Калчо Танев Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Дааааа - българинът обича да го излъжеш красиво и да остане с приятното чувство, че е прееВал дявола и е купил "чистак бърсак" нова кола на 113 000 на цената на 1/4 от първоначалната и стойност преди 8-9 години. Хората в Италия така си ги купуват с мисълта да я пазят нова-новеничка за Ганьо след 10 години да се возка и да се кефи - да му мирише на ново още. Покарай Ку3 и виж как ще ти е - на един му харесва едно, на друг друго - виж как ще ти пасне на теб - може да е твоята кола, може и да не е - макар че все пак ауди си е ауди, при това практически ново - едва ли няма да ти хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 (Редактирано) Така е за жалост в нашата родна действителност-манталитет на българина да го кажем, но и икономическата и социалната среда в страната си казват своето. Както и да е. Вчера направих тестово шофиране на АУДИ Q3 2.00 TDI 150 k.s. S-tronic. Да споделя мнение. Да кажа че съм очарован е силна дума! Като вътрешно пространство и пространство в багажника е една идея по-зле от Тигана, но дизайна изисква жертви. Като качество на материалите и изработка на вътрешното пространство, уют и седалки - ето тук ме грабна, макар и тестовия автомобил да не с кожа и чак толкова високо ниво на оборудване. Комфортно пътно поведение, добра шумоизолация - хареса ми! Това, което ми направи силно впечатление /защото вчера шофирахме в снеговалежа/ по северния околовръстен път и Филиповци малко, е че Quatroto поне във вчерашния сняг не е непоклатимо, често се включваше ESP -то, а даже на колелото на Люлин посока Калотина на завоя пред нас едно мъничко Рено поднесе леко и трябваше да спра по- рязко, колата леко поднесе на една страна, но се успокои. Не карах с висока скорост и това не ми допадна особено! Може и да е от гумите, зимни бяха, но не съм загледал какви. След теста се качих на моя автомобил по същия път и завои, подавах и повечко газ, е и при мен ESP-to е чувствително, но като че ли една идея по-стабилен ми се виждаше автомобила, може да е от тежестта, може и гумите да са от значение, може и така да ми се струва, де да знам /някой ще ми каже остани си с VW - на тогава!/. Но идеята, че това ми направи впечатление. Иначе има възможност да прегледат и изкупят моят автомобил /тъй като има сервизна история при тях/, цената ще е в мой ущърб, но пък ще приспадна поне половината от първоначална вноска за този тестов автомобил и ще мога да изплащам, а не да чакам да продавам и да поддържам още един автомобил паралелно, ако разбира се не предложат много ниска цена за изкупуването?! Редактирано 11 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 преди 9 минути, DJANO написа: Тигуана е с Халдекс, а Аудито с торсен, Q3 е с халдекс също. Напречен мотор е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 (Редактирано) Да, моя грешка Веднъж да си прав, а не като мненията за 2.5 ТДИ Редактирано 11 Януари 2017 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Не виждам коя кола на -13 и не добре почистен път няма да тръгбе на една страна при рязко натискане на спирачки. Куатрото няма как да помогне особено в тая ситуация - там системите са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Визирах частта с даването на газ и усещането за поднасяне, иначе за спирането си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 (Редактирано) Точно това имах предвид, че при потегляне с малко повече газ /все пак колата е тестова, не съм я карал до дупка/, с леко повече газ, като че ли е малко по-нестабилна, това имах предвид. А и при спирането не бях натиснал спирачки на мах, просто малко по силно спиране при скорост 50-60 км., сякаш Тигана е една идея по-добре балансиран на лоши условия това имах предвид и то по мое непрофесионално усещане! Иначе няма база за сравнения модел 2008 с модел 2016 г., макар че има и прилики, но да не се впускам в подробности! Все пак двата автомобила ползват една база и платформа, което си има и плюсове, щото като се прехвърлиш от VW в AUDI все едно пак си си у дома, само че в по луксозна обстановка! И още нещо концепцията на MMI - с контролер, вместо touchscreen ми е малко "изнервящо", но може би с времето се свиква, пък и дисплея остава чист. С една дума - хареса ми АУДИТО, само цената не е хубава, хи-хи-хи! Ще ми се да има брак с AUDI и развод с VW, но да видим...... Редактирано 11 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Пробвай с по-мощен двигател, 150 к.с малеят на джипчето. Пробвай 190 к.с и нагоре, току виж и като усещане и като пътно поведение ти харесало повече. А и е по-тежко и стабилно на пътя. Личното ми мнение е че ако се купува дизел и ако финансите позволяват треа да е 300+ коня, за да имаш 2 в 1, хем икономия хем динамика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 (Редактирано) Благодаря ти, Тео! И аз знам, че колкото повече к.с имаш в запас е по-добре: при изпреварвания, при движение по магистрала и т.н. Само, че трябват много финанси, а аз за жалост не разполагам с тях на този етап, дори за това AUDI Q3 2.00 TDI цената от около 30 хил. евра е непосилна за мен, дори да продам Тигана или да го върна трудно ще изплащам. Това осъзнах след по-сериозен размисъл и малко повече сметки, като че ли ще си остана само АУДИ - фен засега! Редактирано 13 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 (Редактирано) Пак ти казвам виж Q2 Значи аз като купувах БМВ-то си, бях се засилил към 3-ка или 5-ца. Навиха ме да пробвам 1-цата макар че бях доста против щото ми се виждаше малка и женска кола. Седнах, покарах я и го зех животинчето. Свикнах с тесното. Нека ти разправат че Q2 e малко. Малко малко , ама дизел от 2016 година на 190 к.с си е 190 к.с. И на най-новата платформа при това. И можеш доста под 30к да го земеш. Та, много е относително. Като да имаш 2 стаен, 3 стаен и 4 стаен. Свиква си и след време не ти праи впечатление. Ама едно е 2 стаен в Лозенец или 4 стаен ама в Факултета ..има разлика.. Та, иди го виж и напраи тест драйв и пиши тук и на мен ще ми е интересно. Ама земи добитъка със 190 к.с да кажеш.. Редактирано 13 Януари 2017 от Teo Teo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Калчо Танев Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Мдааа - Тео е доста прав... винаги е по-добре пространството да е повечко, но зависи на каква цена и най-вече дали можеш да си я позволиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_nov_fen Публикувано 16 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 On 13.01.2017 at 3:53 PM, Teo Teo said: Пак ти казвам виж Q2 Значи аз като купувах БМВ-то си, бях се засилил към 3-ка или 5-ца. Навиха ме да пробвам 1-цата макар че бях доста против щото ми се виждаше малка и женска кола. Седнах, покарах я и го зех животинчето. Свикнах с тесното. Нека ти разправат че Q2 e малко. Малко малко , ама дизел от 2016 година на 190 к.с си е 190 к.с. И на най-новата платформа при това. И можеш доста под 30к да го земеш. Та, много е относително. Като да имаш 2 стаен, 3 стаен и 4 стаен. Свиква си и след време не ти праи впечатление. Ама едно е 2 стаен в Лозенец или 4 стаен ама в Факултета ..има разлика.. Та, иди го виж и напраи тест драйв и пиши тук и на мен ще ми е интересно. Ама земи добитъка със 190 к.с да кажеш.. Здравей, Тео. Значи като бях на тест драйв-а в ПОРШЕ загледах едно Q2 2.00 TDI 190 k.s.. S-tronic, не съм обръщал внимание на екстрите, но цената беше 86 хил.лв. с ддс-то!!! Неимоверно много за автомобил от този калибър. Иначе модела лови окото, лайф-стайл е, личи си че има наченки на новия дизайнерски език на АУДИ. Вътре отпред е що-годе поносимо, даже само една идея малко по-тясно от Q3,но отзад и в багажника е зле /нали ви казах, че все пак съм семеен и имам едно детенце/. Иначе модела в ценовата листа започва от 56 хил. лв. за 1.6 TDI и то с ръчни скорости. Едно Q2 имат мисля, че 1.4 TSI за 69 хил.лв. Цените са убийствени, поне за мен! Не зная мисля си, че нямам финансова възможност за АУДИ и ще се отказвам май, то нали знаете: "едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто да го направиш". Жалко е, защото много се бях запалил, но простите сметки показват, че трудно бих вързал бюджета за закупуване и изплащане на автомобила. Все пак благодаря на всички ви, за съветите, отзивчивостта и помощта, която ми оказахте със съвети и напътствия. Имайте щастливи дни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts