plamen sf Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 (Редактирано) Колеги,знам че има няколко човека тук със мапнати 3.0тфси-та.Ако може малко повече да се обсъди темата,кой при кого мапва,впечатления,колко ги направихте,минуси плюсове,и всички впечатления след операцията.Тръгнал съм и аз по тоя път и събирам мнения,къде и какво точно да правя.. Моята е S-tronic.,че чета че има значение.Цецо мисля наскоро мина през тия неща,..ако има и други ,нека има и такава тема,надявам се ще е полезна и на други колеги за в бъдеще. Редактирано 23 Април 2017 от plamen sf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 24 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 Мерси,колега! Аз пък точно за Маднес не чувам хубави неща...Ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Сподели ако не е проблем какво си чувал за Маднес, че и на мен ми се въртят подобни мисли в главата и дори се бях навил да ходя до 2-3 седмици до Пловдив. Иначе @DStealth мисля, че може да ти даде най-много инфо по въпросите, които си задал. Маркирам му ника за да прочете темата ако не е до сега :). @Teo Teo също прави нещо подобно на S5-тицата, но той се загуби или е с друг ник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 26 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Нали знаеш ,че всеки говори различно.Просто доста хора ми казват ,че не трябва да ходя там.Други ги хвалят,даже имам приятели с ремап при тях и нямат проблеми Честно казано,за мен колата си има приличен вървеж,при положение че не ходя по гонки и т.н. Като искам по добро ускорение,минавам на S и съм доволен.Засега няма да бързам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Стокова е супер,а на S става самолет Кажи ве Паци последно, стиги ли ти или не ти стига, какво конкретно те вълнува, ако ти се вадят 6-7к APR в Овърдрайв е най-добре, REVO до Бургас също не е лош вариант, ако държиш на марки...там нямат дино обаче. Венци е направил над 10 такива мотори и доста десетки кутии в Маднес и не мисля, че има от какво да се притесняваш, все пак питай нещо конкретно, а не въпроси в стил една жена каза или чула нещо от някой...т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A-bot Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 2k е упражнението без пазарлък принципно, с известна доза пазарлък пада и надолу. И диното влиза в таз цена. За 6-7к няма ли да им се напукат петите, а? Чарковете за влагане сумарно я струват 500 лв я не. Другото е софтуер и труд, но софта е многократна употреба а не консуматив. Вървенето след ремапа няма нищо общо, почва си хапе каишката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A-bot Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Stage 3 e като довършителните работи при строителството. Може и 1000лв може и 10,000 лв. Има генерации и генерации, кулери и кулери. Но, ако се прави с мисъл в главата и се вземат части които вършат работа и са здрави а не които са "топ гъзария" цената за Stage1-Stage3 сумарно около 3к, макс. до 4к и то доста лъскаво. Основното е още отначало да знаеш докъде отиваш и да си искаш пакетна цена, а не на час по лъжичка защото много се оскъпява. Освен това разликата между стейдж 1 и стейдж 3 ако не държиш на състезателно каране няма да я усетиш. За любител стейдж 1 е повече от достатъчно, а и за мотора също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Говоря за APR цената на софт стейдж 1 и 2 е 1100евро без ддс, Софт на кутия е 1000 евро с шайба труд мерене в Овърдрайв стейдж2 е над 6к лв. Ето ги: Цените са следните. Случай 1: Ако вие имате вече APR Stage 1 на вашия автомобил, тогава софтуера към Stage 2 е безплатен, при положение, че си купите ролката. В такъв случай цената на услугата е безплатен софтуер + ролката (която вече имате) + 1000 евро без ДДС за софтуер на скоростната кутия + 300лв монтаж на ролката. Случай 2: Ако сте нов клиент и нямате Stage 1 софтуер. Тогава директно закупувате Stage 2 софтуер, което е 1100 евро без ДДС, както и 300лв монтаж на ролката + 1000 евро без ДДС софтуер на скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване