Jump to content

Recommended Posts

24 minutes ago, fifipaldi said:

Пусни ги по мейл в Инглощад само да им отвориш и на тях очите и да го спрират тва А5 вече.

Е пусни ти, да спрат А4-ката? Не го разбрах това. Цените са такива и колите са такива, че просто си плащаш повече, за по-красив вид, това е. 100 пъти го казах, кое не е вярно? Какви други са доводите да си вземеш А5, пред А4, освен външния вид, обясни моля :)

 

25 minutes ago, Diaksi said:

Абсолютно различни са двете коли, въпреки че са сходни - тука само големи разбирачи се изказват -> едната е по-широка, по-къса и по-ниска и пътното и поведение 100 % ще е много по-различно, другата е по-практична.


A5

Length 4712 mm.Edit data of this car
Width 1854 mm.Edit data of this car
Width including mirrors 2020 mm.Edit data of this car
Height 1391 mm.Edit data of this car
Wheelbase 2810 mm.Edit data of this car
Front track 1590 mm.Edit data of this car
Rear (Back) track 1575 mm.Edit data of this car

 
 


A4

Length 4721 mm.Edit data of this car
Width 1841 mm.Edit data of this car
Width including mirrors 2006 mm.Edit data of this car
Height 1495 mm.Edit data of this car
Wheelbase 2805 mm.Edit data of this car
Front track 1583 mm.Edit data of this car
Rear (Back) track 1574 mm.


Някакви огромни разлики от порядъка на сантиметър... Сметни колко е различно пътното поведение ... 
Ако караш на писта и двете коли може да има разлика. Ако караш магистрала до морето или с 50 до жълтите павета, или с 70 из младост, къде е тая разлика 

:nixweiss:

 

 

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

4 minutes ago, petrishki said:

....

Не са така тия данни едната кола би трябвало да е 185, другата 182, дължината на а5 е 462 ужким... И тия 10 см височина изместват доста центъра на тежестта.

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, това е Allroad, Моя грешка, ето А4:
 

Length 4701 mm.Edit data of this car
Width 1826 mm.Edit data of this car
Width including mirrors 2040 mm.Edit data of this car
Height 1427 mm.Edit data of this car
Wheelbase 2808 mm.Edit data of this car
Front track 1564 mm.Edit data of this car
Rear (Back) track 1551 mm.


Ето пак А5 за по-лесно:

 

 

Length 4712 mm.Edit data of this car
Width 1854 mm.Edit data of this car
Width including mirrors 2020 mm.Edit data of this car
Height 1391 mm.Edit data of this car
Wheelbase 2810 mm.Edit data of this car
Front track 1590 mm.Edit data of this car
Rear (Back) track 1575 mm.

 


Пак не са толкова големи разликите, че да има влияние при нормално каране ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и футболиста Валерко Божинов не бяга 40 пъти по-бавно от Лео Меси а съвсем малко по-бавно, обаче заплатата му е 5 милиона на година примерно, а на Меси е 250 примерно? :nixweiss::hilezh:

Не искам се заяждам просто казвам, че малките неща правят голяма разлика понякога и си има причина едното да едни пари другото други пари : )

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, при нормално каране едва ли ще се усети разлика. Ако се разхождаш с Божинката и Меси в парка, навярно ще ходиш наравно с тях :) 

а и малките котета до вас :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече преди да си купя кола ще съпоставям 2 табилички, а ако и там всичко е еднакво си затварям очите и почвам на онче бонче ;).

 

Иначе защо да спират А4-ката?

А4 е хубава кола.

Вие тук плюете по А5, аз никога не съм казвал нещо лошо за А4, просто е друг клас кола.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fifipaldi Не знам какво плюя, май нищо. Напротив, казвам че са едни и същи автомобили. Така че, за мен е по-логично, да се вземе по-евтиния, а не обратното.
Табличките са за колегата, да види реалните размери. А ти и ТеоТео, може да си избирате коли по всякакви други таблички, не е драма :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ги прие лично нещата ми се струва.

Ще те помоля да не ме сравняваш с Тео или който и да било или да ми казваш как да си избирам колите.

Ако искаш да спазваме добрия тон разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, petrishki said:

Както казах, при нормално каране едва ли ще се усети разлика. 

При никакво каране няма да усетиш разлика.

Тия приказки за центъра на тежеста - колко мислите, че тежи един таван? И какъв ПРОМИЛ е това от масата на автомобила.

Ами че то един шибидах е 50кг и променя много повече центъра на тежестта.

Стандартните 17" джанти на А5 са с друго ЕТ (по-изнесени са с 8 или 18мм не помня) и от там има по-широка следа.

 

По-съм склонен да вярвам, че има разлика (при агресивно каране в завои) между двуврато купе и кола с 4/5 врати. 

Т.е. А5 с две врати има по-добро поведение спрямо А5 с 4 врати и А4.

Принципно усукването (твърдостта) на купето подлежи на измерване, но не съм търсил за тези модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, robobug said:

При никакво каране няма да усетиш разлика.

Тия приказки за центъра на тежеста - колко мислите, че тежи един таван? И какъв ПРОМИЛ е това от масата на автомобила.

Ами че то един шибидах е 50кг и променя много повече центъра на тежестта.

Стандартните 17" джанти на А5 са с друго ЕТ (по-изнесени са с 8 или 18мм не помня) и от там има по-широка следа.

 

По-съм склонен да вярвам, че има разлика (при агресивно каране в завои) между двуврато купе и кола с 4/5 врати. 

Т.е. А5 с две врати има по-добро поведение спрямо А5 с 4 врати и А4.

Принципно усукването (твърдостта) на купето подлежи на измерване, но не съм търсил за тези модели.

Абе пич, тва че цялата кола е с 10 см по-ниска не значи че тавана и е скосен с 10 см. И 3 см ширина не са малко за кола - разликата между а4 и а8 в широчината е 10 см примерно. Кво да ти обяснявам едно и също е айде.

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собствениците на А5 нещо са се надъхали и даже разправят как карат ДРУГ КЛАС кола :hilezh:

Успокойте се бе пичове, колата е една и съща.

седан, комби, купе, хечбек - 4 различни изпълнения на една и съща кола.

 

Реално погледнато от тези варианти, комбито е най-евтино, най-практично и най-лесно за намиране. И това не може да бъде оспорено.

А красотата е субективна, всеки човек може да харесва всеки един от тези модели най-много.

 

Затова когато някой се колебае между А4 и А5, останалите потребители му обясняват, че е най-РАЗУМНО и най-оправдано да си вземе А4.

 

Иначе и А5 е приятна кола , но не е нещо особено и не си заслужава разликата в цената.

Ако търсите нещо ексклузивно, красиво, рядко срещано и събиращо погледите, леко сте объркали марката. По-скоро погледнете към нещо италианско или британско :) В краен случай може и американско :D

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ми е било забавно как разни хора, които са нямали абсолютно никакъв досег до споменатите автомобили, освен на снимка, коментират авторитетно и с голяма увереност... Типична черта за българина да е всезнаещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха вчера гледах италянското на летището казва се джулия уж мега хипер модела разработен с двигател на ферари ами дърво е и вън и вътре особено нескопосано стои дървената ламперия дет са монтирали все едно с гайки в кокпита

недейте сравнява а4 комбито с а5 спортбек щото в пътно поведение нямат ама нищо общо ама грам и си личи че не сте ги карали но ако автора мисли да кара със скорости до 100 смело да зима комбито а4 хем е по-грозно хем върви кат дърво и не те подлъгва че можеш да маневрираш ако мисли да кара над 100 тогава е съвсем друга бира и недейте говори тъпотии за размерите те хората с 1см разлика нов моделен ред правят тука имаме 10 ама не било кой знае кво стойте си на техническата част и не се завирайте в пътно поведение и естетика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 minutes ago, Diaksi said:

Абе пич, тва че цялата кола е с 10 см по-ниска не значи че тавана и е скосен с 10 см. 

