robobug Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Нашият климат е умерен. Определено масло 0wXX е по-добре......а и самите масла 0W обикновено са по-висок клас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Преди 22 часа, robobug написа: При 2.0тфси, където нормалнта температура на маслото е 110 градуса При такива високи температури що не пробвате с 5в50 или 10в60 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 е то по добре грес да си сложат вместо това лепило 10W60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 54 minutes ago, Audi_FeN_1 said: При такива високи температури що не пробвате с 5в50 или 10в60 ? Много причини. Това, което наричат "конструктивен дефект" се състои в специален хонинг, за който си има подходящи сегменти и подходящи масла. Електронно управляема маслена помпа (по-новите версии са и с по-специални маслени дюзи)..... А накратко - "гъстите" масла нямат подходяща течливост за конструкцията на мотора. Аз смятам, че една от причините за коксуване на сегментите е използването на масло започващо с 5w в комбинация с градски цикъл. Ауди упорито мълчат защо държат да се мине на 23мм бутален болт. Мисля, че е свързано с алгоритъма на маслената помпа и маслените пръскалки. Т.е. на празен ход пръскалките да не отварят и да не обливат с гъсто масло цилиндъра. Аз тези дни направих следния експеримент: миналата седмица ми писна зумерът за ниско ниво на маслото. На равно в гаража долях 100 грама. Минах около 450км, преди пак да писне. По магистралата съм карал с около 150-160 (където може), от Асеновград до Пампорово съм карал между 3000 оборота и прекъсвач. Външна температура между 4 и 14 градуса Моторът е с чип, промивка, Мобил1 0/40....и оригинални сегменти. Лятото при 30-40 градуса, пуснат климатик разходът беше над 300гр/1000. На следваща смяна пак ще направя промивка и се надявам да успея да купя и по-добро масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Още ли се говори,че маслото е виновно за проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 преди 26 минути, robobug написа: Лятото при 30-40 градуса, пуснат климатик разходът беше над 300гр/1000. На следваща смяна... Е в такъв случай няма нужда да го сменяш. Само доливай, то винаги ще си е прясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 26 minutes ago, manchorov said: Още ли се говори,че маслото е виновно за проблема? Не знам дали е маслото, но колата я взех с мазни ауспуси, обслужвана до последно в официален дилър, с гаранция. В момента не се обслужва в официален дилър.... и ауспусите са абсолютно сухи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 На 9/23/2017 at 18:40, robobug написа: При 2.0тфси, където нормалнта температура на маслото е 110 градуса 8100 ще започне да намалява още от първия километър....просто ще се изпарява. хм, аз дори лятото рядко съм виждал температура на маслото много над 93-4 градуса, пък над 100 изключително рядко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 (Редактирано) Преди 3 часа, robobug написа: Ауди упорито мълчат защо държат да се мине на 23мм бутален болт. Техническото предимство, е че чрез увеличаване на диаметъра на буталният болт се намалява броят на завъртанията в лагеруващата част между буталния болт и буталото, а така се постига по-ниска температура в мястото на лагеруване (съответно коксуване на маслото). Това дава сериозно предимство при работа на празен ход. Редактирано 24 Септември 2017 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 16 minutes ago, Vanu said: хм, аз дори лятото рядко съм виждал температура на маслото много над 93-4 градуса, пък над 100 изключително рядко. с какъв двигател и какво масло? 12 minutes ago, Nikosaul said: а така се постига по-ниска температура в мястото на лагеруване имам подобни съмнения. предполагам при замерване на какво налягане отварят оригиналните и по-новите пръскалки, както и при сравняване на буталата ще има повече яснота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 (Редактирано) Преди 5 часа, robobug написа: Не знам дали е маслото, но колата я взех с мазни ауспуси, обслужвана до последно в официален дилър, с гаранция. В момента не се обслужва в официален дилър.... и ауспусите са абсолютно сухи. Е писал си над 300г. на 1000 км.,ако така са сухи не знам кво е било преди това Иначе дано те радва колицата. Редактирано 24 Септември 2017 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Писал съм "лятото". Тогава сложих М1. Споделил съм и резултата от вчера. Добавките в маслото действат до последно....стига това "последно" да не е след 30к км Днес ще поръчвам друго масло 0/40 и ще споделя резултатите след смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) Преди 13 часа, robobug написа: с какъв двигател и какво масло? 5W30 Castrol Edge, EA113, температурата се върти около 94 градуса при нормално шофиране. (сега чак видях че говориш за EA888) Редактирано 25 Септември 2017 от Vanu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) Vanu, тук говорим за новият TFSI, който е ЕА888. И при него температурата на маслото нормално стига до 106 градсуа, без да го зориш в градски трафик стига и до 110градуса. А при теб на ЕА113 2.0TFSI, е нормално температурата на маслото да стига до 100 градуса след около 25мин. работа на двигателя, ако я зориш колата температурата пада до към 90 градуса, а много рядко вдига над 100градуса. Различни са температурните режими на двата двигателя, те и въобще са различни двигатели - нямат нито един общ елемент. . Редактирано 25 Септември 2017 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musti3pa Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 Карах колата в сервиз в гр.Свиленград и майстора искаше да ми смени един филтър от който се съмняваше, духа масло (мисля,че нещо от сорта на картерни изпарения или твърди частици е по правилно) а аз го бях сменил наскоро този *филтър* за 110 лв нов. Майстора ми каза, че оригиналния струвал 280 лв и е с поръчка и така го махна и вместо *филтъра* ми сложи една празна туба от масло и вътре два маркуча и каза да карам околко 200 км и тубата трябвало да е празна, да ама след 200 км в тубата се събраха около 400 мл масло а аз долях 2 л. За сега знаем, че трябва да сменя *филтъра*, но останалите 1.4 л ми ги искарва през аспуха. До няколко дена двигателят ще бъде разглобе и така ще видим от какво страда. Майстора предвижда цигменти и гумички а не бутала и основен ремонт, да ама майстора е от старата школа и останах с впечетлението, че бачка по слух иначе го хвалят тука бая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musti3pa Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 На 19.09.2017 г. at 14:04, Black edition написа: Аз писах на колегата на лично като просто се опитах да му дам съвет по проблема, но нищо не е отговорил авно му пуши главата от случилото се . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musti3pa Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 (Редактирано) Между другото отидох в София при оня *пич* Petrov Motorsport се пише във ФБ, по телефона ми каза диагнозата, че съм имал нужда от основен ремонт на стойност между 4-5 к лв. След като го посетих на място очаквах някакъв сериозен сервиз и т.н, а то се оказа един гараж в един паркинг за тирове а самият майстор, който дойде до ОМВ бензиностанцията да ме посрещне с неговата кола, тя пушеше много повече от моята БМВ 3 ка кара след престигането ни в сервиза даже не си направи труда да вдигне вдигне предния капак и да погледне на място какво става, а той почна да звъна тук там да поръчва нови бутала на стойност 3800 лв , след което ми каза че трябало да се сменя и верига и това онова крайна цена ми каза 7000 лв.... пффф май ме взе за мезе, след като видч че идвам при него от близо 300-350 км разстояние и съм селяк я дай да го гърбя. Казах му, е аз искам да си купувам частите той да ми ги смени щото 3800 лв за бутала ми се видяха много и звъннах на един приятел, който продава авточасти и го попитах за цена и той ми каза 230 лв едното бутало като за мен с отстъпкаи така майстора не се съгласи аз да си купя частите иначе ми поиска 1500 лв за услугата. Несериозен ми се видя и така се върнах в гр. Свиленград кадето работя и тук я оставих на сервиз, очаквам скоро да разберем проблема и бъде решен. Не знаех, че ще има интерес този случай и за това не съм проверявал форума, ще пиша пак Редактирано 5 Октомври 2017 от musti3pa правописна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 (Редактирано) 5 hours ago, musti3pa said: да поръчва нови бутала на стойност 3800 лв , след което ми каза че трябало да се сменя и верига и това онова крайна цена ми каза 7000 лв.... ............. 230 лв едното бутало В момента Ауди предлагат само нов модел бутала, които са с 23мм бутален болт. За тях трябват и нови биели. Комплектът (4 биели и 4 бутала) от официален дилър излиза 3400лв (без отстъпки). Ако се използват буталата за първоначално вграждане, но с подобрени сегменти (каквито са предлагали и Ауди доскоро) цената е около 200лв на бутало и не се сменят биели. Има и междинен вариант - нови биели от Ауди за около 1600лв и нов тип бутала от ОЕМ-ския производител Колбеншмид, които са дори под 200лв/бр. Оригинална верига е 150лв, обтегач 70лв. "Бананите" не знам. Труд не е редно да се начислява - при смяна на буталата така или иначе веригата се сваля. Редактирано 6 Октомври 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 На 9/24/2017 at 9:19, Nikosaul написа: Колата на Plamenkoo, мисля че беше с 3.0 - V6, ASN, за него мотор Motul 8000 X-cess 5W40, става, но толкова си може, все пак е "синтетика" от Group III. Venomcorp, повечето масла свършват на около 5000км., даже за повечето "синтетични" масла от group III, това е маскимума. Мотул използват формула, която разчита на слабо почиствне, за да не се замърсява маслото и да изкарва по-дълъг период, преди да му се вдигне кисленността. Ако се ползва в мотори с работна температура над 90 градуса, защита му пада поради термо-оксидация. Robobug, малко са маслата от 5W40, които са подходящи за мотори от генерациятана ЕА888. Карам с 5 W 50 Kroon Oil. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 Аз последно сложих Ravenol VSi 5W-40 , дават го че има около 20% PAO т.е. минимум отива кум група 3+. Оригинално е директно от фирменият магазин на производителят в Германия. Понеже останах доста доволен от него ( звук , развъртане , температура и прочие ) си поръчах по-горното ниво от същото - VST. FSI - технологията предполага по-високи температури и затова изискванията към горивото и маслото са по-големи. Така че обслужването на такъв автомобил трябва да е на ниво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 VST по-висок клас ли е от VSI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 Дам...руснаците в тестовете си го изкарват с по-добри характеристики. В един от нашите форуми също бях чел че е микс от 3,4 и 5 група бази. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 (Редактирано) Това ли е маслото ? http://avto-masla.eu/ravenol-vst-5w40-5-litra.html Редактирано 6 Октомври 2017 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 да, това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 Четох на скоро в а5оc форумът как в audi в UK след отстраняване на проблема с маслото не са сменили веригата с обтегите на А5 и след 6 месеца съответно веригата прескача и .... И това в ауди сервиз ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts