lanpartty Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 (Редактирано) Здравейте на всички ! Имам от месец странен проблем който реших за известно време ,но още съществува.Проблемът е следният преди месец карайки по магистралата педала на съединителя потъна и пак се върна .Модел ауди а3 2009 8PA sportback 16V 2.0 140Hp CBAB ...Видях конденз на горната помпа от вътре в купето смених я обездуших го изкара 2 седмици и пак потъва педала при температури под 0 градуса ,вчера пак го обездуших и да видим ...Течност не губи изобщо явно много леко при замръзване някои гаден о пръстен е заминал та въпрос ми е някои от вас дали знае диаметъра на пръстените и дебелината им до колкото видях на долната помпа до нипела са 2 на горе до клапана между двете помпи е еди и един на смата горна помпа който е нов !Искам да ги сменя всичките и да видя дали е от тях или е спукана самата тръбичка ...никъде в нета не ги намирам...забравих да спомена горната помпа е нова с нови о пръстени бранда е FTE ... Благодаря ви предварително за информацията!!! Редактирано 3 Февруари 2017 от lanpartty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 Много често се случва,след смяната на едната помпа,да се прецака и другата ....много скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanpartty Публикувано 4 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 (Редактирано) Това е възможно но е на 240 К реални километра . Въздух е в системата само немога да намеря кой е парт номера на самите О-пръстени ако някои знае ще съм му много благодарен !!! Не че немога да сваля скоростната и да я сменя ,но искам да се уверя на 100 % , за да знам да купя всички части и да ги сменя защото не си заслужава да сменям само долната помпа .... а при условие че е развалена и тя ще има теч .... И така намерих ги това е оем парт номера ако някои търси : 02F 141 143 A Редактирано 4 Февруари 2017 от lanpartty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Лагер помпата е трябва да се смени иначе няма оправяне има да обездушаваш SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanpartty Публикувано 10 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Чудя се на Захс ,Люк, Км Текстар или ФТЕ коя е по добра ?? Но като гледам ще купувам цял кит съединител маховик и всичко останало .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Най-добре. Иначе за маховика защо реши , че и той е за смяна? Като се свали съединителя тогава можеш да прецениш дали и маховика е аут....иначе като идея е хубаво да смени всичко...зависи колко ще седи тази кола при тебе. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanpartty Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Като я запаля претриса и от време на време се чува леко тракане което ме навява на мисълта ,че е заминал ,но ще го видим да не св окаже да сменя всичко и след някои друг километър пак да разглобявам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Друг симптом за заминал маховик - в почти горно положение при натиснат педал на съединителя се усеща вибриране на педала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanpartty Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 За това не съм много сигурен не съм усетил но днес ще видя ..имам някакъв спомен за подобни вибрации ..Благодаря за инфото ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Преди 2 часа, bozhan написа: Друг симптом за заминал маховик - в почти горно положение при натиснат педал на съединителя се усеща вибриране на педала. Това е притискателен диск, а не маховик. Симптомите с притрисането и тракането говорят за маховик, но го проверете като го свалите дали наистина е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 (Редактирано) Приемам уточнението, но с условието, че при читав съединител и заминал демпферен маховик усещането е същото. Друг е момента, че в момента на пазара се предлагат както съединител и отделно демпферен маховик, така и съединител с маховик т.е. 2 в 1 ( цената естествено е в ползва на втория вариант) и по икономически съображения някои предпочитат вторият вариант. Съгласен съм с колегите, че при сваляне може еднозначно да се каже и ако се налага сменяш всичко според намерения и възможности. Редактирано 13 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Двумасовият маховик също така чатка като подаваш и връщаш газта. Когато е заминал 7 hours ago, venomcorp said: Най-добре. Иначе за маховика защо реши , че и той е за смяна? Като се свали съединителя тогава можеш да прецениш дали и маховика е аут....иначе като идея е хубаво да смени всичко...зависи колко ще седи тази кола при тебе. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Правилно. Освен ако не искаме превантивно да го сменим. Например ако возим семейството с тази кола. Иначе има вариант след смяна с нов съединител да се раздрънчи скоро след това и маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Балансиращия вал също издава подобни шумове в този мотор/също блокирала ролка на алтернатора, демпферна шайба на колянов вал. Хобаво е да се огледа всичко внимателно. Иначе когато има потъване на педала задължително се сменят и двете помпи. Жизнено важно за помпите е да се спази процедурата по обезвъздушаване за да не изгърмят новите още преди да са ползвани! Ето малко инфо за съединители маховици, процедури за диагностициране на проблеми и монтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване