Jump to content

Audi A5 2.0 tfsi мнения


Recommended Posts

Just now, robobug написа:

....излиза, че дори не си се возил на автомобил с такъв мотор

 

...дай някоя динографика за 344.051кс на 4.2 :)

 

На мен ли говориш?

Ако за мен става дума и съм се возил и съм карал голф 5 гти.

А дино графики ще почна да раздавам когато си купя диностенд. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 268
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Естествено, че не е, детенцето е чело просто като му е скучно :).

(опа, написа, че е карало GOLF 5 GTI, извинявам се)

 

Да съм казвал някъде, че мотора не е прецакан/дефектен?

Ако си ми чел мненията ще видиш, че точно това казвам аз за разлика от Робо примерно.

Като изключим това мотора е супер като характеристики, динамика, дори и добър звук вади в определени условия ;).

 

@yavor20v не се прай на ударен, сигурен съм, че разбра какво исках да кажа.

В А8 е нормално да има големи мотори, че дори и газ при по-старичките :P.

Малко хора биха си взели 4.2 за ежедневна кола, това ми е мисълта.

А дали си нормален ще ти кажа в сряда ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, fifipaldi написа:

Да съм казвал някъде, че мотора не е прецакан/дефектен?

Като изключим това...

 

Е това малко ли е? :hilezh:

Хубаво е че поне ти си признаваш, че мотора е дефектен. Не виждам тогава за какво спорим, щом сме на едно мнение?

 

Робо ще го оставим да обвинява маслата, горивата, въздуха, водата, климата и глобалното затопляне :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "си признаваш", това е някакъв разпит ли? И кой е комптентен да води разпита? :)

 

Аз не обвинявам нищо. Просто излагам факти, които всеки с елементарни технически познания би трябвало да може да свържи и да си изгради сам картината, а не да чете по форумите неща, от които не разбира и да чака някой да реши вместо него дали едно техическо изделие е подходящо за него.

 

Едит: но все пак прави впечатление, че който мине на интервал на смяна на масло от около 10к км няма проблеми, а който направи ремонт повече не пробва да сменя масло на 30к:)

....а и с 4.2 и с 1.8т нещо ги е шубе да сменят масло на 30к......ти на Алфата колко караш с едно масло?

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, s4b8 написа:

Е това малко ли е? :hilezh:

За мен е малко и не е причина да ме откаже от хубава кола за 30-40к лв. както казах и по-горе.

За който е много да взима тракалник и това е :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, robobug написа:

Едит: но все пак прави впечатление, че който мине на интервал на смяна на масло от около 10к км няма проблеми, а който направи ремонт повече не пробва да сменя масло на 30к:)

....а и с 4.2 и с 1.8т нещо ги е шубе да сменят масло на 30к......ти на Алфата колко караш с едно масло?

 

Koй кога сменя масло не знам, но е факт, че 2.0тфси не е единствения мотор ползващ тая лонг лайф програма, която постоянно повтаряш. Но е един от малкото, които се нуждаят от пълен ребилд или подмяна още преди да направи 150 000км. Всъщност аз за друг такъв не мога да се сетя, но сигурно има... не може 2.0тфси да е най-смотания, нали? :hilezh:

 

А аз сменям масло на толкова, на колкото е казал производителя. Даже си позволявам да отлагам малко и нямам проблеми. На всичките ми коли.

Редактирано от s4b8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, как не си започнал да отваряш една по една обявите и да звъниш на хората продаващи 2.0тфси, със заплахи за съд :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като каза обяви и се сетих, че открих единствения плюс на 2.0тфси - колите са на малко километри.

 

В немското мобиле има само две! б8мици 2.0тфси над 200 000км (като най-вероятно и двете са със сменян мотор :hilezh: )

От друга страна е пълно с тдита на по 350 000 - 450 000 км... Дори и шестцилиндрови, дето си горят колкото 2.0тфсито.

Това говори достатъчно мисля :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от скука погледнах за А5-ци с тоя мотор, тая е на 260к, софийска. Моето е стартото TFSI с 200 коня и хапва 1 литър масло на 8к километра, мислиш ли че ми пука? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Vanu написа:

 Моето е стартото TFSI с 200 коня и хапва 1 литър масло на 8к километра, мислиш ли че ми пука? ;)

 

Говорим за надлъжното 2.0тфси 211 коня.

 

Напречните и тея в б7 разбрахме вече че нямат големи проблеми, само искат малко доливане от време на време :lol:

 

При надлъжния отпадък след 2008 ситуацията стига до такива мащаби:

 

На 9/9/2017 at 22:44, musti3pa написа:

Здравейте приятели! Нов съм тука, просто се регитрирах за да коментирам темата.

Преди 1 месец си купих Ауди а5 2.0 тфси 211 кс 2011 г. , нямаше никакъв проблем, като бяхме на оглед и тест, но след като го взех и му смених маслото пона да пуши и ми ГОРИ масло по 1 литър на около 120 км, да 1л. на 120 км ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като започнете с тези интервали за маслата ... 

Служебните пежа са на 25хил интервал на сериозен километраж и не им влияят положението на звездите, сатурновите дупки, дори предсказанията на африкански шаман от северната част на Танзания ... 

Редактирано от netizen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е техника и всичко си има логично обяснение. Давано е неведнъж - всичко опира до режими на каране (затова са важни моточасовете, а не километрите), вид и качество на гориво и най-вече работна температура на мотора.

 

@s4b8 Забелязвам, че освен че не си се качвал на така яростно коментирания от теб мотор май не правиш разлика между поколенията ТФСИ мотори.

А нещата не са сложни - първото поколение е с блок еа113 (като при 1.8т) и няма значение дали е напречен или надлъжен.

Второто поколение е еа888 и няма значение дали е 1.8, 2.0, напречен или надлъжен.

1.8 нямат двустепенно отваряне на клапаните, някои от напречните 2.0 също нямат.

Разликата между 1.8 и 2.0 е само в коляновия вал.

 

не разбирам какво искаш да кажеш за лонглайф маслата при Алфа - няма такива или не ползваш такива?

Първите 4-цилиндрови ТФСИ (без значение кубатурата - от 1.4 до 2.0) имат проблеми с веригата. Според Аутобилд един от виновниците е оригиналното лонглайф ВАГ масло. Заради вериги има много сменени гаранционно мотори и това няма нищо общо с разхода на масло, нито с километрите.

По това време (около 2008-2010) 4 цилиндровите БМВ също задължително (без изключение) имат същите проблеми с веригите - независимо дали са дизел или бензин.

 

....а дали има 2.0тфси без ремонти и без проблеми на повече километри - ами има. Аз съм купил такова. Само че съм си вдигнал задника до Швейцария, купил съм го с гаранция и не е карано от шваби, които цепят стотинката на две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, martinich said:

едни прекрасни мотори като 1,9 тди и 1,8 т успяха да създадат такива недоразумения.

Аз съм купил лично за мен два броя 1.8т от Германия.

Едното на 90к км, обслужвано само в дилъра с оригинално 10в40 масло, сменяно на 15к км.

Още първия месец му отворих картера и чистих лайната на немците. Колата вече на близо 400к км, кара се само с Мотул и се сменя максимум на 10к км.Гарантирам, че ако се сипе оригинално 5/30 масло и се сменя на 30к км, този мотор ще блокира.

Купих още една кола с абсолютно същия мотор, но на 180к км, пак обслужвана само в Ауди....но карана по лонглайф програма със смяна на масло на 30к км. Колата нямаше следа от употреба, беше дори с оригиналните Континентали от завода, оригинална боя - уникално състояние......но с чукащ биелен лагер.

Едвам съм почистил буталата от нагара, а маслените сегменти бяха по-зле от на блокирал 2.0т. 

Колата вече гони 300к км, с ъпгрейдната турбина, кара се само с хубаво масло, което се сменя на 10к км.

Пролетта смених верига (не защото трябваше, а защото ми изпадна ангренажен комплект на ИНА за 7 паунда:hilezh:) и като свалих капака на клапаните след 80к км градско каране нямаше една точка нагар - все едно съм го мил предния ден.

Та мога да поспоря какво е недоразумение. Като казвам "поспоря" имам предвид със снимков материал:razz:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че покрай хората с мнение, безирано на липса на опит и данни, могат да се прочетат и ценни неща, като мненията на Робобъг! :flehan:

Лошото е, че 80-90% от мненията по форумите са плява, а някои потребители упорито се приближават към 100те процента.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да те разбера, купуваш си нещо спазваш инструкциите за експлоатация на производителя и то се чупи. Кой е виновен? Недко ти го каза има една камара други автомобили, които вървят дълго и безпроблемно спазвайки инструкциите за експлоатация. Трябва ли човек да е инженер двг за да кара ауди?

ПП: Тръца го купих преди 10 години, направих му 150 000 км, нито картер съм чистил, нито турбина съм сменял, нито съединител съм правил. Сменям маслото с 5/10 на 10-15 х.км. Сега го кара баща ми. Знам за няколко 1,9 тди-та гонещи половин милион километра без проблеми. Колко 2,0 тди-та преди КР ще се похвалят с това без сериозни ремонти?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да ги видим тия инструкции. 

Аз мисля, че съм давал линкове към сайта на ауди.ко.юк, от където излиза, че някои потребители ги разбират инструкциите както им е по-евтино, щото видиш ли колата е гаранционна.

 

А  примера на недко е коментиран.....такситата също карат по 500-600к км и обяснението е съвсем просто - свързано е с режима на експлоатация.

Същевременно 3-4 литрови дизели им сменят гаранционно мотори от градско каране.

Производителят ли е виновен, че си си купил дизелово битурбо, за да го караш из центъра на София?

И трябва ли да си инженер, за да осъзнаеш нелепостта на подобна покупка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11fc3224c3bb77d4503767cccdab086b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Това е от книгата на тръца, сменяно е маслото на 15 х.км. Буталата и сегментите са оригиналните. Колата се кара основно студена градско и е на 21 години. Имаме служебни дачии, кадита, Ку-та (3,0 тди, 2,0 тди), всичко се сменя съгласно препоръките на производителя. На аудитата на 30 х.км, на другите когато се сетим. Щеки за масло никой не е гледал. Форда който е с ПСА, КР мотор за 9000 км не е изгорил 100 грама масло, в момента е на 7 години и 117 000 км, до колкот ми е известно не са му сменяни бутала и сегменти, каран е основно градско в София.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз инструкции тук не виждам. 

 

Edit: https://www.audi.co.uk/owners-area/servicing-maintenance-mot/audi-oil.html

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug

Пак вкарваш сравненията с 1.8т и искаш да изкараш 2.0тфси  че е добър/здрав колкото него :lol:

Един много лесен въпрос ще ти задам - можеш ли да ми извадиш поне ДВЕ теми, в които се говори как 1.8т гори масло по литър на 120км (както става дума за 2.0тфси в тази тема) , и как някой прави ремонт за 5-7000 лева на 1.8т?

 

Все пак 1.8т съществува от над 20 години, форума трябва да е пълен с такива теми, нали...

Но той май не е... щото хората , като мартинича например са си купили, врътнали са 150 000 км и не са видяли как изглеждат буталата,  а в последните няколко години почва да се пълни с такива теми като тази тук - за умряло 2.0тфси. И все повече ще стават тея теми... :hilezh:

 

Пък ти после разправяй как били еднакви, и 2.0т даже било по-евтино да се прави от 1.8Т...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, robobug написа:
Ами аз инструкции тук не виждам. 

 

Ето какво пише за тойотата и форда. 

3b32c95a54d5a277eb69d1aa83ded520.jpg

cad856ba7c15530729aa43cd6a0b49b9.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...