Jump to content

Лампата за акумулатора на таблото свети...


fstanev9

Recommended Posts

Здравейте,имам следният проблем.Лампата за акумулатора свети бледо червено след като запаля.Зарежда добре, акукулатора е на по-малко от година.Алтернатора е с нови четки и сменен лагер.Ходих на мястото където го правиха и там мериха някакви неща махаха една букса пак мериха и казаха че проблема не е в алернатора.... Хора много е дразнещо моля помогнете :(:(:( 

17191882_1572338279466374_1343416519564568736_o.jpg

Редактирано от fstanev9
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не няма промяна, единствено е че понякога изгасва, но после светва :(  няма някаква закономерност когато изгасва, просто гасне  и после пак светва :/ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След обслужването на алтернатора ако се проявил проблема смени си пак четките,при мен не зареждаше т.е.

зареждаше 13в ту 14в след около 30мин се оправяше но след като смениха четките всичко заспа.

Редактирано от barash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема пак е на яве, хора направо не знам, ще ме побърка.....

On 12.03.2017 г. at 11:23 PM, barash said:

След обслужването на алтернатора ако се проявил проблема смени си пак четките,при мен не зареждаше т.е.

зареждаше 13в ту 14в след около 30мин се оправяше но след като смениха четките всичко заспа.

каква е логиката, четките да са калпави ли какво :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямам си на идея,от тоци неразбирам грам но е факт.

Обслужиха го алтернатора там стенд всичко 6,

монтаж и след няколко дена се започна сутрин първо палене около 20 30 мин след това няма проблеми които съм описал по-горе.

Смениха четките с нещо по-качествено и по скъпо естествено труд не съм платил а само разликата на четките.

Палим сутрин и кове 14.3 топло студено не избира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При около 1500-2000 оборота напрежението върху акумулатора, ако е на не повече от 3-4 години, трябва да е 14 +- 02 Волта, като при тези обороти ако се включат дългите светлини, напрежението може да спадне с 0.1в. , а на някои генератори може и да се увеличи малко (прекомпенсация на товара). Ако ли не, се започва от хлабав ремък и се стига до повреден генератор - четки, регулатор, изправител и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...