Ivailonik Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Здравейте. Миналата седмица се сдобих с въпросния автомобил. Четох във форума, но не можах да открия конкретна и актуална информация колко ще ми излезе обслужването на автомобила. Възнамерявам да сменя ремъци, ролки, водна помпа, филтри, масло, спирачна течност. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Хиляда лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 1 hour ago, Ivailonik said: ... Възнамерявам да сменя ремъци, ролки, водна помпа, филтри, масло, спирачна течност. ... Смени и маслото на кутията ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Аз моите части ги взех с хубава отстъпка и обслужването ми стъпи на 500 лв . Ремъци конти ,ролки ина , в.попма хепу, филтри мале и масло 5в40 кастрол едж, но не съм сменял онази скъпата обтяжна ролка на големия пистов ремък дето е 180 с отстъпката . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 пълно обслужване на ангренажен и пистов комплект плюс антифриз 700 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Преди 6 часа, atanasovkn написа: Аз моите части ги взех с хубава отстъпка и обслужването ми стъпи на 500 лв . Ремъци конти ,ролки ина , в.попма хепу, филтри мале и масло 5в40 кастрол едж, но не съм сменял онази скъпата обтяжна ролка на големия пистов ремък дето е 180 с отстъпката . На AVF е само ролка без амортесьор и не е 180лв. Иначе около 650лв. излиза без труд и спирачна течност /при мен поне толкова излезе/! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 (Редактирано) Avf има успокоител. Пълно обслужване не излиза 500лв. Ако вземеш всичко по ангрежнажа и пистовите, дори с отстъпка идва повече. Ама няма какво да си чешем езиците. Влез в аутокели или ауто+ ако имаш регистрация и виж цените. Редактирано 24 Май 2017 от Traytor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 (Редактирано) преди 39 минути, plamenof написа: На AVF е само ролка без амортесьор и не е 180лв. Иначе около 650лв. излиза без труд и спирачна течност /при мен поне толкова излезе/! Ролка с амортисьор е при мен ! Всичко аз съм си сменял и съм сигурен ,че на моята кола е с амортисьора и преди малко проверих и на ина е 150 с отстъпка ! Иначе при мен излезе и малко под 500лв. с 37 % отстъпка при положение ,че ролката с амортисьора си беше ок и не съм я сменял . за тази ролка с амортисьор говоря Редактирано 24 Май 2017 от atanasovkn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Мисля че колегата говореше за ангренажната част. На ангренажа има един "успокоител" на някои авф-и. А тоя оптегач на пистовия е 200лв без отстъпка и се сменя задължително според мен. После като почне да цвили ремъка всичко пак на земята. Термостат е хубаво да се смени при обслужването. Абе ако искаш да е като хората си е цифра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Ангренажен ремък - 76лв Обтяжна ролка са два вариант от и до номер на рама - 125лв или 105лв Паразитна също два варианта - 32лв или 42лв Водна помпа - 60лв Ремъка е Contitech, ролките са Ina, водната помпа е Fai, хубава английска, аз лично на моята кола вече 2-3 смени слагам такава. Въздушен филтър - 22лв Горивен филтър - 20лв Маслен филтър - 14лв Купе с активен въглен - 23лв Масло Total 5w30 на моята Б6-ца за 15к км пипаше около 300грама - 84лв 5л Всичко това с по-скъпите ролките ако се паднат е 466лв без отстъпка!С една нормална отстъпка се взима на около 335лв Не знам какви са тези 700-1000лв .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Преди 16 часа, atanasovkn написа: Ролка с амортисьор е при мен ! Всичко аз съм си сменял и съм сигурен ,че на моята кола е с амортисьора и преди малко проверих и на ина е 150 с отстъпка ! Иначе при мен излезе и малко под 500лв. с 37 % отстъпка при положение ,че ролката с амортисьора си беше ок и не съм я сменял . за тази ролка с амортисьор говоря Нямам го аз този амортисьор, както и "успокоител" на ангренажа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Както казах на някои авф-и го има, на някои едната ролка играе тази роля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 (Редактирано) Преди 2 часа, ceckoguide написа: Ангренажен ремък - 76лв Обтяжна ролка са два вариант от и до номер на рама - 125лв или 105лв Паразитна също два варианта - 32лв или 42лв Водна помпа - 60лв Ремъка е Contitech, ролките са Ina, водната помпа е Fai, хубава английска, аз лично на моята кола вече 2-3 смени слагам такава. Въздушен филтър - 22лв Горивен филтър - 20лв Маслен филтър - 14лв Купе с активен въглен - 23лв Масло Total 5w30 на моята Б6-ца за 15к км пипаше около 300грама - 84лв 5л Всичко това с по-скъпите ролките ако се паднат е 466лв без отстъпка!С една нормална отстъпка се взима на около 335лв Не знам какви са тези 700-1000лв .... именно колега , ама айде да не споря ! Преди 15 часа, Traytor написа: Мисля че колегата говореше за ангренажната част. На ангренажа има един "успокоител" на някои авф-и. А тоя оптегач на пистовия е 200лв без отстъпка и се сменя задължително според мен. После като почне да цвили ремъка всичко пак на земята. Термостат е хубаво да се смени при обслужването. Абе ако искаш да е като хората си е цифра. Колега , като почне да цвили ремъка сменяш само ролката без да сваляш всичко долу Сваля се само виско перката , работа за не повече от 30 мин . А термостата е 10 лв. и е на такова удобно място ,че може да се смени със затворени очи , а и според мен , ако всичко е ток и си седи на 90 градуса не виждам смисъл да се сменя като си работи добре , все пак се предполага ,че е оригиналния ! Редактирано 25 Май 2017 от atanasovkn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Ангренажен комплект на INA: 300лв без отстъпка със водна помпа, това са комплекти за мотора който няма въпросния успокоител. Ако го имате и ще го сменяте струва 140лв пак без отстъпка. Комплект пистови ремъци със всички ролки и оптегач са 320лв без отстъпка на INA, аз като обслужвам го правя изцяло. Масло, всички филтри и антифриз зависи много от личния избор на марки. Не е коректно според мен да се цитират постоянно цени със отстъпка, все пак не всеки ползва отстъпки или ако ползва са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 (Редактирано) Като пресен пресен по тази манипулация с обслужването, споделям мнението на колегата ceckoguide. Обслужването излиза в рамките на 350-450 лева ВСИЧКО, зависи с каква отстъпка ще ги вземеш. Какви са тия 700-1000 лева където ги говорите та плашите човека. Съвет от мен. Не се хвърляй на скъпи части. Същия боклук са. Ролки INA и ремъци гейтс ги забрави. Минах през много перипетии за да стегна този таралясник. Това ауди като модел, където пипнех все проблеми имаше . Все едно си купих конструктор лего. Толкова е кекава изработката че нямам думи. Ако искаш конкретна информация по въпроси които те интересуват....питай. Общо, цялата работа за да го стегна в прилично и безпроблемно техническо състояние по мотор, купе,окачване, интериор в базов вариант ми излезе 3000 лева. Кажи от коя държава е вкарана колата, за да ти кажа какво да прегледаш. Редактирано 25 Май 2017 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 А наистина ли интервалът за смяна на ангренажния ремък и прилежащите компоненти когато са оригинални е 120 000км./6г. ? Така ми каза Райно, но за тръца (1.8T) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 За оригинални да за ширпотребата е на 60к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Даже за по сигурно с маслото.Карат си ремъците по 100-120 000км без никакъв проблем без значение какви са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Ми дай да си ремонтираме колите с ITN и Starline като няма смисъл от скъпите части. Да сипваме масло на Манол. Да си се замислял че толкова скъпо ни излиза да си приведем колите в ред, защото и предния собственик е слагал най-евтиното? Не съм съгласен с това което препоръчваш, но всеки си има мнение. Аз обслужвам качествено и след това карам спокойно по 100 000км както каза Passi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 (Редактирано) 2 hours ago, aRobben said: А наистина ли интервалът за смяна на ангренажния ремък и прилежащите компоненти когато са оригинални е 120 000км./6г. ? Така ми каза Райно, но за тръца (1.8T) И моите части за обслужването ги взех от него и на мен така ми каза. 1 hour ago, Traytor said: ... Да сипваме масло на Манол. ... Или М10Д ... Редактирано 25 Май 2017 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Преди 3 часа, dragotrd написа: Съвет от мен. Не се хвърляй на скъпи части. Същия боклук са. Ролки INA и ремъци гейтс ги забрави. Колега,каква марка ролки и ремък препоръчваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Хахха това за ролките Ина беше най-голямата глупости, която съм чел Ремъците Gates съм съгласен че не стават, аз лично препоръчвам Conti или Optibelt(заводски вграждани в Порше).Относно интервала, да на оригиналните е 100-120к, на алтернативите е 60к но аз лично и с оригинални не бих карал толкова, защото ако недай си боже стане нещо на 70-80-90к кой ще ти понесе отговорноста?Може би 10-15 сервиза в България, дали има и толкова.... @tisho_psg ремъци Contitech или Optibelt, ролки INA, SNR, SKF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Смяната на ангренажен ремък на 120 хил. км. е като да сменяш масло и филтри на 30 хил. км. Демек игра на руска ролетка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 Аз съм го замислил на 4 год или 80к да е .. щото наистина 120к си е доста. Макар, че май отвъд океана на 120к сменят ... ама пък там ще са в гаранция още ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 Преди 16 часа, ceckoguide написа: на алтернативите е 60к Това е глупост която разтягат 90% от монтажниците наричащи се майстори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване