robobug Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 ....или собствениците на такива коли са по-взискателни към маслото и горивото, което сипват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 (Редактирано) И това е възможно, аз съдя по-скоро от това, че няма теми из нета за проблеми с маслото при тези двигатели и от този коментар, на който попднах в един от форумите "...The Edition 30 got the same engine as the S3 (8P), which had revised pistons and rings as part of a strengthening package. This engine isn't as oil thirsty ...". При мен разходът е малък - 200 г. за 3500 км Редактирано 7 Октомври 2017 от Jawbreaker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 За S3/8P,8PA/ има вярно в това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 не съм се интересувал от ГТИ/S3 с ea888. Обаче буталата, които са предложили на автора на темата за 230лв (към днешна дата ) се водят за напречен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Преди 5 часа, Audi_FeN_1 написа: има има... един приятел беше много навит за 2.0тфси, ама като се разчете за тея проблеми с маслото и цената на ремонта се отказа и си взе 330д. Върви повече от тфси-то, гори по-малко, и няма нужда от никакви ремонти (засега )... Верно дизел е и трака, ама и тфси-то не се слави с най-хубавия звук... Отделно че вместо 2.0тфси за 22 000 лева + ремонт за 7000, можеш направо да си вземеш 3.0тфси https://www.mobile.bg/11502880296346691 Тази седи от две години. гледах я ,беше на 36 000 първоначално. километрите са реални ,Ама е влизала два пъти за проблеми в скоростите в сервиз и май май още има някакви драми и се отказах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musti3pa Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 (Редактирано) Днес бяж при майстора за да видя как върви ремонта по колата и да ми каже диагнозата. Оказа се, че буталата за ЗДРАВИ и нямат никакъв проблем, проблема е бил в цигментите, повдигачи, гумички и едни клапани от, който един ми е крив на главата (май имаше още едни елементарни неща, ама не ги запомних и аз толкова съм чат с тези неща) та с една дума ремонта ми е от по *евтиния* вариянт за сега. Ще продължа да публикувам в темата по подробно за случващото се, тъй като още не знаем колко струват частите и ремонта като цяло, между другото майстора ми каза да сменяме и веригата и лагерите на буталата . Редактирано 12 Октомври 2017 от musti3pa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Ако няма да сменяш буталата е интересно какви сегменти ще сложиш и с какво масло ще караш после. Проблемът на оригиналните бутала е, че са за маслен сегмен с височина 1.5мм. Т.е. не може да сложиш "нормални" сегменти. Вариант 1 - слагат се пак същите сегменти (тогава е интересно колко ще изкара колата и с какъв режим на смяна на масло); Вариант 2 - разтъргват се буталата за новите сегменти (намалява се якостта на буталото и става рисково при някакъв тунинг) Вариант 3 - нови бутала (варианти: Колбеншмид 21мм, оригинални). Колбеншмид се води за напречни мотори, оригиналните за модела вече се предлага само с 23мм бутален болт и искат и смяна на биели.....има и теоретичен вариант да намерите залежали оригинални с 21мм болт.... предполагам се подразбира, но да наблегна - задължително се сменя и обтегача на веригата с последна версия. Оригиналният има склонност да изпуска и веригата прескача. Принципно има сервизна акция за този обтегач, но скоро гледах кола, на която не беше сменен. .....при отворен мотор обърнете внимание и на маслените дюзи за охлаждане на буталото. Моята молба е да снимаш нагара по клапаните. И да споделиш с какви биелни лагери ще затворите мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чебурашка Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 2 hours ago, robobug said: Моята молба е да снимаш нагара по клапаните. И по портовете на главата, ако може.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Преди 9 часа, musti3pa написа: .... майстора ми каза да сменяме ... и лагерите на буталата . Това също снимай, че за първи път го чувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musti3pa Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 (Редактирано) Това са нещата, който ще се сменят. Някой от частите не са за смяна, но все пак ги подновявам за да знам, че всико ще ми е ново и ок . тука се вижда май по добре снимката Редактирано 13 Октомври 2017 от musti3pa линк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Полезна информация, дръж ни в течение . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Тези цени много ниски ми се виждат. То вземе да излезе истината на края , че този двигател не е толкова зле в предвид евтиният му ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 4 цилиндров бензин с редови чугунен блок.....за капак е най-масовия бензин на най-масовия концерн..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 С буталата е хилядарка отгоре. Демек 3600 за части. На момчето са му взели 500лв за труд, което е почти непосилно в София ... Аз днес долях 250мл за 650км каране, с 80% градско. Ако ми се наложи да правя тоя ремонт, направо ще я засиля на 350 коне ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Преди 7 часа, petrishki написа: С буталата е хилядарка отгоре. Демек 3600 за части. На момчето са му взели 500лв за труд, което е почти непосилно в София ... Като сложиш и съединителя, защото е грехота да не го смениш при свален двигател. Водната помпа също, че е навряна на красиво място .. И става сума от поне 1/3 от цената на А4 Б8. От цялата информация в нета, която изобилства за този "двигател" .. Смяна на последна ревизия бутала и сегменти е задължителна. А е видно от снимките, че на колегата буталата са за "тъничките" сегменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Тая сметка с цената на автомобила и ремонтите му никога не излиза. След тоя ремонт, мотора ще стане отличен. А отличните б8-ци, след основни ремонти или под 50к км, са доста далеч от 20-25к лв, справка немското мобиле. Всеки си изкарва пари и си ги харчи както иска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Не съм писал "отлична" Б8 на някакви минимални километри ... Макар, че понятието отлична с този двигател тотално се разминават. Парите се харчат .. но често напразно слушайки самозвани майстори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 (Редактирано) Всъщност ЕА888 е по-евтин за поддръжка от ЕА113. Единственото по-евтино нещо при ЕА113 е ангренажен ремък - цена около 40лв, цена верига 80лв (и двете цени са за афтърмаркет). За сметка на това при ЕА113 има и верижка, която балансира сметката. При ЕА888 липсват проблемите с горивната помпа - т.е. отпада необходимостта от покупка на разпределителен вал, задвижващ пул и помпа. PCV....ами при еа113 е вграден в капака на клапаните и се сменя целия капак....при еа888 е 80лв. конзола маслен филтър 300+ лева, при по-новия мотор - липсва такава част. водната помпа на еа888 е с 15-20лв по-скъпа. Всмукателен колектор за ЕА888 е по-евтин с около 20%, балансиращите валове са около 400лв (+ 100 за помпа), срещу 2200 за еа113, бутала са на еднакви цени, турбини......всичко е съизмеримо....освен вървенето Глави за еа888 се намират, глави за еа113 ...по-скоро не. не знам моята кола дали е "отлична", но я купих с гаранция и 15к км по-късно разходът на масло е намалял, вместо да се увеличи.....и е далече от нормата за ремонт.....а на еа113 с 300% по-малък пробег смених глава ....и половината неща, които съм цитирал по-горе. Редактирано 14 Октомври 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Полезна информация но за купувача и двата са https://frazite.com/От трън, та на глог Лично мнение ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Винаги си заслужава да си направиш колата , която си купил. По този начин си сигурен какво караш. Иначе ако я засилиш следващият да я мисли...не се знае пак на какъв недораслък ще попаднеш...такъв със сходно на твоето мислене. С техниката никога не е гаранция колко здрава ще се окаже. Наскоро гледах как един човек си взе на кредит новият amg C63s coupe...и след 500км.пробег...бам двигателят до тук. Едвам му признаха гаранцията и му дадоха нова кола. Така че , който иска да кара определен тип автомобил нека съвестно си го подържа и ремонтира...това се изплаща многократно с времето. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Сигурно го пиша за трети път (а може и повече) - А4/Б8 с куатро, автомат и 2.0 струваше 80к лева базова цена в Порше. С елементарни екстри (примерно алкантара, биксенон, навигация) е над 100....между другото и Б9 е с подобна цена. (цени на гуми и такси няма да пускам) При цена около 20к лева за 5-6 годишен автомобил мисля, че е нормално да се отделят 2-3к за ревизиране на мотор за последващ пробег от порядъка на 150-200к км. 1.8Т има едно единствено предимство - възможност за ГИ с нисък разход.....но пожелаем ли да изкараме подобно вървене.... На мен много ми харесват и двата двулитрови мотора. В купето на Б8 е по-комфортно, в купето на Б7 има повече връзка с пътя....даже може да се каже, че е голям кеф за каране.... При правилно обслужване и двата мотора не правят проблеми ("правилното" обслужване изключва масло 5/30 без добавки, което да се сменя на 30к км). Разходът при Б7 малко по-висок....но като цяло не мисля, че моторите са "от трън та на глок". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 ГлоК-а стреля Иначе споделям мнението на Стоян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 преди 8 минути, robobug написа: ... мисля, че е нормално да се отделят 2-3к за ревизиране на мотор ... Слагането на нов тип бутала, мотовилки, обтегач не се нарича ревизиране ... Напълно признат инженерен провал или някакво подобно определение. Темата е безкрайна във всички форуми ... Щом сте доволни от покупката good way ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 преди 16 минути, robobug написа: При цена около 20к лева за 5-6 годишен автомобил мисля, че е нормално да се отделят 2-3к за ревизиране на мотор ... Aз пък си мисля, че като си купиш кола на 5-6 години за 20к лева е нормално да не и пипаш мотора? Щото аз съм имал 3 коли, дето към днешна дата едната е на 26 години, другата на 20, третата на 18, и на нито една от трите не съм виждал как и изглеждат буталата, биелите, лагерите, цилиндрите и т.н... За нормално обслужване ми се вижда нещо като "ремъци, филтри, масло и свещи" . Сегменти, клапани, бутала и лагери не ми звучи като нормално обслужване. Още повече за 5-6 годишна кола. Освен ако не е москвич. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Just now, МММ1 said: Слагането на нов тип бутала, мотовилки, обтегач не се нарича ревизиране ... Напълно признат инженерен провал или някакво подобно определение. Ок, съгласен съм, че не е точно ревизиране....но цената на въпросните бутала е относително ниска, а всичко друго (от публикува ната сметка) си е чисто ревизиране.... Аз пак ще задам риторичния въпрос - ако колата е с "добри" бутала това освобождава ли собственика от смяна на вериги, обтегачи, гумички на клапани, водна помпа, чистене на нагар от клапани и картер......V-образните мотори да не би да не сменят вериги....а за тези вериги да не би да не се сваля мотора?.... А за смяна на съединител да не би да не се отцепват скорости....ами че хората на 1.8т свалят скорости за смяна на един пиклив семеринг на вала..... "Инженерния провал" всъщност е провал на маркетинга за изпозлване на оригинално лонглайф масло. ВАГ са "направили" едно масло 504/507 и твърдят, че всички двигатели, на всички купета, задвижвания и климатични пояси, за всички горива (включително и дизел и бензин пълни със сяра) могат да ползват това масло, като го сменят на 30к км. Какъв инженерен провал е това? М-сериите на БМВ, които имат специални изисквания към маслото и те ли са инженерен провал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts