Титов Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Здравейте, искам мнение за тези обяви :http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482938525283567&slink=2lt1vy , http://www.cars.bg/c2015579, http://www.cars.bg/c1867673, http://www.cars.bg/c1935637. Също ме интересува имат ли слаби места, разхода на мотора 140hp и 170hp приблизително и обслужването колко излиза. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Моторите са комън рейл със серийни DPF-и. Важното е състоянието на конкретната кола.Един глас за 170 к.с. мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Monceravelkos Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Карам 8п 2005 105кс почти годинка , доволен съм освен че съм с 2врати но за сега ме устройва. Единственото което не ми харесва в твоя избор е че можеш да купиш 2 врати с читав дизелов 105коня за около 7, а 3 години по новия 2008 да бъде 17,000лв заради кожен салон + ново табло , не ме разбирай погрешно , адски мн ме кефи 2008/9 спортбек но тази игромна разлика не е оправдана според мен , след каско ~1000 + обслужване + тук там нещо ще достигнеш 20к за нисък клас на ауди. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) 1 hour ago, Monceravelkos said: ще достигнеш 20к за нисък клас на ауди Абсолютнo си прав, това си е голф. За тези пари се взима А4 B8 TFSI Редактирано 6 Април 2017 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Monceravelkos Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) всеки качил се на а4 от а3 казва че разликата е доста голяма , но нз как стои въпроса с подръжката тогава.. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) Карал съм и двете коли и съм се возил на 2.0TFSI Q на колега от форума. Нямат прилика тези коли, това е кола за фризьорка с амбиции за салон за красота. Другото е кола ,която спира, върви, завива и има място на задният ред селадки + багажник ... Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 а ROI, как е на тоя модел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Exclusive77 Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 И от мен един глас за 170к.с. и хич да не ти пука кой каква кола щял да си купува за 20к и т.н. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Нека всеки си купува каквато кола прецени и какъвто "клас" си избере. Авторът обаче не пита какъв модел да си купи, а за съвсем конкретен. Който няма с какво да допринесе по темата, може би трябва да запази коментарите си за теми, в които някой търси "по-висок клас". Този струва колкото струва и това не е безпричинно. Семейните модели си имат своите достойнства и различно приложение. Вече дадох линк към обширна информация за модела. Накратко мога само да добавя - умната с дюзите при 170PS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) За да спестя излишно ровене на автора, пояснявам че "умната с дюзите при 170PS" означава, че има коли с този мотор с проблемни дюзи и преди години е имало акция от Ауди за подмяната им. С други думи - преди покупка трябва да се провери състоянието на дюзите, което важи за всеки дизелов мотор помпа-дюза или комън рейл, независимо от марката, модела и годината на производство. Мисля си, че водещото в избора между 140 или 170к.с. би трябвало да бъде техническото състояние. Ако изпадне читава кола 140 коня, винаги може да се ремапне. Редактирано 6 Април 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Така както го обощи обаче пропусна да споменеш "незначителната" разлика в цената на дюзите при 140PS и 170PS.... както и че само при едните съществува проблема. Това е основен елемент от техническото състояние на автомобила. Ако не това, какво друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Опомени ако обичаш конкретни цифри или поне парт номера на скъпите и евтините дюзи. Не се заяждам(все още), просто ми е интересно колко е голяма разликата, а и мисля че и на автора на темата ще е полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 (Редактирано) Не е необходимо - писано е из форума, вкл. в темата, към която насочих. Цената на Siemens дюзите е 4-цифрена по спомен... Ако ти си запознат - напиши цените на едните и на другите дюзи и нека те говорят сами за себе си... Редактирано 7 Април 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Точно това ми беше идеята - да напишем конкретните парт номера с цените, за да може да се сравни бързо и лесно от всеки. Цените мога да ги извадя, но не съм подробно запознат кой код двигател, с кой парт номер дюзи е. Темата е интересна и за мен защото имам близък, който в момента също обмисля покупка на 8P дизел, фейслифт. А това че е писано някъде из форума, съвсем не означава че не трябва да се пише повече. Това е идеята на форумите за взаимопомощ - един пита и по-запознатите и имащи желание да помогнат, му отговарят. Най-лесно е да посочим търсачката и да кажем "оправяй се". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Автора се интересува от фейслифтова А3-ка/8Р/,където проблем по отношение на дюзи на 140 и 170 к.с.мотори няма. Това са 2.0 TDI CR с кодове на мотори-CBAB,CFFB,CBBB,CFGB. List of Volkswagen Group diesel engines - Wikipedia, the free encyclopedia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Моята е 170к.с.CBBB с ръчна скоростна кутия.Разхода е около 8-9 градско,извън със 140-160 около 6. От линковете които си дал най много ми допада тази http://www.cars.bg/c1935637 с ако не държиш на 170 к.с. и куатро.С вътрешен и външен S-linе е. Като минус отчитам липсата на лед фарове,темпомат и заден парктроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Харна е и има шанс да е на тези километри. @joro09 Проблем с дюзи имал ли си до момента? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 До момента за 2 год и 30 хил км не,надявам се и да нямам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Мерси!Няма и да имаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване