vladimir7979 Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 1-силата на звука спрямо скоростта,4 е постоянен плюс,5-сигнал за автоматична антена,6 е осветление,7-плюсов сигнал след контакта,8 е маса,3 е за телефон,спиране на звука при звънене,2 и аз не съм сигуренза какво точно е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 2 hours ago, dragotrd said: Може ли да ми кажеш как е било вързано отзад това радио като гледаш схемата която съм сложил по-горе Изобщо нямам идея човек. Отидох, отвързаха го, превързаха нещо, за да не ми се намалява и усилва спрямо скороста, превързаха го да ми работи и без контакт, защото ми се гасеше като махнех ключа и боднаха Pioneer-a. Нито съм гледал, нито съм се интересувал. Исках възможно най-бързо да ми се разкара тоя Бекер от колата Сигурен съм обаче, че показваше на фис-а все едно е оригиналното, така, че има тая възможност на 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 10 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Няма да се боря повече. Слагам оригинално радио + дигитален ченджер. А Бекера на пазара ако си го хареса някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Колко ще ти спъпи това? Вземи си хубав Pioneer с флашка и управление на цветовете, и не си давай парите на вятъра. Мое мнение де. Ти си знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 11 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Радио-100 лева Ченджер имулатор с USB и AUX -70 лева Преходник за имулатора - 10 лева Нов усилвател че моя беше издумкал- 40 лева Един говорител за задна дясна врата - 20 лева Доставки напред-назад 15 лева Труд - 0 лева Общо - 255 лева ....И се надявам в понеделник да завърши успешно тази сага. Искам да попитам нещо, относно буксите които се закачат за радиото. Става въпрос за черната букса, която е със захранването. На нея на пин 1 пише BOSE. На мен на това място от старото радио има закачен някакъв кабел, който очевадно е пускан отделно от оригиналната инсталация и отивайки някъде незнайно къде. Кога и какво се връзва по принцип на този пин 1. На мен BOSE ми е само усилвателя отзад. На старото радио на бекера на този пин пише че се вързва Speed signal (GAL), И така този кабел да стои ли или да го резна със секачките? Дано сте успели да ме разберете какъв ми е въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 13 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 (Редактирано) Днес вече се снабдих с въпросното радио Audi Concert . По принцип работи нормално, но имам някой наблюдения относно работата му за което искам да ви попитам дали и при вас се получава това нещо: Когато колата работи, ако изключа радиото от копчето, изгася колата и след това я стартирам отново, пускам радиото от копчето и се оказа че не ми свирят предните колони, а задните и буфера си работят. Трябва да изгася, да завъртя контактния ключ в положение 1 да пусна радиото от копчето и тогава след това предните колони започват да си свирят, следва запалване на колата и всичко е ок. Споделете има ли го това при вас или нещо радиото не е наред. Уточнение: Като изваждам ключа, радиото загасва. Дисплея на таблото си ми показва станции всичко. Когато радиото е изгасено, дори и да нямам ключ в патронника, радиото от копчето мога да си го пускам. Така ли трябва да бъде? С ваг кома ми изписва грешка 01042 Control Module Not Coded До колкото попрочетох, тази грешка е относно кодирането, но как става нямам си на идея. Дали пък тези аномалий не идват точно от тази грешка. Колеги помагайте, че вече ми идва да изтръна и да изям всички жици Редактирано 13 Март 2017 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 13 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 (Редактирано) Успях да се справя със тонколоните. На захранващата букса на радиото (черната) на пин 1 както писах по горе имам изведен кабел за BOSE. Отрязах го и всичко се оправи. Сега ги няма тези аномалии с тонколоните. Кажете обаче какво да правя с грешката. Като отида на кодинг ето какво има там и като цъкам върху нулите нищо не се случва, примерно да се покаже някаква подсказка. А и ми прави впечатление че там отгоре пише Concert II а моето е Concert I , Но не е активни и нищо не мога да променям. Редактирано 13 Март 2017 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 При мен е кодирано така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
