Jump to content

А6/А6 Allroad след 2013г.


Recommended Posts

Баси батктите с рейсинг педигрии... Всичко над 5 секунди до 100 си е бавно, майтап няма. По мое мнение и наблюдения олроуда се взима за светофарни гонки и драг на Сливен и Кондофрей. Или ако си си взел 100 кила мастиф да мое го извозиш, със все манджата за 2 часа. Вле в тоя случай си трбва да се бърза, че тръгнеш за морето и не стигнеш ли до 2 часа онова е изяло квото е имало и те почва тебе. Ей тогава бързината е решаваща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ло, иди се набий 50к за кола и ще те питам няма ли да искаш и да върви и да е хубава и т.д и т.н

Ама на чужд гръб и 100 тояги са малко нали?

При коли при които се дават 25к евро и нагоре всяка секунда всяко болтче всяка конска сила има значение.

 

И тук не става въпрос за гонки,  става въпрос за жив, пъргав и динамичен двигател.

Да, в конкретния случай  както казва Мр. ако  битурбото ще бъде проблемен двигател а човека си иска дизел, тоз двигател е избора.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Teo Teo написа:

Имам много близки и колеги, които набиват не по 50к лв а евро и не мислят като теб (пуберски). Извинявам се за израза, но не издържах.... какви индивиди има.... :steinigung:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тео, интересно е тва счуждия гръб. Да те перефразирам, на чужд портфейл и сто хилки са малко. А6 след 2013 (до 2016) и бензиновите, и дизеловите трилитрови мотори се въртят около 50 до 60к. Поне по цени в нета ей сега на две на три погледнати. Може би при много хубаво оборудвана кола, ще стигнат 70. S6 (та да е с 4.0Т) вече надскача смело 80К. Препоръчаното от теб SQ5 същоенад 80.

А иначе Ускорението до 100 на 3.0 дизела и на 3.0 тфси е около 6 секунди. Дизела е с половин секунда по-бавен, както казхаа нагоре, ако това е важния показател, със смяна на софтуер тая разлика почти изчезва. Вреалния живот 6 секунди до 100 е доста прилично бързо, поне по мое мнение. Ако се дърпаш на всеки светофар с коли над 500 коня вероятно ще ти е бавно да. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тео, реално мотора който препоръчваш е с 2 турбини, съответно там финансово нещата са по-неизгодни ако се случи нещо неприятно. Колегата има глава на раменете и може да прецени какво ще му върши работа, но изказване, че 3.0 тди е спрял вече идва в повече.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам , препоръчах битурбото поради нищожната разлика в цената обаче сериозната разлика в коне и ускорение.

Но колегите вметнаха че тоз двг ще има сериозни проблеми.

И мощна кола се купува не за гонки а за да имаш жива кола в ръцете.

Карал ли си съвременна кола 200 коня автомат по път със завои да видиш каква мъка е? 

 

За 3.0 ТДИ ми е странен. Това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никой.

За мен тоз двигател не може да си намери мястото.

Нито е икономичен като 2.0 нито върви като 4.2. Е къде му е мястото? Странен ми е тоз двг.

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тео, само разликата в данъка на тая кола е близо 320лв за година, да кажем че не е фактор това, но агрегирани нещата се натрупват и стават финансово по-неизгодни. Ти си по тая част, ще ме разбереш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тука вече не мога да кажа нищо Джано, парата си е пара. И 1 лев повече е 1 лев повече.

:)

Но, идеята ми е че не знам каква е целта на тоз 3 литра ТДИ .

Аз обичам всеки двигател да си има ясно изразено място и философия, не просто да е моделен ред или да запълва капака.

 

Набрал съм на тоз двг още от моя МЛ ако си спомняш дет го продадох преди да купя Аудито , той беше с 3-ка дизел и вървеше като бременнна хлебарка, нищо че го чипосах.

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тео, ти по всякаква автомобилна тема няма, какво да кажеш. Грам не разбираш от никакви коли, мотори и задвижвания. Незнам, какво ти дава увереност да списваш във всяка тема, като с почти всеки пост "чупиш тъпомера"?

 

п.п не искам да те засегна, но с постовете ти само объркваш хора, които искат помощ и информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Lo_Ridah написа:

Тео, интересно е тва счуждия гръб. Да те перефразирам, на чужд портфейл и сто хилки са малко. А6 след 2013 (до 2016) и бензиновите, и дизеловите трилитрови мотори се въртят около 50 до 60к. Поне по цени в нета ей сега на две на три погледнати. Може би при много хубаво оборудвана кола, ще стигнат 70. S6 (та да е с 4.0Т) вече надскача смело 80К. Препоръчаното от теб SQ5 същоенад 80.

А иначе Ускорението до 100 на 3.0 дизела и на 3.0 тфси е около 6 секунди. Дизела е с половин секунда по-бавен, както казхаа нагоре, ако това е важния показател, със смяна на софтуер тая разлика почти изчезва. Вреалния живот 6 секунди до 100 е доста прилично бързо, поне по мое мнение. Ако се дърпаш на всеки светофар с коли над 500 коня вероятно ще ти е бавно да. 

 

Фактора при тия коли до 100 за мен е Нулев!

Важното е нагоре ,там 0-200 разликата е повече от 5сек!

Отделно за чипване на 3.0тди спрямо 3.0ТФСИ не е меродавно ,защото по тая логика и бензина го чипираш,но там става автоматично 420кс и под 5сек до 100

http://www.zeperfs.com/en/duel3846-4370.htm

Преди 1 час, Teo Teo написа:

Е тука вече не мога да кажа нищо Джано, парата си е пара. И 1 лев повече е 1 лев повече.

:)

Но, идеята ми е че не знам каква е целта на тоз 3 литра ТДИ .

Аз обичам всеки двигател да си има ясно изразено място и философия, не просто да е моделен ред или да запълва капака.

 

Набрал съм на тоз двг още от моя МЛ ако си спомняш дет го продадох преди да купя Аудито , той беше с 3-ка дизел и вървеше като бременнна хлебарка, нищо че го чипосах.

Какво очакваш от туч тежащ 2400кг?

Че той АМГ с 510кс мотора е спрял като цяло ,какво остава за 3.0тди в МЛ

Колите са си нормални,с достатъчно тяга за предвижване.

Не знам какво си мислиш с начипената Еска,но за мен е много спряла кола това ,баси.

Така лошо ще те препарирам с правеняка ми за 12 000лв ,че ще ходиш при Венци да замерва колата отново,че не върви

Преди 2 часа, Lo_Ridah написа:

Може би при много хубаво оборудвана кола, ще стигнат 70. S6 (та да е с 4.0Т) вече надскача смело 80К. 

 

То стигнем ли до 80к+ пари има много прилични С8 и то от представителства в диапазона 85-90к.

520кс ,уникален за класа вървеж ,за комфорта и засилването да не говорим.

Ненормално е да ръснеш 80к за някакъв "сув" примерно.

Отделно вървежа на С7 не е това ,което се очаква.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те за повечето са така колега.Дори за дилърите.Хора всякакви знам ли.Иначе и аз съм ги гледал.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
On 3/8/2017 at 8:31 AM, Teo Teo said:

........

Но, идеята ми е че не знам каква е целта на тоз 3 литра ТДИ .

Аз обичам всеки двигател да си има ясно изразено място и философия, не просто да е моделен ред или да запълва капака.

 

Набрал съм на тоз двг още от моя МЛ ако си спомняш дет го продадох преди да купя Аудито , той беше с 3-ка дизел и вървеше като бременнна хлебарка, нищо че го чипосах.

 

Тео, ще те черпя бира  ако се спреш. Моля те на колене...не давай повече мнения по тази тема:wall::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...