Jump to content

A6 C4 2.5 TDI AEL


Recommended Posts

Здравейте, колеги! След дълго канене , премисляне, отказване и отново премисляне реших да си продам колата и да взема бензиново куатро.

Няма да се впускам в дълги обяснения, само ще отбележа, че това е черния АЕЛ на radi_nrj, преди да си вземе синьото куатро. Нека той каже какво е правил през годините. Аз само ще добавя, че смених рейката, задните накладки, предните носачи, заден десен спирачен апарат, филтрите, антифриза. шлауха за предните чистасчки /това последния месец-два/. Умна дюза също сменях, старата още си я пазя, може да се ползва за някой от другите дюзи като обикновена.  Усилвател Херц с 2 говорителя Херц, на които ще кача снимки допълнително, че не мога да си маунт-на телефона нещо :D Бордови компютър. Няма темпомат,но опцията е заложена в компа и с добавянето на ръчка с темпомат и пускането на тази опция - няма  проблем. В момента е с гуми 205/55/16 зимни, давам и 4 летни с колата.

Раздути предни калници от S-ка, броня, преден капак и волан от S-ka, липсва само петата врата /обаче си имам дръжка да се отваря от вътре навън :) Фабрична щора на задната врата. Позлатени клеми на акумулатора Сигурно ще се сетя и за ощя кирийки на по-късен етап. А и съм сигурен, че Ради ще пише и той. Сигурно ще спомене и че е цялостно пребоядисвана преди да я взема.

Ако е разрешено - нека Ради сложи линк към VW форума, където има тема с описано всичко правено по тази кола, докато е била при него.

 

Минусите:

Губи ми се малко антифриз и периодично си доливам - подозирам радиаторчето за парното.

Лайсната долу на шофьорската врата падна покрай снега, явно някой се опита да ми я вземе. Имам я, ще я сложа.

Миналата зима шибедаха ми се побърка и се опита да се отвори сам като запалих. В резултат на това сега не иска да се дърпа назад, само нещо щрака, явно водачите са заминали. Отзад се отваря и няма никакъв проблем.

Откакто я взех от Ради докато карам най-вече градско където често се натиска съединителя и леко полеко педала ми започва да потъва, като аз винаги си го бутам отвреме навреме с крак обратно горе - до колкото знам от него това е долната помпа на съединителя. Аз лично карам така 2 години и половина и това никак не ме притеснява.

Днес установих, че имам проблем със шлауха и на задната чистачка /най-вероятно е от него/, понебже си помислих, че ми е свършила течността, купих и долях, но след 200 грама се напълни казанчето. Въпреки това едвааааам пуска.

На маслото му идва времето за смяна.

Като я взех от сервиза след като й смених горните неща - установих, че е заминала стоп машинката, която струва 20-на лв, обаче до сега бях на лекции от понеделник до събота, сега почвам работа. Нямах никакво време. Ако своевременно успея да отстрана този проблем - ще го отбележа тук. Но това е бял кахър, така да се каже. Ходих в Банско с прецакана стоп машинка и някак си свикнах да чуквам спирачката като почне да ми мига подгрева :D

Той я е обслужвал още преди да я взема, всичко както си му е реда, минали са около 30к километра, т.е. няма нужда да се обслужва.

Уж нямаше да се впускам в обяснения.. а то какво стана. Пускам я само тук за сега, много бих искал да я вземе някой фен на този мотор, който знае за какво става въпрос.

Цената която й търся е 4300лв. Предвид гореизброениете забележки ще я намаля с 200лв. Под 4100лв обаче няма начин да падна, поне не скоро. За това моля , ако някой иска да си чеше езика и не цени този мотор и купе просто да прескочи обявата и да отива да си коментира някой дизелов душегуб. Общо взето само прецницата от S-ката + позлатените клеми на акумулатора + усилвателя с тубата са 2000лв.

Ами.. това е за сега.

Тел за връзкa 0899 932860 - Деян

15327355_1181362881947976_1775988644440099777_n.jpg

15349712_1181360428614888_849455331572796889_n.jpg

15380438_1181359965281601_3322183816323375386_n.jpg

15380601_1181360371948227_9110455918430244987_n.jpg

15390977_1181360418614889_1685776057585807832_n.jpg

15400302_1181359991948265_2622163518572226330_n.jpg

15400417_1181360281948236_4333338497107855077_n.jpg

15442205_1181362868614644_873392152988173438_n.jpg

15970136_1210982262319371_911218347_n.jpg

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:arrow: Сменил съм ангренаж комплект, зъбно колело и болт на колянов вал, водна и маслена помпа, преди да я вземе колегата.
:arrow: По пистовия ремък е сменена голямата демпферна ролка с Gates. 
:arrow: Турбото е след пълен ребилд правен в Техническия университет във Варна
:arrow: Изолиран EGR
:arrow: Измит колектор

:arrow: Сменено е и масло на скорости.

:arrow: Фаровете съм ги събрал от 3 комплекта като подбрах най-читавите рефлектори, лупи, стъкла. 

:arrow: Спирачната помпа е нова

:arrow: Горна помпа на съединителя е нова

:arrow: Фолиото на стъклата е 3М

:arrow: Усилвателя е 5 канален Hertz EP5 като от него в момента се ползва само петия канал за субуфера
:arrow: Субуфера е затворен обем с два Hertz DS 300 вързани на 8 ома.

:arrow: На предните врати има говорители Hertz ESK130, трябва само да се добави още една компонентна система в задните врати и всички говорители да се вържат към усилвателя. 

:arrow: Предните врати имат битумна виброизолация като зад говорителите е няколко слоя.

:arrow: Колата беше цялостно пребоядисване в Audi Brilliant Black (оригиналния и цвят)

:arrow: Лайсните под вратите са нови от Латвийските. 

:arrow: Радиаторчето на парното е нови Niessens, но е с 18mm изводи и трябва да се уплътни с нещо до 20mm, че покапва малко между маркучите и тръбите на парното. 

Май това са нещата дето са пропуснати. :-D 

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата временно се спира от продажба, има колега, който иска да я вземе и му обещах, че ще изчакам да продаде неговата.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Тъй като колегата не успява за сега да си продаде колата, а аз исках да я дам на него, но минаха два месеца - отново я пускам в продажба.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Явно тая кола ще я вземе само някакъв ентусиаст фен точно на този модел :) 4000лв с гумите и музиката. Ако някой не иска музиката ще взема тубата с усилвателя и ще му сваля 200лв

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз съм и мераклия, но все още не съм си продал БМВ-то. Виждам я из Варна и ако ги имам тия 4000 веднага бих я взел. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз продължавам да си я карам, имам обаждания отвреме навреме, но никой сериозен.Явно предпочитат душегубче за тея пари :)))  Като си продадеш колата ми се обади да се видим, да я видиш и да покараш. На телефона е за предпочитане да ми се обадиш, тъй като забравям да гледам темата във форума :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оо, непременно ще ти звънна. Знам, че си заслужава парите колата, надявам се скоро да си продам колата, за без пари я давам, но явно зимата много не се търсят тия БМВ-та. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎18‎.‎12‎.‎2017 at 21:01, kickerbg написа:

Явно предпочитат душегубче за тея пари

Добре дошъл в клуба! Моя АЕЛ , че и куатро го продавах 4-5 месеца и накрая просто свалих обявата. На кола със всичко обслужено 5-17ки с хубави гуми 5 16-ки с хубави гуми малко козметични забележки и един багажник скъпи части, се мръщеха на цената и ми предлагаха по 2000лв надолу. Един ме врънкаше да му я дам на трупчета, друг кретен от форума ми върза тенекия в деня на продажбата. Идват цъкат с език и разправят как имало следващия модел на 3000, пък аз съм бил смотан и искам 5000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма проблем, като никой не я иска ще си я карам :) Аз си харесвам колата и не искам да я продам на всяка цена. Просто бих искал дс взема куатро. Но нямам против и да си я карам :) А който иска "следващия модел" е свободен да направи доброволно финансово самоубийство, щом има желание. На никой не му идва на ум, че не напразно им са такива цените. Всяка хубава и поддържана ц5-ца си държи цена. Тея по 3-4 хиляди лева са гробници и за отрицателно време ще те накара да я закупиш още веднъж :) Живи и здрави.

Sent from my SM-T567V using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше куатро нямаше да я продам, докато не умре в мен след още 20 години :))) Въпреки, че не е куатро се замислям изобщо дали да се занимавам със смяна на кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз на колегата му казах, че съм голям мераклия за Аудито, във вторник идват да ми гледат колата, ако я харесат и я вземат, веднага му звъня да взимам тази. Нито ми пречи, че е 21 годишна, нито, че не е Quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам как звучи, типично по гастърбайтерски, ама.. всеки път като има някой с интерес и почва да ми се свиди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...