиш нова обява веднага отиваш с компютър да я гледаш. Ако не даде някакви сериозно грешки след 30-тина мин каране я караш на сервиз за по-дълга диагностика и ако кажат, че е ок директно действай. Читавите екземпляри излизат изключително рядко и все още има търсене за тях. Голяма част от тези коли са много уморени и с доста скъпи проблеми, така че се приготви и за известен период на възстановяване на колата. Ако издържиш, после няма да съжаляваш :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги,

 

отдавна не съм писал, но просто няма развитие по темата. Както бях написал по-рано в темата, след гледане на известен брой коли като че ли в момента най-ми допада С6. В тази връзка, някой дали е гледал тази кола на живо и с какви впечатления е останал:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478102926880489&slink=1z10hg

 

А по въпроса за читавите бройки - все повече си мисля, че това е имагинерно понятие и човек трябва да е настроен, че след покупка ще има доста неща за пипане. Само се замислете на какви цени са консумативите (летни/зимни гуми с оригиналните размери, дискове от хубавите, накладки от хубавите, някой и друг носач от хубавите или пък ксенонови крушки от хубавите :hilezh:), добавете служванията (първоначалното на ангренаж, ролки и т.н. и последващи на масло и всички филтри), добавете непланирани ремонти с оглед на възрастта и средно статистическото състояние, в което се купуват тези коли (редовните проблеми с кутията, това-онова по двигателя и някои от другите възли) и си направете сметка колко би искал един собственик, който не е пестил по колата си. След това влезте в mobile.bg  и забележете цените на обявите - дали въпросния собственик по-горе би се разделил с колата си за 8-9к лв?

 

Също така ми прави неприятно впечатление, че 90% от колите, които съм гледал досега са при сегашния им собственик от 6-12 месеца, през които той е "оправил" доста от споменатите по-горе неща и в същото време тъкмо след като е изчистил проблемите по колата и вече може да и се радва - изведнъж решава да я продаде на доста изгодна цена (от перспективата на купувача). Масовите обяснения, които чувам в такива случаи са "ами аз си карам колите по 1 година и след това обичам да ги сменям", "наситих се на тази кола, искам нещо ново" или "ами нямам време да я карам" :hilezh::hilezh::hilezh: В тази връзка може би си заслужава да попитам колегата Menethil, който е писал малко по-горе, дали пък не му е омръзнала вече С8-цата, която е купил за 7.5к и е налял още толкова за ремонти. Все пак вече са минали няколко месеца и може би би я дал на цена от 8500-9000лв. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички коли публикувани на обяви от частни лица са боклуци.Има хора които наистина си сменят колите много бързо,и то стегнати коли.

Примерно купуваш дадена кола,поддържаш както трябва,караш през това време.После ти омръзва или взимаш друга,може би по-добра.

Аз съм го правил тоя номер и то доста пъти.

Винаги продавача е ''вътре'',но има и някои такива които излизат на плюс след продажбата.Все едно са ударили джакпота от игрите на Захари Бахаров.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че винаги има и читави бройки (затова горе съм сложил 90% като дисклеймър :hilezh:), но въпреки това ми е доста трудно да повярвам, че масово попадам на този тип хора "с възможности", които просто си сменят колите като носни кърпички. Все пак, С-ките са такива коли, че за да се поддържат на ниво изискват немалки суми и при средните цени на обяви в момента, сметката не се връзва с няколко хиляди. Пак казвам - малко е странно как пък толкова филантропи има на пазара, които горят от желание да "подаряват" едва ли не читави коли за "жълти стотинки", които са оправили буквално преди няколко седмици (защото всеки обяснява как е направил първоначалнто обслужване, сменил е дискове, накладки, гуми и разни други неща, а в доста случаи е сложил и едно газово за 2к лв). Е аз ли не мога да смятам, или собствениците на С-ки са сред най-ларж хората в тази държава? :hilezh:

 

И по темата: Ще се радвам, ако някой се включи с детайли по обявата по-горе.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм гледал горната и не мога да дам мнение.

Но мога да ти покажа една друга обява, която я няма в mobile.bg, а именно http://cars.bg/c1688325 .

Ако преглътнеш пребоядисаните детайли, може да я погледнеш. Поне пише, че няма проблем да се прегледа в сервиз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...