Jump to content

трудно пали а4 131 коня


toni_345

Recommended Posts

Здравейте колеги, карам а4 1.9тди 131 коня от известно време трудно пали и топла и студена. Качвах я на компютър няма никакви грешки. Някой има ли представа какво може да е ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтен комплект на дюзите, горивен филтър, тандем помпа.Тръгва се от филтъра, после ремонтния комплект и най-накрая помпата, аз така направих на моята, и се оказа помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По трудното палене. Обикновено майсторите го познават по звука на завъртането му. Друг начин за диагностика на стартер, освен да се свали и огледа не знам. Може да е бендикс или шалтер, или нещо друго износено в него. Преди месец на кумувете колата спря да пали тотално. Мисля, оказа се шалтера на стартера. Губеше маса, и при няколко опита за запалване спираше и да върти дори, но преди да се стигне до там, симптомите бяха много трудно палене, от десетия опит в повечето случаи, без значение топла или студена, току що карана или седяла седмица без да се пали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте,

 

наскоро се сдобих с въпросното ауди а4 1.9 131к.с. и имам проблем с тудното палене постоянно. Колата взех с дефект в мотора. Сменени са глава, разп. вал, дюза, нов ремонтен комлект за дюзите, нови повдигачи, нови свещи, масло, ангренаж. Проблемен акумулатор, замених го с друг, пак трудно пали. При палене не пуши, работи много добре. Забелязах един проблем, когато е под наклон, двигателя нагоре на празен ход ми изгасна няколко пъти, след това на равно започна да губи цилиндър и така изгасна още 10-на пъти. Щуцера на тандем помпата е лепен, няма течове, има спирачки, което ме навежда на мисълта, че не е в нея проблема. При подаване на газ на 1100об. не се забелязва това губене на цилиндър. Това цялото нещо с гасненето ми го направи на 2 пъти все при наклон, повече не се е случвало, защото избяхвам да я карам докато не отстраня дефектите. Също така при отворени прозорци в купето започва да мирише на изгорели газове много гадно. 

 

В допълнение към трудното палене. Запалва и веднага гасне, така го прави няколко пъти и след това пали.

Редактирано от embaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага след закупуването  на 20 годишно Audi  е необходимо да си закупиш кабел за диагностика , който ще ползваш  често и лесно ще  се насочиш към проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значително по-ниски надценки в OXL: https://www.olx.bg/d/ad/vag-com-12-12-kabel-za-diagnostika-vcds-vw-17-CID360-ID4SKU4.html#37eb0035a2

 

(за Б7-ци версия 12.12 е предостатъчна)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...