Jump to content

Мнение за Audi A3


Recommended Posts

Така е, не искам да видя истината.

Карах а3-ката близо 4 години без да има каквито и да е проблеми, но сигурно е била скапана, просто аз не съм го забелязал.

Карам си и сегашната вече година и половина, но сигурно ще изскочи нещо за ремонтиране поради това, че е взета от България, а не, че се кара по задръстванията 20 километра всеки ден.

Ако бяхме приятели с теб (няма как да стане, но за целта на темата си го представи) и ти продам А3-ката, която е взета от Плевен преди това и няма никакви проблеми какво се случва?

Или сега ще перифразираш, че си искал да кажеш кола купувана нова от предишния собственик на който имам доверие.

 

А венома наистина друго говореше до скоро и не знам защо си е променил мирогледа.

Не съм чувал, а и няма какво да му е станало по колата за да го направи.

Явно е помъдрял спонтанно нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

38 minutes ago, Moonland said:

(или спечели от тотото, шансовете са приблизително равни)

И аз не съм фен на колите, които се продават в Б-я, но вие направо се филмирате. Например ти си я поддържаш колата както тябва и като тръгнеш да я продадеш и кво автоматично става кенеф така ли? За това че се продава в Б-я.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не - ставаш жертва на посредствеността, в която живееш. Неизбежно. Не само когато си продаваш колата, а когато правиш каквото и да било в средата в която го правиш, дори да не целиш същото. 

Или си едно от изключенията :)

Само че можеш да бъдеш сигурен, че колата "нов внос", която се продава от Автокъща "Радко ООД" и с обява започваща с "УНИКАТ!" и завършва със "Сядаш и караш" е много далече от това. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата може и да няма кой знае какви проблеми и пак да е спукана от каране курник.Както казах и преди това тези коли са доста зле според мен,но за тези пари толкоз.А дизела направо е за моргата.Ако ще и да мърка двигателя все ми е тая.Не знам каква ти е била А3-ката която си купил за 6-7к. 2013г.Само мога да предполагам.Аз също купувах 2013 моя курник и беше 3 пъти по висока цена.Сигурно има защо.Въпреки,че е ФВ.Мога да ти пусна снимки да я видиш и след близо 3 години и над 50к. км. какво и е състоянието.Не коментирам,че километрите са им поне по 2 в най добрия случай.

преди 3 минути, Exclusive77 написа:

И аз не съм фен на колите, които се продават в Б-я, но вие направо се филмирате. Например ти си я поддържаш колата както тябва и като тръгнеш да я продадеш и кво автоматично става кенеф така ли? За това че се продава в Б-я.... 

Не и ако е била ОК. колата когато си я купил.Ама сега да ми купиш някой от тези бараки и тогава да тръгнеш да ми говориш ...... мерси. :)

 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Moonland написа:

Само че можеш да бъдеш сигурен, че колата "нов внос", която се продава от Автокъща "Радко ООД" и с обява започваща с "УНИКАТ!" и завършва със "Сядаш и караш" е много далече от това. 

Това вече е друго и тук няма 2 мнения.

@manchorov А3-ката беше с козметични забележки, счупена задна чистачка, издрани джанти, надрани елементи по интериора личеше си, че е карана от жена по много фактори.

Тези неща не ме притесняваха обаче и с времето ги оправих всичките.

За мен беше важно, че колата работеше добре и нямаше технически забележки, а и беше в конфигурацията, която изрично търсих след проучване, 1.6 (не FSI) с ръчни скорости.

Иначе ето в какво състояние я продадох (оставих я в автокъщата бартер за А5-тицата) началото на 2016-та за 8 000 лв.

IMG_20150408_081839.jpg rotor1.jpg

Това е кола купувана от Плевенска автокъща с неясна история и след това регистрирана и карана от мен няколко години в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма от какво да се засягаш, Голф 5 е симпатична кола.

Просто като си ги мерят хора имащи и каращи всеки ден коли от друг клас и ценови диапазон бъди малко по-умерен в изкасванията и то не защото караш по-евтина кола, а защото нямаш допир от първо лице.

Това е друга тема обаче.

По тази, продадох я за повече от колкото я взех, но с много подобрения по нея, а и човека от когото взех А5 тицата беше много свестен.

Такова отношение в София не видях никъде, а обиколих много автокъщи за няколко месеца (взех я от Карлово).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kоментирано е много пъти... километрите не са това което са :hilezh:

По-голямо значение има как е карана колата, а не показанията на скоростомера.

 

Джета, купена чисто нова, вътре почти същата като твоя голф, 1.4тси... на 68 000 топката на лоста изтъркана, педала на съединителя, кората на шофьорската врата където опира лакътя, копчетата на ел стъклата... аа и турбото се предаде :hilezh:

Карана е само градско в софия.... та затова така...

 

Километрите са абсолютно сигурни. Но ако не го знаете това изобщо няма да повярвате и ще си съчинявате истории за 300-400-500 хиляди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, manchorov написа:

Стига бе човек как може да изтъркаш педала на съединителя за 68к км. Това вярно не мога да го повярвам :) 

 

може може....

Още повече няма да повярваш сигурно като ти кажа че бяха 12 служебни... от тях 8 плакаха от турбо и/или вериги преди да направят 100 000км

Другите влязоха в бокса превантивно :hilezh:

 

Ta толкова от великото немско качество... Иначе приятна кола за каране и икономична...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не аз имам предвид износването по интериора и най вече педалите как може да се изтъркат за тези километри,Иначе проблемите на 1.4 тси не ги коментирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Moonland said:

Само че можеш да бъдеш сигурен, че колата "нов внос", която се продава от Автокъща "Радко ООД" и с обява започваща с "УНИКАТ!" и завършва със "Сядаш и караш" е много далече от това. 

Радко продава такива автомобили, защото това е начина да остане на пазара. Ако не продава такива коли, няма да е в бизнеса. А пазарът е такъв, защото у нас средностатистическия купувач има следните приоритети, както следва: 1. лек автомобил и ..... други приоритети няма. В нормалните страни приоритетите са, както следва: 1.медицинска застраховка 2. образование 3. пътувания по света 4. подреден дом ..... и автомобила е някъде по-назад. Когато автомобила у нас престане да бъде фетиш, тогава и пазара ще се нормализира. Пазарът е такъв, какъвто го направят купувачите. Продавачите просто се адаптират към средата. 

Казвам горното като човек, който е бил и от двете страни - и като купувач, и като човек, който е бил в ролята на Радко, продал над 200 коли за две години. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@self-made man

 

Разбира се, че е така... Това казвам и аз - нищо не е безпричинно. Но това прави намирането на един "истински" автомобил в джунглата от ментета - Мисия невъзможна или най-малкото свързана с много труд, време и рискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пак на къде отиде темичката? Следващата ми кола пак ще е А3-ка, но задължително ще е с повечко екстри и производство след 2010. Иначе за първа кола А3 8P , 1.6 MPI , ръчка е идеална кола. Но пак казвам за такъв клас автомобил човек трябва да има доходи. Аз лично моята като я взех нищо и нямаше,обаче понеже съм си малко луд реших да вляза във филма с проект "нова кола" и кажи речи и смених почти всичко що трябва се смяна според препоръките от производителя - амове , дискове , накладки , тампони , главини , гарнитури , ламбди. Като включим и освежаването по интериора и екстериора , и някой друг ретрофит....резултата е задоволителен. Разбира се можех да си я карам и както си я бях купил. Зависи човек какво иска- кола коята да и взема душата и да я изшитка на следващият или добре подържан автомобил , на който може да разчита.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джунглата от ментета е много по-голяма в чужбина.

Трябва да се набележат няколко коли и да се обикаля поне 1 седмица за да има някакъв смисъл.

Отделно да се знае езика и изискванията за купуване и регистриране на кола в съответната държава.

