Jump to content

Audi Q3 2.00 tdi FL


Recommended Posts

Дааааа - българинът обича да го излъжеш красиво и да остане с приятното чувство, че е прееВал дявола и е купил "чистак бърсак" нова кола на 113 000 на цената на 1/4 от първоначалната и стойност преди 8-9 години.

Хората в Италия така си ги купуват с мисълта да я пазят нова-новеничка за Ганьо след 10 години да се возка и да се кефи - да му мирише на ново още.:hilezh:

Покарай Ку3 и виж как ще ти е - на един му харесва едно, на друг друго - виж как ще ти пасне на теб - може да е твоята кола, може и да не е - макар че все пак ауди си е ауди, при това практически ново - едва ли няма да ти хареса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така е за жалост в нашата родна действителност-манталитет на българина да го кажем, но и икономическата и социалната среда в страната си казват своето. Както и да е.

Вчера направих тестово шофиране на АУДИ Q3 2.00 TDI 150 k.s. S-tronic. Да споделя мнение. Да кажа че съм очарован е силна дума! Като вътрешно пространство и пространство в багажника е една идея по-зле от Тигана, но дизайна изисква жертви. Като качество на материалите и изработка на вътрешното пространство, уют и седалки - ето тук ме грабна, макар и тестовия автомобил да не с кожа и чак толкова високо ниво на оборудване. Комфортно пътно поведение, добра шумоизолация - хареса ми! Това, което ми направи силно впечатление /защото вчера шофирахме в снеговалежа/ по северния околовръстен път и Филиповци малко, е че Quatroto поне във вчерашния сняг не е непоклатимо, често се включваше ESP -то, а даже на колелото на Люлин посока Калотина на завоя пред нас едно мъничко Рено поднесе леко и трябваше да спра по- рязко, колата леко поднесе на една страна, но се успокои. Не карах с висока скорост и това не ми допадна особено! Може и да е от гумите, зимни бяха, но не съм загледал какви. След теста се качих на моя автомобил по същия път и завои, подавах и повечко газ, е и при мен ESP-to е чувствително, но като че ли една идея по-стабилен ми се виждаше автомобила, може да е от тежестта, може и гумите да са от значение, може и така да ми се струва, де да знам /някой ще ми каже остани си с VW - на тогава!/. Но идеята, че това ми направи впечатление.

Иначе има възможност да прегледат и изкупят моят автомобил /тъй като има сервизна история при тях/, цената ще е в мой ущърб, но пък ще приспадна поне половината от първоначална вноска за този тестов автомобил и ще мога да изплащам, а не да чакам да продавам и да поддържам още един автомобил паралелно, ако разбира се не предложат много ниска цена за изкупуването?!  

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам коя кола на -13 и не добре почистен път няма да тръгбе на една страна при рязко натискане на спирачки. Куатрото няма как да помогне особено в тая ситуация - там системите са други. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид, че при потегляне с малко повече газ /все пак колата е тестова, не съм я карал до дупка/, с леко повече газ, като че ли е малко по-нестабилна, това имах предвид. А и при спирането не бях натиснал спирачки на мах, просто малко по силно спиране при скорост 50-60 км., сякаш Тигана е една идея по-добре балансиран на лоши условия това имах предвид и то по мое непрофесионално усещане!

Иначе няма база за сравнения модел 2008 с модел 2016 г., макар че има и прилики, но да не се впускам в подробности!

Все пак двата автомобила ползват една база и платформа, което си има и плюсове, щото като се прехвърлиш от VW в AUDI все едно пак си си у дома, само че в по луксозна обстановка! И още нещо концепцията на MMI - с контролер, вместо touchscreen ми е малко "изнервящо", но може би с времето се свиква, пък и дисплея остава чист.

С една дума - хареса ми АУДИТО, само цената не е хубава, хи-хи-хи! 

Ще ми се да има брак с AUDI и развод с VW, но да видим......

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с по-мощен двигател, 150 к.с малеят на джипчето.

Пробвай 190 к.с и нагоре, току виж и като усещане и като пътно поведение ти харесало повече. А и е по-тежко и стабилно на пътя.

 

Личното ми мнение е че ако се купува дизел и ако финансите позволяват треа да е 300+ коня, за да имаш 2 в 1, хем икономия хем динамика.

:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, Тео! И аз знам, че колкото повече к.с имаш в запас е по-добре: при изпреварвания, при движение по магистрала и т.н. Само, че трябват много финанси, а аз за жалост не разполагам с тях на този етап, дори за това AUDI Q3 2.00 TDI цената от около 30 хил. евра е непосилна за мен, дори да продам Тигана или да го върна трудно ще изплащам. Това осъзнах след по-сериозен размисъл и малко повече сметки, като че ли ще си остана само АУДИ - фен засега!:unsure:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам виж Q2

Значи аз като купувах БМВ-то си, бях се засилил към 3-ка или 5-ца. Навиха ме да пробвам 1-цата макар че бях доста против щото ми се виждаше малка и женска кола.

Седнах, покарах я и го зех животинчето. Свикнах с тесното.

Нека ти разправат че Q2 e малко. Малко малко , ама дизел от 2016 година на 190 к.с си е 190 к.с. И на най-новата платформа при това.

И можеш доста под 30к да го земеш.

Та, много е относително. Като да имаш 2 стаен, 3 стаен и 4 стаен. Свиква си и след време не ти праи впечатление. Ама едно е 2 стаен в Лозенец или 4 стаен ама  в Факултета :) ..има разлика..

Та, иди го виж и напраи тест драйв и пиши тук и на мен ще ми е интересно. Ама земи добитъка със 190 к.с да кажеш..

 

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа - Тео е доста прав... винаги е по-добре пространството да е повечко, но зависи на каква цена и най-вече дали можеш да си я позволиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎13‎.‎01‎.‎2017 at 3:53 PM, Teo Teo said:

Пак ти казвам виж Q2

Значи аз като купувах БМВ-то си, бях се засилил към 3-ка или 5-ца. Навиха ме да пробвам 1-цата макар че бях доста против щото ми се виждаше малка и женска кола.

Седнах, покарах я и го зех животинчето. Свикнах с тесното.

Нека ти разправат че Q2 e малко. Малко малко , ама дизел от 2016 година на 190 к.с си е 190 к.с. И на най-новата платформа при това.

И можеш доста под 30к да го земеш.

Та, много е относително. Като да имаш 2 стаен, 3 стаен и 4 стаен. Свиква си и след време не ти праи впечатление. Ама едно е 2 стаен в Лозенец или 4 стаен ама  в Факултета :) ..има разлика..

Та, иди го виж и напраи тест драйв и пиши тук и на мен ще ми е интересно. Ама земи добитъка със 190 к.с да кажеш..

 

Здравей, Тео.

Значи като бях на тест драйв-а в ПОРШЕ загледах едно Q2 2.00 TDI 190 k.s.. S-tronic, не съм обръщал внимание на екстрите, но цената беше 86 хил.лв. с ддс-то!!! Неимоверно много за автомобил от този калибър. Иначе модела лови окото, лайф-стайл е, личи си че има наченки на новия дизайнерски език на АУДИ. Вътре отпред е що-годе поносимо, даже само една идея малко по-тясно от Q3,но отзад и в багажника е зле /нали ви казах, че все пак съм семеен и имам едно детенце/. Иначе модела в ценовата листа започва от 56 хил. лв. за 1.6 TDI и то с ръчни скорости. Едно Q2   имат мисля, че 1.4 TSI за 69 хил.лв. Цените са убийствени, поне за мен! Не зная мисля си, че нямам финансова възможност за АУДИ и ще се отказвам май, то нали знаете: "едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто да го направиш".

Жалко е, защото много се бях запалил, но простите сметки показват, че трудно бих вързал бюджета за закупуване и изплащане на автомобила.

Все пак благодаря на всички ви, за съветите, отзивчивостта и помощта, която ми оказахте със съвети и напътствия.

Имайте щастливи дни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...