aleksandar quattro Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Здравейте. Имам проблем с вибрация отпред и се усеща сякаш пулсира само на голям баир на 6 та около 1800 ,2200 оборота и се засилва ако в този диапазон подам малко повече газ. Има я при ускорение на 4 и 5 но много по ситно и леко пак около тези обороти при натоварване. Може ли да е тампон двигател , нямам никакви грешки. Стрелката на оборотомера не мърда , дюзите и турбото са добре. Когато е загряла рядко при запалване леко изтропва отпред дясно не го знам с датчик ли е десния тампон. Та възможно ли е тампон или .........БЛАГОДАРЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Ако съм прочел правилно колега ми се струва, че е тръгнал хидротрансформатора на скоростната кутия. На мой познат така тресеше в ниски обороти при байр нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Като я палиш ти изтропва обтегача. За вибрацията аз залагам, на хифротрансформатора на кутията. От 4та нагоре под 2000 оборота го прави, явно си в начален стадий, понеже в по-напреднал стадий си притриса здраво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 31 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 (Редактирано) Абе и аз мислех за хидрото ама оборотомера не мърда и включва нагоре надолу нормално. Хидро, хидро ще правим интересувам се да не сменям здрави части. Като загрее добре е по изразено но само при натоварване. Не аз знам как тракат веригите не идва от тях но ок разбрах идята де. И какво правим караме докато се изрази по ясно или има и други тест симптоми. мерси Редактирано 31 Декември 2016 от aleksandar quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 Включи ръчен режим и вкарай 5-та и да си на около 1600-1700 оборота, дай повече газ и ако се разтресе колата е хидро. Поне в твоя град има фирма за рециклета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
тео Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 Може и да задържа полуоска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 2 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Пробвах е на ръчен на пета 1800 и нагоре но няма тресене , всякак са ме пробвал. Единствено на 6та на около 2000 при нагорнище и ускорение като се натоварва , и това само като загрей добре. Наясно съм че конкретно не може да се определи но поне от къде трансмисия , хидро . Мой познат сменя хидро но при него риташе при смяна стрелката лавираше и др. Че хидрото е приятен филм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Колега виж си и каретата, дали имаш скъсани маншони и т.н., поне е по-лесно за диагностика, че тресене при даване на газ си е баш каре. Ако всичко е наред там, колегите вече са те зарадвали - хидро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 3 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 (Редактирано) Така и аз мисля с майстора ми, ще вляза скоро да огледам вътрешни и външни карета. Маншоните са ок те гледам я често. Иначе всички масла са сменени от долу. Ще пиша като има развитие. Редактирано 3 Януари 2017 от aleksandar quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 3 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Забравих да спомена че предните ми амортисьори са въздушни и добре заминали. Ще ги правя в София скоро. От амортисьори възможни ли са подобни вибрации. МЕРСИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Ще правя хидрото. Така констатираха майсторите , само след това да няма вибрации че ще стане интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ali9101 Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 колега оправи какво се случи хидрото ли беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 13 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 ами смених го преди време и вътрешни карета, намаля вибрацията на половина но след смяна на каретата, пак си пулсира и до днес. вече се усеща леко при отнета газ около 80,90 с газ при нагорнище 120,130. не като преди ремонтите но го има още лекото пулсиране. около 40000км съм така свикнах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir atanasov Публикувано 21 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2021 Здравейте колеги отварям темата подобна като на колегата за претрисането карам ауди а6 4ф 3.0д. Та проблема и е здраво притрисане във ниските обороти при ускорение и само като загре докато е стодена няма проблем но загрее ли започва ужасно притрисане над 100км няма проблеми ако някой е на ясно да помогне благодаря .🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2021 Обичайният заподозрян е хидротрансформаторът на автоматика в такива ситуации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir atanasov Публикувано 22 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2021 Вазможно ли да е от маслата във кутията дифренцяал филтри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване