Jump to content

AEB изгасна в движение


Angelpleven

Recommended Posts

Какво включва ревизията на мотора,обяснете като на тъп зъболекар и горе-долу колко стъпва.Иначе от стария двигател ще си направя маса за бърлогата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, AsK написа:

А аз лично присъствах на разглобяването на 1,8т двигател от авто-морга и лагерите на коляновия вал бяха по-зле от моите, които смених, защото и без това бе отворен двигателя. Ако сменям с такъв двигател, бих го ревизирал и аз. 50/50 е ситуацията, Стилияне :), няма как да си сигурен, но и много хора взимат и слагат, и каквото стане.

 

Затова като се избира двигател, ако има възможност се пали на място и му се прави преглед, компресия и т.н., а ако не може да се пали и вече е свален, тогава се гледат лагери, както направих аз и тогава купуваш..НИКОГА не купувай двигател само на мъжка приказка @Angelpleven, защото всички са смляни от каране. Никъде в поста си @AsK не казах да не го провери, но мога да кажа, че в моя случай имах гаранция за мотора и ако имаше драма с него щях да го върна...много е важно и от кого купуваш, особено като стане дума за мотор на 15 години.

 

Като ревизия, поне това от което чета, ако блока е фитка не си заслужава да се прави ремонт на него. Можеш да си обслужиш главата, което е около 7-800 лв...в момента смятам да правя същото с моята и горе-долу толкова излзиа цялата операция. Да речем че си намериш мотор и си проверил, че е ок. Монтираш си го караш си и си свиркаш, сменяш му маслото разбира се и нови ролки и ремъци.

Ако няма драми след няколко месеца можеш да му отвориш главата, да смениш всички гумички, обтегача, веригата, да ти я шлайфат, да провериш всмукателни и изпускателни клапани (които доста често им е прилошало), да смениш всички видове гарнитури и уплътнения и си готов. Това разбира се е ако искаш да караш тази кола, ако си склонен да я смениш в близката година, то по-скоро намери хубав мотор, монтирай го, регистрирай я с него и си карай така, докато не я продадеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам колата от 2009 и смятах дори да я сменям,но направих малко имотни покупки и ще трябва да я карам около година.После не съм сигурен ,че ще става за продаване -цялата е за пребоядисване и тн.Просто ми е начина на траспорт и ми вади парите и трябва да мога а разчитам в следващата година на добичето...
Всичко ще става от далече ,защото аз съм в Плевен, а колата в Пловдив .Сега търся оферти ако има в Пловдив за да се погледне от майстора и той да прецени най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎12‎.‎2‎.‎2017‎ г. at 7:00, katsi86 написа:

Дано не се окажа прав

 

Преди 18 часа, Angelpleven написа:

две пробити бутала и блокирал мотор...

 

Ма..ка му! Мразя да съм прав за лошите диагнози :steinigung:. Успех колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми имало е да става,поръчах друг двигател днес,в четвъртък ще започнат да го действат и дано не излизат нови изненади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Сагата почти завърши.Новият двигател е на място,турбото беше заварено и сложиха друго,което се оказа,че пуши доста и до Плевен 300км съм спирал за проверка на маслото.Около 200гр беше изгоряло за този пробег и скорост 100км/ч.Утре ще се заема да намеря майстор да рециклира турбото или направо ново и да се свършва.Всичко стъпи 1700лв-двигател,турбо(попрецакано),нов съединител,свещи,масло и дреболии + работата.Скоро ще се захвана да разкостя мотора ,защото ще си правя маса от блока и ще кажа точно,какви са му били щетите :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с тея рециклажи умрели, ами си вземи една читава к03-ка, което може да стане в порядъка на 300-400 лв. макс и ще си свиркаш и караш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има читава турбина на пазара веднага я купувам.Но всички които прозвънях имат луфт или пукнатини или "малко"горели масло.Оказа се,че бащата лекувал някакъв който уж бил мн добър в рециклирането и поне да погледне да каже има ли смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е рециклирана преди 60к км и за момента няма грам луфт. Голям късмет ще е да намериш читава к03 със здрава топла част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нова колко струва, при поло ение, че не е с променлива геометрия.

Сега е момента за по голямо турбо, кулер и ремап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е рециклирана преди 60к км и за момента няма грам луфт. Голям късмет ще е да намериш читава к03 със здрава топла част.

А къде ти я рециклираха и на каква цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлата част на заварената турбина и напълно здрава.Сряда някакъв човек пациент на бащата ще я гледа.Да събере от двете една читава плюс рециклиране.В ибея почват от 400лв новите турбини,най-вероятно китайски,но май им нямам много вяра.Кулер,ремап и тн не ми трябват..,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя чип съм го правил по-неагресивен в рамките на разумното за стоковите компоненти, примерно буста ми е 0,8 (~2600÷3600об. - оптимално за k03), но пак си има много приятен тласък след 2700 об., който не мога да го усетя на атмосферка примерно 3,2.

А и за кола която се кара на гас е безумие да се кара с напомпан ремап и обогатени смеси предназначен за работа на бензин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Вчера отворих двигателя :hilezh::saddev: Нормално ли е колата да има две гарнитури на главата или някой е пипал преди мен.Осъмних се,защото поръчах инструмента за развиване на болтовете на главата,а като отворих се оказаха болтове с глава за вложка М10.Няма значение,масата е на път :hilezh:

16864917_10208651794948588_5459757526274839636_n.jpg16998799_10208651794668581_1194440654176651485_n.jpg

Редактирано от Angelpleven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно е пикаела дюза, пробила е буталото, то е надрало блока и главата. На този сценарии ми прилича.

 

Преди 10 часа, Marian_Georgiev написа:

Моя чип съм го правил по-неагресивен в рамките на разумното за стоковите компоненти, примерно буста ми е 0,8 (~2600÷3600об. - оптимално за k03), но пак си има много приятен тласък след 2700 об., 

А и за кола която се кара на гас е безумие да се кара с напомпан ремап и обогатени смеси предназначен за работа на бензин. 

 

Колега, аз на моя AJL(180 Коня заводски) умишлено го направи след чипа само 190коня на 1.0 бар и 292Нм. Тегли прятно за купето на Аванта, дори и на газ. Молбата беше мапера да направи бензиновите времена да не надминават 21.5милисекунди, за да няма драма с газаджиите после и отделно те за да удължат живота на клапаните, направиха след 4500-5000 да впръсква и бензин за да охлажда клапаните, Това по никакъв начин не е свързано с невъзможност газовите компоненти да изхранят чудовището, просто за охлаждане, но ме ядоса това зимата колко бензин отиваше и го махнах, сега пак ще го върна пролетта. Драми с газта след чипа - никакви. Даже обедниха смесите с около 20-30 %, особено във високите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите не пикаят,но тези 2 на 3и 4 цилиндър на старото Ланди бяха почти отказали и не пускаха газ.Не знам кое е отключило веригата,пробитото бутало или нещо свързано с турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес занесох турбината за рециклиране.Майстора я отвори и извади стеблото на счупения клапан,което се беше заклинило в топлата перка и я е поочукало.Рециклирането ще стъпи около 450 с гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...