Jump to content

DPF проблем


Andrey86

Recommended Posts

Здравейте,

знам, че има много писано по темата и все пак точно решение на проблема не мога да нмеря.

Имам проблем с DPF. Колата е А4 2010 г.  3.0 дизел с чип от Маднес и излезе 315 к.с. на Диното. Чипната е преди година и половина и върви прилично. Запуши се преди повече от половин година. Посъветваха ме да карам над 2500 оборота за половин час и уж се отпуши. След това пак се запуши и пуснаха регенерация с компютър. Карам предимно извънградско и то с висока скорост. Благоевград - София по магисталата. Скоро пак се запуши. Взех добавка за ДПФ на Бардал, след това пак регенерация с комп и сега пак е запушен.

Имам дилема дали да го махна или да се мъча да го чистят някъде. Казаха ми, че се сваля и се кисне и после е ок. Удоволствието струва 200 кинта. Въпроса ми е дали ако се изчисти ще кара или след два месеца пак ще дойде време да се чудя какво да правя. Моля за съвет !

В Маднес ми казаха, че за 450 лв. го маха физически и софтуерно и всичко е ок.

Как мислите, ще пуши ли колата след това. Колата ми е на 220 000 км. или  поне така показва километража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този ремап+ДПФ и КАТ най-много да сготвиш мотора!

Гледал ли си турбината при магистралното каране каква температура развива? За мене екологията и ремапа-още повече "изцедените коли" са несъвместими неща!

Странно как Венци я е направил така, в предвид хардуера ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази мощност която са постигнали на колегата е предела на сток хардуера и за това казвам, че не е добра конфигурацията!

Всеки си избира сам вариантите, после е ясно ......

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая явно колегата не е запознат с детайлите и етиката според мен изисква, да бъде предупреден за последствията!

Явно са пропуснали, в стремежа си да му угодят "се харесат" .....

 

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

3.0TDI.Аз моят дпф реших да го махна когато направих ремап преди половин година.Имаше дефектирал датчик и реших да не се занимавам.Оставих катализатора и колата не пуши черно.Наистина понамирисва повечко от преди,докато е студен моторът, но едва ли замърсява повече от масовите бензинови 15-20год коли у нас.Минал съм вече 10хил км от тогава.Проблеми няма.

Доста коне си качил.Лично моята не съм я тествал на стенд.Ако махнеш дпф и катализатор ще осетиш още повече мощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Моят съвет е да НЕ махаш DPF-а. Все пак ти, децата ти и всички останали дишаме тези частици, които са много вредни. 

 

Най-добре направи нов ремап (не при madness) съобразен с възможностите на хардуера на колата и си оправи филтъра. Аз си направих ремап на моя спънат кон (2.0 TDI) и от 143кс стана 170. Слабичко ми е, но знам, че скоростната кутия и останалите компоненти няма да функционират неправилно и всичко ще е наред.

 

Пак казвам, всички ще страдаме (включително и ти) от това, че си си прецакал първоначално колата и сега ти се свиди да си я поправиш.

Редактирано от S.K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

On 3/13/2017 at 11:44 PM, nort said:

3.0TDI.Аз моят дпф реших да го махна когато направих ремап преди половин година.Имаше дефектирал датчик и реших да не се занимавам.Оставих катализатора и колата не пуши черно.Наистина понамирисва повечко от преди,докато е студен моторът, но едва ли замърсява повече от масовите бензинови 15-20год коли у нас.Минал съм вече 10хил км от тогава.Проблеми няма.

Доста коне си качил.Лично моята не съм я тествал на стенд.Ако махнеш дпф и катализатор ще осетиш още повече мощ.

 

Тука се пише че 3.0 TDI не замърсявало колкото 15-20 годишен бензин. Пълен смях. 

ДА . ЩЕ ЗАМЪРСЯВА МНОГО ПОВЕЧЕ. За твърдиу частици чували ли сте?

Когато не си за тази кола не си я купувай. 

Хайде сега модераторите да ми изтрият мннието - тук явно не се толерира истината, че дизелите трябва да се карат с DPF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, S.K. said:

Моят съвет е да НЕ махаш DPF-а. Все пак ти, децата ти и всички останали дишаме тези частици, които са много вредни. 

 

Най-добре направи нов ремап (не при madness) съобразен с възможностите на хардуера на колата и си оправи филтъра. Аз си направих ремап на моя спънат кон (2.0 TDI) и от 143кс стана 170. Слабичко ми е, но знам, че скоростната кутия и останалите компоненти няма да функционират неправилно и всичко ще е наред.

 

Пак казвам, всички ще страдаме (включително и ти) от това, че си си прецакал първоначално колата и сега ти се свиди да си я поправиш.

 

 

От днес: 

Съдът на Европейския съюз в Люксембург уважи иска на Европейската комисия срещу България за неспазване на задълженията по Директивата за качеството на въздуха. Става дума за случаи на систематичното и постоянно неспазване (от 2007 до 2014 г., когато е започнало производството) на годишните и дневните пределно допустими стойности на фини прахови частици (ФПЧ10) в София, Пловдив, Варна и северна, югозападна и югоизточна България.
След решението България ще трябва да изпълни решението "в разумен срок" (около две години) и ако това не се случи, ЕК може да поиска от съда да наложи глоба за неизпълнение.

Източник: Капитал

 

Всеизвесно е, че голям фактор на замърсяването с фини прахови частици е липсата на катализатори на колите (сиреч DPF филтри).

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не съм писал отдавна.

По темата: свалиха ми филтъра в сервиз и го киснаха с някаква течност дето да разяда саждите. Около 300 лева излезе и за сега си карам колата и няма проблем. Бях решил да го махна, но преди да тръгна за Пловдив колата влезе в авариен режим и нямаше как да я карам. Това ме спря и затова го изчистих. Дано да си е Ок 

Както казах карам повече извънградско и се надявам да не се запушва повече.

ще видим все пак

Колкото до колегата дето казва, че когато не съм за тази кола да не си я купувам, сори но не разбирам защо ?

Откакто е мушната колата имам навъртени 50 000 км. И като изключим смяна на съединителите още в началото друг сериозен ремонт не съм правил. Надявам се и за напред да е така. Като правих ремапа Венци имаше една А7 със тройка дизел и каза, че я е направил като моята и да си карам спокойно и нямало страшно , така че не виждам какво Ви притесняват конете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ремапа, мен лично ме притесняваше въртящият момент, тъй като скоростната кутия си има лимит (моята по-малък от твоята, тъй като е мултитроник). Но принципно повечето коне, постигнати с ремап, ускоряват износването на двигателя и други части на колата. Особено ако са прекомерно завишени. Т.е. трявба да се гледа баланса, а не да се изтиска максималното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста мнения за успешно почистване чета. Сигурно не става като нов, но получава още няколко десетки хиляди капацитет.

 

Ако на прегледите решат много лесно ще видят дали има ДПФ. Но тогава пък ще се изхитряват само да ги дупчат, но поне няма да могат да ги продават и ше намалее интереса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...