Jump to content

Audi A5 2.0 tfsi мнения


Recommended Posts

  • Отговори 268
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И това е възможно, аз съдя по-скоро от това, че няма теми из нета за проблеми с маслото при тези двигатели и от този коментар, на който попднах в един от форумите  "...The Edition 30 got the same engine as the S3 (8P), which had revised pistons and rings as part of a strengthening package. This engine isn't as oil thirsty ...". При мен разходът е малък -  200 г. за 3500 км
 

Редактирано от Jawbreaker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм се интересувал от ГТИ/S3 с ea888.

Обаче буталата, които са предложили на автора на темата за 230лв (към днешна дата ) се водят за напречен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Audi_FeN_1 написа:

има има...

един приятел беше много навит за 2.0тфси, ама като се разчете за тея проблеми с маслото и цената на ремонта се отказа и си взе 330д. Върви повече от тфси-то, гори по-малко, и няма нужда от никакви ремонти (засега :lol: )... Верно дизел е и трака, ама и тфси-то не се слави с най-хубавия звук...

 

Отделно че вместо 2.0тфси за 22 000 лева + ремонт за 7000, можеш направо да си вземеш 3.0тфси :hilezh:

https://www.mobile.bg/11502880296346691

Тази седи от две години.

гледах я ,беше на 36 000 първоначално.

километрите са реални ,Ама е влизала два пъти за проблеми в скоростите в сервиз и май май още има някакви драми и се отказах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бяж при майстора за да видя как върви ремонта по колата и да ми каже диагнозата. Оказа се, че буталата за ЗДРАВИ и нямат никакъв проблем, проблема е бил в цигментите, повдигачи, гумички и едни клапани от, който един ми е крив на главата (май имаше още едни елементарни неща, ама не ги запомних и аз толкова съм чат с тези неща) та с една дума ремонта ми е от по *евтиния* вариянт за сега. Ще продължа да публикувам в темата по подробно за случващото се, тъй като още не знаем колко струват частите и ремонта като цяло, между другото майстора ми каза да сменяме и веригата и лагерите на буталата . 

20171009_165658.jpg

20171011_123245.jpg

20171011_123253.jpg

Редактирано от musti3pa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да сменяш буталата е интересно какви сегменти ще сложиш и с какво масло ще караш после.

Проблемът на оригиналните бутала е, че са за маслен сегмен с височина 1.5мм. Т.е. не може да сложиш "нормални" сегменти.

Вариант 1 - слагат се пак същите сегменти (тогава е интересно колко ще изкара колата и с какъв режим на смяна на масло);

Вариант 2 - разтъргват се буталата за новите сегменти (намалява се якостта на буталото и става рисково при някакъв тунинг)

Вариант 3 - нови бутала (варианти: Колбеншмид 21мм, оригинални). Колбеншмид се води за напречни мотори, оригиналните за модела вече се предлага само с 23мм бутален болт и искат и смяна на биели.....има и теоретичен вариант да намерите залежали оригинални с 21мм болт....

 

предполагам се подразбира, но да наблегна - задължително се сменя и обтегача на веригата с последна версия. Оригиналният има склонност да изпуска и веригата прескача. Принципно има сервизна акция за този обтегач, но скоро гледах кола, на която не беше сменен.

.....при отворен мотор обърнете внимание и на маслените дюзи за охлаждане на буталото.

 

Моята молба е да снимаш нагара по клапаните.

И да споделиш с какви биелни лагери ще затворите мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, musti3pa написа:

.... майстора ми каза да сменяме ... и лагерите на буталата .

 

Това също снимай, че за първи път го чувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са нещата, който ще се сменят. Някой от частите не са за смяна, но все пак ги подновявам за да знам, че всико ще ми е ново и ок . 

20171013_225916.jpg

 

тука се вижда май по добре снимката

Редактирано от musti3pa
линк
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези цени много ниски ми се виждат. То вземе да излезе истината на края , че този двигател не е толкова зле в предвид евтиният му ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С буталата е хилядарка отгоре. Демек 3600 за части. На момчето са му взели 500лв за труд, което е почти непосилно в София ... Аз днес долях 250мл за 650км каране, с 80% градско.

Ако ми се наложи да правя тоя ремонт, направо ще я засиля на 350 коне )

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, petrishki написа:

С буталата е хилядарка отгоре. Демек 3600 за части. На момчето са му взели 500лв за труд, което е почти непосилно в София ...

Като сложиш и съединителя, защото е грехота да не го смениш при свален двигател. Водната помпа също, че е навряна на красиво място .. И става сума от поне 1/3 от цената на А4 Б8.

От цялата информация в нета, която изобилства за този "двигател" .. Смяна на последна ревизия бутала и сегменти е задължителна. А е видно от снимките, че на колегата буталата са за "тъничките" сегменти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая сметка с цената на автомобила и ремонтите му никога не излиза. След тоя ремонт, мотора ще стане отличен. А отличните б8-ци, след основни ремонти или под 50к км, са доста далеч от 20-25к лв, справка немското мобиле. Всеки си изкарва пари и си ги харчи както иска. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм писал "отлична" Б8 на някакви минимални километри ... Макар, че понятието отлична с този двигател тотално се разминават.

Парите се харчат .. но често напразно слушайки самозвани майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност ЕА888 е по-евтин за поддръжка от ЕА113.

Единственото по-евтино нещо при ЕА113 е ангренажен ремък - цена около 40лв, цена верига 80лв (и двете цени са за афтърмаркет).

За сметка на това при ЕА113 има и верижка, която балансира сметката.

При ЕА888 липсват проблемите с горивната помпа - т.е. отпада необходимостта от покупка на разпределителен вал, задвижващ пул и помпа.

PCV....ами при еа113 е вграден в капака на клапаните и се сменя целия капак....при еа888 е 80лв.

конзола маслен филтър 300+ лева, при по-новия мотор - липсва такава част.

водната помпа на еа888 е с 15-20лв по-скъпа.

Всмукателен колектор за ЕА888 е по-евтин с около 20%, балансиращите валове са около 400лв (+ 100 за помпа), срещу 2200 за еа113,

бутала са на еднакви цени, турбини......всичко е съизмеримо....освен вървенето :)

Глави за еа888 се намират, глави за еа113 ...по-скоро не.

 

не знам моята кола дали е "отлична", но я купих с гаранция и 15к км по-късно разходът на масло е намалял, вместо да се увеличи.....и е далече от нормата за ремонт.....а на еа113 с 300% по-малък пробег смених глава ....и половината неща, които съм цитирал по-горе.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги си заслужава да си

направиш колата , която си купил. По този начин си сигурен какво караш. Иначе ако я засилиш следващият да я мисли...не се знае пак на какъв недораслък ще попаднеш...такъв със сходно на твоето мислене. С техниката никога не е гаранция колко здрава ще се окаже. Наскоро гледах как един човек си взе на кредит новият amg C63s coupe...и след 500км.пробег...бам двигателят до тук. Едвам му признаха гаранцията и му дадоха нова кола. Така че , който иска да кара определен тип автомобил нека съвестно си го подържа и ремонтира...това се изплаща многократно с времето.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно го пиша за трети път (а може и повече) - А4/Б8 с куатро, автомат и 2.0 струваше 80к лева базова цена в Порше.

С елементарни екстри (примерно алкантара, биксенон, навигация) е над 100....между другото и Б9 е с подобна цена.

(цени на гуми и такси няма да пускам)

При цена около 20к лева за 5-6 годишен автомобил мисля, че е нормално да се отделят 2-3к за ревизиране на мотор за последващ пробег от порядъка на 150-200к км.

 

1.8Т има едно единствено предимство - възможност за ГИ с нисък разход.....но пожелаем ли да изкараме подобно вървене....

 

На мен много ми харесват и двата двулитрови мотора. В купето на Б8 е по-комфортно, в купето на Б7 има повече връзка с пътя....даже може да се каже, че е голям кеф за каране....

При правилно обслужване и двата мотора не правят проблеми ("правилното" обслужване изключва масло 5/30 без добавки, което да се сменя на 30к км).

Разходът при Б7 малко по-висок....но като цяло не мисля, че моторите са "от трън та на глок".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, robobug написа:

... мисля, че е нормално да се отделят 2-3к за ревизиране на мотор ...

Слагането на нов тип бутала, мотовилки, обтегач не се нарича ревизиране ... Напълно признат инженерен провал или някакво подобно определение. Темата е безкрайна във всички форуми ... Щом сте доволни от покупката good way ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, robobug написа:

При цена около 20к лева за 5-6 годишен автомобил мисля, че е нормално да се отделят 2-3к за ревизиране на мотор ...

 

Aз пък си мисля, че като си купиш кола на 5-6 години за 20к лева е нормално да не и пипаш мотора?
 

Щото аз съм имал 3 коли, дето към днешна дата едната е на 26 години, другата на 20, третата на 18, и на нито една от трите не съм виждал как и изглеждат буталата, биелите, лагерите, цилиндрите и т.н...

 

За нормално обслужване ми се вижда нещо като "ремъци, филтри, масло и свещи" .  Сегменти, клапани, бутала и лагери не ми звучи като нормално обслужване. Още повече за 5-6 годишна кола.  Освен ако не е москвич. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, МММ1 said:

Слагането на нов тип бутала, мотовилки, обтегач не се нарича ревизиране ... Напълно признат инженерен провал или някакво подобно определение. 

Ок, съгласен съм, че не е точно ревизиране....но цената на въпросните бутала е относително ниска, а всичко друго (от публикува ната сметка) си е чисто ревизиране....

Аз пак ще задам риторичния въпрос - ако колата е с "добри" бутала това освобождава ли собственика от смяна на вериги, обтегачи, гумички на клапани, водна помпа, чистене на нагар от клапани и картер......V-образните мотори да не би да не сменят вериги....а за тези вериги да не би да не се сваля мотора?.... А за смяна на съединител да не би да не се отцепват скорости....ами че хората на 1.8т свалят скорости за смяна на един пиклив семеринг на вала.....

 

"Инженерния провал" всъщност е провал на маркетинга за изпозлване на оригинално лонглайф масло.

ВАГ са "направили" едно масло 504/507 и твърдят, че всички двигатели, на всички купета, задвижвания и климатични пояси, за всички горива (включително и дизел и бензин пълни със сяра) могат да ползват това масло, като го сменят на 30к км. Какъв инженерен провал е това? М-сериите на БМВ, които имат специални изисквания към маслото и те ли са инженерен провал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...