Нещо си се объркал какво е "център на тежестта".

Предполагам, че не твърдиш, че пода на колата е с 10 см по-ниско:hilezh:

 

За ширината: S и RS моделите имат раздувки по калниците, за да поемат по-широки джанти/гуми. Не виждам как тези раздувки влияят на поведението в завои....освен, ако не си пернишки тунинг гуру, за което законите на физиката не важат....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, robobug написа:

 

 

Мълчи, нищо не разбираш...

А4 б8 комби се кара до 100 и тва е, нали виждаш.

Със 110 вече се обръща по таван заради високия център на тежестта :hilezh:

 

Аз на предстоящите избори ще гласувам за партията с най-добри планове за здравеопазването.

Нужна е безплатна и незабавна помощ на психично болните ни съфорумци. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 minutes ago, robobug said:

Нещо си се объркал какво е "център на тежестта".

Предполагам, че не твърдиш, че пода на колата е с 10 см по-ниско:hilezh:

 

За ширината: S и RS моделите имат раздувки по калниците, за да поемат по-широки джанти/гуми. Не виждам как тези раздувки влияят на поведението в завои....освен, ако не си пернишки тунинг гуру, за което законите на физиката не важат....

Казах ти вече, нямам намерение да водя спорове от тип "Левски ЦСКА," едната кола е по-оптимизирана от към пътно поведение с колко точно не знам, за едни може да е много за други може да едно и също, зависи от стилът на каране... То и разликата между 300 коня и 450 коня в ускорението от 0 до 100 е сигурно под 1 секунда 

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Diaksi said:

Абе пич, тва че цялата кола е с 10 см по-ниска не значи че тавана и е скосен с 10 см. И 3 см ширина не са малко за кола - разликата между а4 и а8 в широчината е 10 см примерно. Кво да ти обяснявам едно и също е айде.

Е коя кола е 10см по-ниска от другата? в сантиметри разликата между А4 и А5 е 3.5см ... хахахах 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А5 е по-красивата кола. При положение, че човек не е скъсан чорап и може да си я позволи не виждам драма :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти му казваш че даже 1см в автомобилостроенето е нов моделен ред оно па си рупа и му казваш да не сравнява грозно, ръбато, четириъгълно, масово, невървящо, нескоростно, антиманеврено, ширпотребско, инвалидизирано, депресиращо комби тип любовта на тъщата  кръстено авант за благозвучие ...с расов кон на име а5 ама он па си рупа..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно никой не обръща внимание на заглавието на темата?!

Според питанката,няма абсолютно никаква причина да се вземе А5 пред А4 ,освен да се нашиеш с пари.

Аз ще кажа за С-моделите.

Еднакъв мотор,еднакви кутии,еднакво задвижване,еднакъв интериор.

Разлика в цената 8-10хил лева ,без реално обяснение,логично,каквото и никой оунър на А5 не даде?

Това за центъра на тежест и пътно поведение е смях най-страшен,освен ,ако не говорим за двувратката.

Нищо не можа да ме накара да избера С5 пред С4 2011г ,че да си заслужава разликата в парите .Ходих,гледах ,карах ,а аз наистина карам и в крайна сметка С4 ми е ОК.

Просто бутиковата презентация на А5 му вдига цената .

Това недоразумение трябваше да си остане купе с две врати ,за да има идентичност.

Реално в профил,погледната отстрани ,с 19" и външен С-лайн е скандал колата,но и А4 с тия параметри не изглежда зле.

Важното е колите да ни радват и всеки си е направил избора за себе си.

Прилагам снимки на двете коли.

Никаква фрапантна разлика не се забелязва.

 

IMG_1358.JPG

IMG_1292.JPG

IMG_1293.JPG

IMG_1294.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, martinich said:

Едно време се казваше, хетчбек, седан и комби. 

Това да не е Vectra B:hilezh:

 

1 hour ago, Diaksi said:

Казах ти вече, нямам намерение да водя спорове 

Какви "спорове", бе "пич". Та на теб ти липсват елементарни познания по физика, а за автомобили да не говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...