савов Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Здравейте колеги.Имам един въпрос-VAG-COM-ма не ми открива радио-CD-то(audi concert),но на борд-компютъра ми показва радио-станцията която е в момента или песен по ред на cd-то.Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) Това като дадеш на вагкома на радио ли? Погледни дали всички кабели са подвързани към радиото правилно. Или опитай с друг кабел VAG-COM по нова версия. Редактирано 15 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 И така днес мисля че приключи сагата с радиото. Успях да възстановя всичко в оригиналния вид. Прекодирах радиотo, грешката изчезна и за сега всичко е наред. Това се случи благодарение на колегата toshkov81, който ми даде ценна насока за това къде да търся и как да оправя нещата. В случая използвах този сайт: http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/concert2.html Инсталирах и имулатора за сд и вече имам и USB+AUX. Общо взето за сега нещата с тази кола се подреждат малко по малко. След сканиране с вагкома на всички модули, вече не показва никакви грешки което е добре. Утре се заемам, да му сложа едно модулче DRL да си пали самичка фаровете. По принцип тази опция я имам вградена и беше активирана като взех колата, но я изключих с вагком-а веднага, защото е направено тъпо, да се палят фаровете преди да е заработил мотора. Освен това светва и предни фарове и габарити и всичко. За да се щади акумулатора и алтернатора, трябва да заработи двигателя и тогава да се пуснат светлините. Освен това ще имам и опцията фаровете да светят на 50%. Така че утре действам....ако е хубаво времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Колеги дайте една схема на ключа на фаровете отзад на кой пин какво е вързано. Голямо ровене и нищо не намирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Колега за модула за дневните светлини ако питаш кое къде на ключа да свържеш потърси във форума има тема със снимки и не се връзва към ключа а към модули които са отстрани в краката на шофьора. Става лесно с тази инструкция аз моя по нея го вързах и нямам проблеми На 8/2/2016 at 11:49, ivailo_slavov написа: Значи има голямо значение с какъв модул (Central Electric-09) ти е колата. Според мен си с HighLine модул и потърсих в нета разпиновката - сайта така е направен, че можеш и да смениш на LowLine ето: J519 Pin Out (High Line) Предполагам, че дневните светлини ще ги вържеш на дългите на 40%...50%. Или по тая разпиновка: 1. Двата жълти кабела (захранване към крушките) трябва да подвържеш на 16 и 18 кабел от 23пиновата букса на управлението (J519) 2. Белия кабел (сигнал от габарит) трябва да свържеш към 3, 4, 5 или 7 кабел (няма значение на кой - един от четирите) от 32 пиновата букса (j519) 3. Сивия (сигнал от дългите) - него го вържеш на 16 или 18 кабел пак от 23 пиновата букса на (J519) 4. Черния на маса - някъде там около предпазителите има къде 5. Червения - постоянен плюс - има шина с постоянен плюс точно в краката на шофьора 6. Син (плюс след контакт) - лично тоя най-трудно го подвързах - има такъв плюс на таблото с предпазителите - трябва да го разкачиш и да махнеш задния му капак за по-лесен достъп и да си избереш някой кабел - мери с пробната лампа къде е плюса след контакт Аз нищо не съм рязал по кабелите - леко с една запалка заголвам кабела - увивам, после с изолирбанд и готово. Ето на 40% на дългите: Това ще ти помогне Но провери какъв ти е модула централ електрик. Това е за моята кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) не знам какво се гледа но за модула пише така: 8Е0 907 279 F Component: int. lastmodul RDW 0517 И искам да ги вържа на късите свелини Това е описанието Редактирано 14 Март 2017 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasskoo Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Преди 2 часа, dragotrd написа: Колеги дайте една схема на ключа на фаровете отзад на кой пин какво е вързано. Голямо ровене и нищо не намирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) А защо не мога да го вържа на жиците за ключа ами ще разглобявам долу пласмасите? То не ели същото? Аз на пасата Б5 съм си го направил така и нямам грижи. Вързал съм го след ключа. Редактирано 14 Март 2017 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasskoo Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) Нямам никаква идея, много съм бос с тези работи и аз мисля да слагам но не дошъл момента. Колега, от къде намери чейнджър емулатора на такава цена, и каква марка е? Изпробва ли го вече? Редактирано 15 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) Да ...сложих чейнджъра. 70 лева ми струваше но е без bluetooth защото не ми трябва. Отделно дадох и 10 лева за преходник за 20 пиновата букса за да не режа оригиналната. Общо 84 с доставката Доволен съм и работи идеално....за сега. https://www.olx.bg/ad/digitalen-chendzher-apps2carusb-adapter-za-avtomobili-vw-seat-audi-skod-ID6BLf7.html Редактирано 15 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Преди 1 час, dragotrd написа: А защо не мога да го вържа на жиците за ключа ами ще разглобявам долу пласмасите? То не ели същото? Аз на пасата Б5 съм си го направил така и нямам грижи. Вързал съм го след ключа. ako дрл модула ти е едноканален т.е, имаш само един жълт кабел за управление на дневните,свързването е след модула,но губиш ектрата за изгоряла крушка,трябва да изгорят и двете за да покаже на фиса(модула ти е същият като моя,предполагам high line),при мен таблото ревеше за изгоряла крушка,когато вържа две крушки към една жица от дрл модула,сигнал габарити може да вземеш от ключа,слагаш ключа на габарит и замерваш къде има плюс,от ключа може да вземеш и сигнал за къси,но предполагам ще набие грешка,светлините се командват по кан ,т.е няма бушони от модула директно на крушките,затова всички команди се подават след модула,моя не е точно като твоя и има два допълнителни диоди(води се дрл+автоматични), Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) Кажи ми твоя точно какъв е и ще си поръчам същия като твоя тък като е обиграна схемата и да не стане грешка. Дай ми някакъв линк за продуктаа Имаш ЛС Редактирано 14 Март 2017 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 http://cardrl.eu/photon.htm моя се води фотон 2,но има и по евтини варианти,званни и всичко ще ти обяснят,единственият недостатък при моя е че има 3 сек пауза от преминаване от единият режим към другият,откакто съм го сложил ключа не съм го пипал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) Ееееее..на мен ми трябва нещо елементарно и не с такива екстрри. да пуска фаровете след запалване на двигателя и да свети наполовина с интезитета. Това е. Моето е както казваш ти едноканално. С една жица. А азкакво трябва да търся? И може би трябва да уточня аз не съм със ксенон Редактирано 14 Март 2017 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Колега аз монтирах това http://cardrl.eu/cardrl - s.htm. Този е двуканален и дали ти трябва дву или едноканален зависи от това дали имаш индикация за изгоряла крушка или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 15 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 (Редактирано) Трябва да е двуканален....сега оглеждам офертите какво има на пазара. Днес обаче се заиграх с друго. Изпадна ми една перка за радиатора. Подарък от приятел ...каза ако можеш направи си я. Не работи. Отворих мотора и се оказа от четките нищо не е останало. От къде могат да се намерят четки за тези мотори. Продават ли се като резервна част. Друго което ми направи впечатление е това, че на ротора където контактуват четките по средата има доста дълбок прорез. Дали така трябва да бъде това? Редактирано 16 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 17 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Днес приключи сагата с монтирането на модул DRL за автоматичното включване на фаровете. Благодаря за любезното съдействие на колегата vladimir7979 и за точните инструкций . След близо три часа ровичкане и запояване на кабели сега вече всичко е така както аз поисках да стане. Равносметката: Модулче DRL - 10.50 лева Труд - 0 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване