sweetlioo Публикувано 9 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 На кой са оригиналните пружини и каква им е цената? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Питай за цени http://audibg.com/forum/index.php?/profile/675-gsb/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 преди 9 минути, sweetlioo написа: Абе не знам, но амортисьорите са ми здрави, няма никакви колебания в клатенето на колата, но поне на пръв поглед. На стенд може и друго да е. Имам забележки само към задните пружини. Днес карах колата към 50 км градско, като слушах какво тропа, но честно да си кажа, тропа си точна като на биалетки, но как да е от тях като правите носачи, биалетките и тампоните на стабилизиращата щанга са на 2 седмици. колега ти ли си сменя кокаклите или в сервиз,питам защото при горните два монтажа е специфичен......не мога да кажа какви са последствията ако не спазиш тези стойности,ама явно е нещо значимо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 9 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 В сервиз, в който знаят тази специфика. Аз също я знам, даже преди няколко години разпространявах из форума и PDF ръководство с монтаж на цялото окачване за Audi, включително и това което ти си дал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Онзи ден ми сменяваха точно горните носачи, и момчето ми обясни че ако не са монтирани както трябва(моите не бяха) ще се разбият по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Монтирани са, нали ви казах, те са на 2 седмици и не съм минал кой знае колко км с тях, но си тропа от първата минута след смяната. Тропа като от биалетка, усеща се ниско и в педалите, не във волана. От горните носачи бие много във волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Колата с всеки ден тропа повече и повече,а по-лошото е, че май са вътрешни накрайници или рейка. При клатене на волана, докато е на място колата, чука здраво,така както е при движение. А уж майстора, който сменя окачването каза, че вътрешните накрайници и рейката са наред. Какво се случва вече и аз не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Преди 11 часа, sweetlioo написа: Какво се случва вече и аз не знам. Случва се най-нормалното за стар автомобил - належащ ремонт. Колата на канал един върти волана ляво/дясно и отдолу ще се видят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Да бе, то е ясно, че годините не прощават. Явно си е тропала рейката от самото начало,а я проверяваме няколко пъти. Но не тече, което не знам добре ли е или е без значение в ситуацията? И ако продължа да я карам така, върху какво ще рефлектира първо и в последствие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Първо установи къде е проблема. Вътрешни накрайници или рейка. При първото .. разкачили се е ясно какво може да се случи. При втория вариант в краен случай няма да се предава въртящ момент в средно положение. Дали е опасно сам си прецени. Аз не бих карал с проблемен кормилен накрайник. "Тропаща" рейка може да изкара много километри (стига да имаш добри нерви). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasskoo Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Махаш скобите и внимателно издърпваш маншоните на рейката, за да може да хванеш с ръка ябълката на вътрешния накрайник. Намираш някой да клати гумата наляво надясно и ще усетиш сам дали е от рейката или накрайника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Кажете към кого да се обърна за рециклиране на рейка? Втора ръка е 300 лв. и не е оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Откри ли проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 14 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 (Редактирано) Ами не съм сигурен,но все пак искам да съм подготвен и за рейката. Опитвах сам вчера, метода, който колегата Наско е дал и вътрешните накрайници изглеждат наред. Нямат луфт или поне аз не мога да го усетя. Тропането го има във всички положения на волана, на запалена и на загасена кола. Усеща се, че идва от вътре. В сряда имам уговорка с майстор, който да погледне и разкачи каквото трябва, за да изкаже крайно мнение, но той не рециклира рейки. П.п. А тези рейки имат ли някакъв натягащ болт на гребена или пиньона, който може да се е разхлабил и да потраква от него? Редактирано 14 Февруари 2017 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasskoo Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Да, могат да се натегнат, но ако има голямо износване в зъбите на пръта или пиньона, няма как да се избегне луфта. Обикновено се износват когато рейката е в средно положение (караш направо) и ако се обере луфта когато завиваш ще започне да затяга в двата края. Регулира се до някакъв компромисен вариант. Мога да ти предложа рециклаж на рейката, но ако не е много дразнещо не бързай да си даваш парите, освен това както ти казах няма гаранция че луфта ще изчезне на 100% Щом усещаш тропане във волана те съветвам да свалиш кората под таблото, сваля се преди това ключа за фаровете и капачето от страни където са бушоните, развиваш няколко винта с торс и провери каретата на кормилния прът по същия начин както съм описал по горе, хващаш карето с ръка или с пръсти и клатиш волана. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 (Редактирано) Така... след днешната проверка, се оказа, че рейката тече, като тропането е от нея. Зъбците и пиньона не знам колко са зле, вероятно като се свали може да се установи. Вътрешните накрайници имат недоловима хлабина, по-скоро нормална, но не от тях тропа. Лошото е, че вероятно това тропане, което аз чувам и търся, не е точно от рейката, но на подемник и канал, ходовата част е стегната и здрава. Та на този етап ме вълнува какво да правя рейката, при кого и колко ще ми излезе? Трябва ми някой, който да помогне в София. Да му оставя колата, колкото е необходимо, а той да свали, провери и евентуално рециклира рейката, или да подмени с втора ръка, и да я монтира обратно. П.п. На всички ли Б6 са им еднакви хидравличните рейки и за моето 2.0 бензин от какви други става? Редактирано 15 Февруари 2017 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasskoo Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Преди 1 час, sweetlioo написа: Вътрешните накрайници имат недоловима хлабина, по-скоро нормална, но не от тях тропа. Вътрешните накрайници НЕ трябва да имат хлабина, и най вероятно от там идва поне част от тропането. Ако няма къде в София да ти я рециклират, мога да помогна но трябва да я свалиш и по Еконт. Втора употреба ако вземеш няма гаранция дали няма да протече и тя, а може и да е в по лошо състояние от твоята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Няма как да я сваля. По-удобно ми е да закарам колата при някого, дето да свърши всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 В Люлин зад Макдоналдс има един майстор който е доста хвален, но аз не останах очарован от работата му.Сваляне рециклиране качване-250лв.При мен само протече без да има каквито и да било шумове а след рециклирането в крайно положение на волана има едно тупкане.Ако искаш ще ти дам кординати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Ако му викат Чарли, хич не ща да чувам за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Иван се казва ако не ме лъже паметта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Ами дай някакви координати, пък ще го видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Чувал съм че, в техническия университет рециклират, може да се разтърсиш за мнения. Но всъщност я искат свалена май... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Трябва ми и някой дето да я свали, нямам условия сам да го направя. В момента се чудя и кое е по-добре, втора ръка или ремонт на тази. Мисля, че моята и превърта, освен че тече и тропа, което го има от година. При движение, понякога ми бие волана и при опит за въртене не върти плавно, а на пресекулки. Днес намерих колега от форумът, който предлага много добра цена за рейка втора ръка, под 200 лв и мисля да се възползвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Вземи я тази и я занеси да я погледнат преди да я монтираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване