Punkstyle2 Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Колеги, реших все пак да споделя за да видя мнения Колата е 99' 8L 1.9 tdi 110hp (AHF) 5 скорости. От както я имам, си я карам с проблем в скоростите. Когато колата е студена проблем няма, но когато "загреят" скоростите проблема идва с трудна първа, трета, пета и на задна подскача цялата кола... При минусовите температури, по трудно "заграяваха" и проблема беше по незабележим, но откакто скочиха над 5 градуса проблема се усили... Смених маслото с масло от порше юг, направих калибровката на жилата както чичковците в ютуб показват и проблема изчезна,но на студена кола отново . Малко по късно се появяват трудните предавки както от преди смяната на масло и калибровката, но не ме устройва "подскачащата задна" и леко хъращата трета Не ми се сменя кутия P.S. Ето и маслото : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashop4o Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Може и да ти трябва нова кутия... с какъв съединител си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 7 hours ago, Sashop4o said: с какъв съединител си ? Нямам представа не е сменян, но според мен той си е супер. А как директно на кутията скочи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 А охладителя на скоростите? Намира се отдолу някъде между предните и задните седалки ориентировъчно, не помня вече. Ако намеря снимката ще в кача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 1 hour ago, Rotkod said: А охладителя на скоростите? Мислех, че само на автоматични скорости има ?? Я пообясни малко!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Имах подобен на твоя проблем още като купих колата и дойде първата зима. Лятото имах грижи с трудно влизаща първа и пета. Зимата прогресира при топъл мотор и веднъж след 200км по Тракия, взеха много трудно да влизат скоростите в градски условия. На втория път, след още 200км по Тракия ми се изгубиха скоростите, докато паркирах, като се прибрах в София. Два дни не я бях карал и магически се появиха. След това никакви проблеми. Забелязах, че ако задържа съединителя натиснат докато намалям и спирам на стоп, скоростите влизат съвсем леко. Така и не знам от какво е, след като не съм видял течове по помпите на съединителя. При теб какво е положението? Задържането на съединителя за 2-3 секунди оправя ли трудното влизане? Третата при мен влиза трудно само ако ръчкам много бързо скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 (Редактирано) Третата именно с ръчкане влиза по-трудно дори и като са загрели (това след смяната на маслото), иначе ако си я карам както аз обичам пенсионерската никакъв проблем. Но задната като я вкарам и направо имам чувството, че ще изпадне двигателя... ако е студена колата тези проблеми ги няма :/ Нямам течове по помпите това с напомпването на съединителя не помага, това със задържането ме съм го пробвал, но сто % се е случвало и едва ли е помогнало... Днес се чух с едно момче което директно ме насочи към смяна на кутия, но аз все още ще се инатя. Решил съм да видя някаква добавка ементал или еметал и каквото е там. Или да пробвам този бардал?? : http://avto-masla.eu/dobavki/transmisii/bardahl-gear-oil-podobritel-na-transmisionno-maslo-0-227-litra.html Редактирано 7 Март 2017 от Punkstyle2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cugggle Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Пиши ако успееш да го излъжеш без смяна на кутията,че и при мен трета (особено лятото) ме побърква.Иначе и на мен ми казаха да си търся втора употреба. Изпратено от моят GT-I9300 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Ами колега в краен случай ще сменя кутията... Иначе по пътя на логиката ако успея да намаля темперарурата на маслото, проблема ще се реши Бардала по-нагоре пише че намалява температурата в нета мернах цели системи за охлаждане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cugggle Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Да.Това ми беше идеята,ако успееш да свалиш температурата с добавка или друго да споделиш. Изпратено от моят GT-I9300 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 А за омекнал притискател? Аз съм имал този проблем на бензинов мотор в А3 и след смяната всичко си дойде на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 (Редактирано) Притскател? Влияе ли се от температурите? Какви бяха симптомите? Редактирано 7 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 (Редактирано) Ми не се влияе от температурите (пък може и да се знам ли ), а то натиска. Симптомите бяха като вашите - палиш и няма проблем, но като я покарам повече и спират да влизат скоростите + хъркане на задна. Като отделяне и сцепление си беше супер. Редактирано 7 Март 2017 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Притскателя предполагам, че притиска диска за да зацепи съединителя ? Скъп ли е като част и работа бавно ли се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Преди 1 час, Punkstyle2 написа: .... в краен случай ще сменя кутията... Скоростна кутия втора употреба без гаранция от някакъв пробег .. не вземай. А след като е загряла на угасен двигател, как влизат скоростите? Презумцията е ако имаш опит с коли, усещаш ли че съединителя не отделя нацяло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Притискателя си е притиснат постоянно. Като натиснеш съединителя, лагера натиска ламели (които са омекнали в случая), които отделят маховик, феродо и притискател. Цял комплект трябва да се смени за да си е ОК всичко. Аз сложих твърд маховик от АБФ заедно със к-т съединител и се получи доста приятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 За този твърд маховик и аз изчетох доста, но ми се ще да си я запазя в оригинален вид. Та тези ламели могат ли да се сменят без да сменям съединител комплект и т.н. ? Колко пари са и от къде да ги взема ? 4 minutes ago, МММ1 said: Скоростна кутия втора употреба без гаранция от някакъв пробег .. не вземай. А след като е загряла на угасен двигател, как влизат скоростите? Презумцията е ако имаш опит с коли, усещаш ли че съединителя не отделя нацяло? На загасен двигател и загрети скорости след смяна на маслото не съм пробвал да ти кажа но преди смяна имаше зор с първата за да я оставя на скорост. Гасях на първа и така оставях. Съединителя според мен си върши работата добре, но до толково колкото ми разбира кратуната ^^ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Трябва някой с повече опит да я види тази кола ... Подобен проблем се реши чрез смяна на маховик. Имало е и случай с китайски помпи на съединителя ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Колега кажи къде да те намеря да я видиш, защото виждам че си в час ! А от сутринта изчетох интернета от А до Я и какви ли не простотий не срещнах като например кори от банани... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Много съм далеч от София. По това което пишеш едва ли проблема е в самата скоростна кутия, На първо време една диагностика в сервизите, които се коментират във форума. Не е добре да го отлагаш този ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Тя помпата или работи или не. Едва ли като загрее не може да бута? Аз залагам на притискател, защото съм минал по този път. Съшия проблем го имаше и приятел с АБФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 29 minutes ago, DogForLife said: Аз залагам на притискател, защото съм минал по този път. Моля те покажи го как изглежда това нещо кажи колко пари хвърли, може ли да се смени без да се сменя съединител маховик и т.н.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Според мен е силно желателно да се смени всичко. Маховика е друга история. Защо да го сменяш, ако му няма нищо. Не бързай да влизаш във филми с комплекти съединители и маховици за по 1к+ лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Ако се окаже че си за съединител,ще ти съдействам за комплект с маховик за твоя мотор на цена 500 лв.За LUK говоря.Ела да я покарам малко и ще ти кажа какво евентуално става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 6 hours ago, Punkstyle2 said: Мислех, че само на автоматични скорости има ?? Я пообясни малко!! Опаааа, грешка, отдолу беше охладителя на нафтата.... мдаааа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване