Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0 TDI 140/170HP


Recommended Posts

Здравейте, искам мнение за тези обяви :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482938525283567&slink=2lt1vy ,
 http://www.cars.bg/c2015579,
 http://www.cars.bg/c1867673,
 http://www.cars.bg/c1935637.
Също ме интересува имат ли слаби места,  разхода на мотора 140hp и 170hp приблизително и обслужването колко излиза. Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторите са комън рейл със серийни DPF-и.

Важното е състоянието на конкретната кола.Един глас за 170 к.с. мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 8п 2005 105кс почти годинка , доволен съм освен че съм с 2врати но за сега ме устройва. Единственото което не ми харесва в твоя избор е че можеш да купиш 2 врати с читав дизелов 105коня за около 7, а 3 години по новия 2008 да бъде 17,000лв заради кожен салон + ново табло , не ме разбирай погрешно , адски мн ме кефи 2008/9 спортбек но тази игромна разлика не е оправдана според мен , след каско ~1000 + обслужване + тук там нещо ще достигнеш 20к за нисък клас на ауди.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Monceravelkos said:

ще достигнеш 20к за нисък клас на ауди

Абсолютнo си прав, това си е голф.

За тези пари се взима А4 B8 TFSI

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки качил се на а4 от а3 казва че разликата е доста голяма , но нз как стои въпроса с подръжката тогава..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и двете коли и съм се возил на 2.0TFSI Q на колега от форума. Нямат прилика тези коли, това е кола за фризьорка с амбиции за салон за красота. Другото е кола ,която спира, върви, завива и има място на задният ред селадки + багажник ...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека всеки си купува каквато кола прецени и какъвто "клас" си избере.

Авторът обаче не пита какъв модел да си купи, а за съвсем конкретен. Който няма с какво да допринесе по темата, може би трябва да запази коментарите си за теми, в които някой търси "по-висок клас". Този струва колкото струва и това не е безпричинно.

Семейните модели си имат своите достойнства и различно приложение. 

 

Вече дадох линк към обширна информация за модела. Накратко мога само да добавя - умната с дюзите при 170PS. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да спестя излишно ровене на автора, пояснявам че "умната с дюзите при 170PS" означава, че има коли с този мотор с проблемни дюзи и преди години е имало акция от Ауди за подмяната им. С други думи - преди покупка трябва да се провери състоянието на дюзите, което важи за всеки дизелов мотор помпа-дюза или комън рейл, независимо от марката, модела и годината на производство.

 

Мисля си, че водещото в избора между 140 или 170к.с. би трябвало да бъде техническото състояние. Ако изпадне читава кола 140 коня, винаги може да се ремапне.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както го обощи обаче пропусна да споменеш "незначителната" разлика в цената на дюзите при 140PS и 170PS.... както и че само при едните съществува проблема. ;)

Това е основен елемент от техническото състояние на автомобила. Ако не това, какво друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опомени ако обичаш конкретни цифри или поне парт номера на скъпите и евтините дюзи. Не се заяждам(все още), просто ми е интересно колко е голяма разликата, а и мисля че и на автора на темата ще е полезно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е необходимо - писано е из форума, вкл. в темата, към която насочих. Цената на Siemens дюзите е 4-цифрена по спомен... 

 

Ако ти си запознат - напиши цените на едните и на другите дюзи и нека те говорят сами за себе си... 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ми беше идеята - да напишем конкретните парт номера с цените, за да може да се сравни бързо и лесно от всеки. Цените мога да ги извадя, но не съм подробно запознат кой код двигател, с кой парт номер дюзи е. Темата е интересна и за мен защото имам близък, който в момента също обмисля покупка на 8P дизел, фейслифт.

 

А това че е писано някъде из форума, съвсем не означава че не трябва да се пише повече. Това е идеята на форумите за взаимопомощ - един пита и по-запознатите и имащи желание да помогнат, му отговарят. Най-лесно е да посочим търсачката и да кажем "оправяй се".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора се интересува от фейслифтова А3-ка/8Р/,където проблем по отношение на дюзи на 140 и 170 к.с.мотори няма.

Това са 2.0 TDI CR с кодове на мотори-CBAB,CFFB,CBBB,CFGB.

 

List of Volkswagen Group diesel engines - Wikipedia, the free encyclopedia

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 170к.с.CBBB с ръчна скоростна кутия.Разхода е около 8-9 градско,извън със 140-160 около 6.

От линковете които си дал най много ми допада тази http://www.cars.bg/c1935637 с ако не държиш на 170 к.с. и куатро.С вътрешен и външен S-linе е.

Като минус отчитам липсата на лед фарове,темпомат и заден парктроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...