Това, че не може лесно да се провери в сервиз също е фактор.

Разходите по път, спане, ядене, регистрации и докарване също не са малки.

Сега помислете и ми кажете има ли смисъл от цялата тази разправия за кола до 10к лв.?

Искам да сте обективни и автора да получи обективно мнение.

Стига с тия клишета чужбина та чужбина във всяка тема все 1 там се продават някакви извънземни коли.

В чужбина както казах има смисъл да се ходи за скъпа или по-рядка кола, при това с човек, който е в час с нещата поне малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм единствено съгласен, че колкото по-евтина кола се търси, толкова повече се обезсмисля търсене от чужбина. В един момент разходите не биха оправдали покупката от там. 

 

Иначе начини има много, има фирми които внасят (докарват) по поръчка, има предостатъчно хора, които са запознати, а и не е ракетно инженерство да закупиш автомобил, да го регистрираш с временни номера в чужбина и да минеш 5 граници с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, fifipaldi said:

Джунглата от ментета е много по-голяма в чужбина.

 

Оффтопик:

Става въпрос за това какъв ти е шанса да си намериш читава кола. И тогава това горното не е вярно. Джунглата е нормално да е по-голяма, щото и предлагането е по-голямо. Ама това с крайностите все се забравя. Няма такова някво абсолютно твърдение, ама всички коли в България са пионери на скрапа, а всички коли в чужбина са янгтаймер еталон. Ми не. Става въпрос че възможността (не говорим за късмет) да си намериш читава кола в чужбинско е много по-голяма. И това го казвам като човек, който си е купувал кола от Германия и оттук. 

Оттук повече не бих си взел. По трудно ми е, в същото време бащата 2 пъти си купува оттук (без нищо да разбира) и два пъти цели бая читави екземпляри.

Най-елемнтарното нещо чрез което може да се провери това е като се потърси конкретен марка и модел тук и в Грмания (и в критериите се зададе обяви онли от прайвит усерите). От общата бройка далеч повече ще са читавите извън България, отколкото във.

 

И да, трябва да се занимае човек, ако иска да му е читава колата от чужбина. Да има риск, да трябва да се пътува (ае стига бе:hilezh:). Ма как, каво защо, като се поинтересува човек ще разбере

Само тънък жокер ще дам. Всеки може да си провери колко е лоу коста до еди къде си. Миналата година от Хамбург до Дортмунд, пътувах с Фликсбъс за 15 евра. В Хамбург спах в много арен хостелчич с нет, душ кабина, верно 7 човека в стая, ама пък за 28 евра в центъра. Баш отпред при арабите зверско шкембе с айрян за 5 евра. Какви разходи говорите? С едно колелце под наем, хем разглеждаш града, хем мога да обиколя всички обяви в рамките на няколко дни, и да си къркам бирички пътьом, без да ме глоби нито един полицайн.:hilezh:

И 10 камъка са си пари, ако некой са му смешна сума, нека да ми ги даде и аз да се посмея. :hilezh: Тоест за мен с 5к евро има много смисъл сам да си я докараш.

 

 По темата:

Първата и на мен ми харесва най-много. Илиенските стелки, евтиното радио и тунинг таса само малко не ме кефят,....колата явно е била нов внос със СВ регистрация е, ама или джамбазина си ги е взел (баси!) или оттам е вкарана бая опоскана. Виж с колко ключа е има ли история, отзад има ли крик и резервна гума (че и такива неща съм виждал да липсват)... и въпреки това тез неща не пречат чак толкова да е читава колата. 

Редактирано от cokesucker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе се трият яко постове да поспамя и аз още малко :) Не знам какво шкембе си ял при чалмите,ама аз каква пача съм ял от език не е истина.По вкусна супа не бях ял през живота си.И така всяка сутрин в продължение на месеци докато не смених градът :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, cokesucker написа:

Оффтопик:

Става въпрос за това какъв ти е шанса да си намериш читава кола. И тогава това горното не е вярно. Джунглата е нормално да е по-голяма, щото и предлагането е по-голямо. Ама това с крайностите все се забравя. Няма такова някво абсолютно твърдение, ама всички коли в България са пионери на скрапа, а всички коли в чужбина са янгтаймер еталон. Ми не. Става въпрос че възможността (не говорим за късмет) да си намериш читава кола в чужбинско е много по-голяма. И това го казвам като човек, който си е купувал кола от Германия и оттук. 

Оттук повече не бих си взел.

 

Това все едно аз съм го писал... и то наистина съм го писал неведнъж в други теми!! Тук става дума единствено за теорията на вероятностите - ако в БГ има 96% шанс да бъдеш метнат... то в Германия е 6%... или 15% или 20%... точната цифра няма значение - важно е, че е с пъти по-ниска, а в БГ е даденост, с която пазарът се е примирил в името на цената (иначе трудно щяха да се продават все коли на стандартните 125 000 км пробег и без каквато и да е сервизна история). 

А който търси тънкнката ще намери белята и тук и там. 

 

Няколко коли до момента съм купувал от Германия и не ми е трябвал специален инструктаж от високоспециализирани кадри как да го направя. Справя се куцо и съкато, вкл. прослойка от хора, които обясняват какво искат със знаци. 

Последната кола купих без дори да видя на живо. Дали бих го направил в БГ? И да я видя - пак не бих. 

 

И към първоначалния въпрос на автора - без много сериозен оглед на която е и да е от колите в обявите - не може да се мине в БГ. Но при всички положения бих разровил да открия на какъв пробег са колите. Амортизацията е пряко зависима от пробега (разбира се не само). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти до колкото знам живееш или поне пребиваваш там, това е съвсем друго и точно за такива разбирачи като тебе имах предвид, че е добре да има човек под ръка ако ще пазарува кола от Германия (не се бъзикам).

Иначе това че си дал 30 000+ лв. за 8P с гаранция е нещо съвсем различно.

За тези пари и от Порше можеше да си вземеш кола втора употреба без да се притесняваш за каквото и да било.

В България трудно можеш да бъдеш метнат ако не бързаш и си направил проучване преди да тръгнеш да купуваш.

Аз мога да си купя кола от където пожелая в Европа и ще се оправя без проблем, но не е там работата.

За дарак за 10к да ходя да обикалям и да спя по хостели и да ям пача и в същото време да си оставя работата тук за седмица и повече, това може да ми струва повече от цената на колата, но както казах всеки сам си преценява какво иска и колко му е ценно времето..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, cokesucker написа:

Тоест за мен с 5к евро има много смисъл сам да си я докараш.

Поне 1 к. ще отидат за разходи по докарване.

преди 2 минути, fifipaldi написа:

За дарак за 10к да ходя да обикалям и да спя по хостели и да ям пача 

И аз съм на същото мнение. Вече ако искаш по скъпа кола си заслужава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са, защото е пътувала с автовоз и е купена на едро, разбирай единичната цена за търговеца е друга. 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата дали ще си я докараш на ход или ще пристигне на автовоз е незначителна а по ниската цена на която ще я вземе търговеца се компенсира от надценката му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти колко автовоза нае за да знаеш колко струва докарването на 1 автомобил? А колко пъти купи пакетно автомобили, за да знаеш каква им е цената? 

Разликата най общо казано е че с 5 к. евро в БГ ще вземеш Б7 с 2,0 тди, а в Германия ще вземеш А3 1,6 с ръчки на прозорците. Евтините коли в Германия ги вземат местните дилъри, скъпите отлежават и чакат някой да мине с коУеУто за да ги оцени.

Ако имаш 20+++ к. колата ти е там, но с 10 к. лв. да се бухнеш в немеция за конкретен автомобил, трябва да си голям оптимист. Другия вариант е да купиш кола по картинка, но сериозните автокъщи не продават коли за 5 к. евро. И пак попадаш на албанци, турци, руснаци и т.н.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...