Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0 TDI 140/170HP


Recommended Posts

Здравейте, искам мнение за тези обяви :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482938525283567&slink=2lt1vy ,
 http://www.cars.bg/c2015579,
 http://www.cars.bg/c1867673,
 http://www.cars.bg/c1935637.
Също ме интересува имат ли слаби места,  разхода на мотора 140hp и 170hp приблизително и обслужването колко излиза. Благодаря предварително. 

Link to comment
Share on other sites

Моторите са комън рейл със серийни DPF-и.

Важното е състоянието на конкретната кола.Един глас за 170 к.с. мотора.

Link to comment
Share on other sites

Карам 8п 2005 105кс почти годинка , доволен съм освен че съм с 2врати но за сега ме устройва. Единственото което не ми харесва в твоя избор е че можеш да купиш 2 врати с читав дизелов 105коня за около 7, а 3 години по новия 2008 да бъде 17,000лв заради кожен салон + ново табло , не ме разбирай погрешно , адски мн ме кефи 2008/9 спортбек но тази игромна разлика не е оправдана според мен , след каско ~1000 + обслужване + тук там нещо ще достигнеш 20к за нисък клас на ауди.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Monceravelkos said:

ще достигнеш 20к за нисък клас на ауди

Абсолютнo си прав, това си е голф.

За тези пари се взима А4 B8 TFSI

Edited by Fitil4o
Link to comment
Share on other sites

всеки качил се на а4 от а3 казва че разликата е доста голяма , но нз как стои въпроса с подръжката тогава..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Карал съм и двете коли и съм се возил на 2.0TFSI Q на колега от форума. Нямат прилика тези коли, това е кола за фризьорка с амбиции за салон за красота. Другото е кола ,която спира, върви, завива и има място на задният ред селадки + багажник ...

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Нека всеки си купува каквато кола прецени и какъвто "клас" си избере.

Авторът обаче не пита какъв модел да си купи, а за съвсем конкретен. Който няма с какво да допринесе по темата, може би трябва да запази коментарите си за теми, в които някой търси "по-висок клас". Този струва колкото струва и това не е безпричинно.

Семейните модели си имат своите достойнства и различно приложение. 

 

Вече дадох линк към обширна информация за модела. Накратко мога само да добавя - умната с дюзите при 170PS. 

Link to comment
Share on other sites

За да спестя излишно ровене на автора, пояснявам че "умната с дюзите при 170PS" означава, че има коли с този мотор с проблемни дюзи и преди години е имало акция от Ауди за подмяната им. С други думи - преди покупка трябва да се провери състоянието на дюзите, което важи за всеки дизелов мотор помпа-дюза или комън рейл, независимо от марката, модела и годината на производство.

 

Мисля си, че водещото в избора между 140 или 170к.с. би трябвало да бъде техническото състояние. Ако изпадне читава кола 140 коня, винаги може да се ремапне.

Edited by manoleo
Link to comment
Share on other sites

Така както го обощи обаче пропусна да споменеш "незначителната" разлика в цената на дюзите при 140PS и 170PS.... както и че само при едните съществува проблема. ;)

Това е основен елемент от техническото състояние на автомобила. Ако не това, какво друго.

Link to comment
Share on other sites

Опомени ако обичаш конкретни цифри или поне парт номера на скъпите и евтините дюзи. Не се заяждам(все още), просто ми е интересно колко е голяма разликата, а и мисля че и на автора на темата ще е полезно.

Link to comment
Share on other sites

Не е необходимо - писано е из форума, вкл. в темата, към която насочих. Цената на Siemens дюзите е 4-цифрена по спомен... 

 

Ако ти си запознат - напиши цените на едните и на другите дюзи и нека те говорят сами за себе си... 

Edited by Moonland
Link to comment
Share on other sites

Точно това ми беше идеята - да напишем конкретните парт номера с цените, за да може да се сравни бързо и лесно от всеки. Цените мога да ги извадя, но не съм подробно запознат кой код двигател, с кой парт номер дюзи е. Темата е интересна и за мен защото имам близък, който в момента също обмисля покупка на 8P дизел, фейслифт.

 

А това че е писано някъде из форума, съвсем не означава че не трябва да се пише повече. Това е идеята на форумите за взаимопомощ - един пита и по-запознатите и имащи желание да помогнат, му отговарят. Най-лесно е да посочим търсачката и да кажем "оправяй се".

Link to comment
Share on other sites

Автора се интересува от фейслифтова А3-ка/8Р/,където проблем по отношение на дюзи на 140 и 170 к.с.мотори няма.

Това са 2.0 TDI CR с кодове на мотори-CBAB,CFFB,CBBB,CFGB.

 

List of Volkswagen Group diesel engines - Wikipedia, the free encyclopedia

 

Link to comment
Share on other sites

Моята е 170к.с.CBBB с ръчна скоростна кутия.Разхода е около 8-9 градско,извън със 140-160 около 6.

От линковете които си дал най много ми допада тази http://www.cars.bg/c1935637 с ако не държиш на 170 к.с. и куатро.С вътрешен и външен S-linе е.

Като минус отчитам липсата на лед фарове,темпомат и заден парктроник.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...