Jump to content

Обслужване на Ауди а4 B6 1.9tdi


Ivailonik

Recommended Posts

Здравейте. Миналата седмица се сдобих с въпросния автомобил. Четох във форума, но не можах да открия конкретна и актуална информация колко ще ми излезе обслужването на автомобила. Възнамерявам да сменя ремъци, ролки, водна помпа, филтри, масло, спирачна течност. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Ivailonik said:

... Възнамерявам да сменя ремъци, ролки, водна помпа, филтри, масло, спирачна течност. ...

 

Смени и маслото на кутията ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моите части ги взех с хубава отстъпка и обслужването ми стъпи на 500 лв . Ремъци конти ,ролки ина , в.попма хепу, филтри мале и масло 5в40 кастрол едж, но не съм сменял онази скъпата обтяжна ролка на големия пистов ремък дето е 180 с отстъпката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, atanasovkn написа:

Аз моите части ги взех с хубава отстъпка и обслужването ми стъпи на 500 лв . Ремъци конти ,ролки ина , в.попма хепу, филтри мале и масло 5в40 кастрол едж, но не съм сменял онази скъпата обтяжна ролка на големия пистов ремък дето е 180 с отстъпката .

На AVF  е само ролка без амортесьор и не е 180лв.
Иначе около 650лв. излиза без труд и спирачна течност /при мен поне толкова излезе/!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Avf има успокоител. Пълно обслужване не излиза 500лв. Ако вземеш всичко по ангрежнажа и пистовите, дори с отстъпка идва повече. Ама няма какво да си чешем езиците. Влез в аутокели или ауто+ ако имаш регистрация и виж цените.

Редактирано от Traytor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, plamenof написа:

На AVF  е само ролка без амортесьор и не е 180лв.
Иначе около 650лв. излиза без труд и спирачна течност /при мен поне толкова излезе/!

Ролка с амортисьор е при мен ! Всичко аз съм си сменял и съм сигурен ,че на моята кола е с амортисьора и преди малко проверих и на ина е 150 с отстъпка ! Иначе при мен излезе и малко под 500лв. с 37 % отстъпка при положение ,че ролката с амортисьора си беше ок и не съм я сменял .

обтяжна ролка пистов ремък GATES T38306 Audi A4 Sedan (8E2, B6) 1.9 TDI imagelist-619404322.jpgза тази ролка с амортисьор говоря 

Редактирано от atanasovkn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че колегата говореше за ангренажната част. На ангренажа има един "успокоител" на някои авф-и. А тоя оптегач на пистовия е 200лв без отстъпка и се сменя задължително според мен. После като почне да цвили ремъка всичко пак на земята. Термостат е хубаво да се смени при обслужването. Абе ако искаш да е като хората си е цифра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажен ремък - 76лв

Обтяжна ролка са два вариант от и до номер на рама - 125лв или 105лв

Паразитна също два варианта - 32лв или 42лв

Водна помпа - 60лв

 

Ремъка е Contitech, ролките са Ina, водната помпа е Fai, хубава английска, аз лично на моята кола вече 2-3 смени слагам такава.

 

Въздушен филтър - 22лв

Горивен филтър - 20лв

Маслен филтър - 14лв

Купе с активен въглен - 23лв

 

Масло Total 5w30 на моята Б6-ца за 15к км пипаше около 300грама - 84лв 5л

 

 

Всичко това с по-скъпите ролките ако се паднат е 466лв без отстъпка!С една нормална отстъпка се взима на около 335лв :) Не знам какви са тези 700-1000лв ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, atanasovkn написа:

Ролка с амортисьор е при мен ! Всичко аз съм си сменял и съм сигурен ,че на моята кола е с амортисьора и преди малко проверих и на ина е 150 с отстъпка ! Иначе при мен излезе и малко под 500лв. с 37 % отстъпка при положение ,че ролката с амортисьора си беше ок и не съм я сменял .

обтяжна ролка пистов ремък GATES T38306 Audi A4 Sedan (8E2, B6) 1.9 TDI imagelist-619404322.jpgза тази ролка с амортисьор говоря 

Нямам го аз този амортисьор, както и "успокоител"  на ангренажа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах на някои авф-и го има, на някои едната ролка играе тази роля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ceckoguide написа:

Ангренажен ремък - 76лв

Обтяжна ролка са два вариант от и до номер на рама - 125лв или 105лв

Паразитна също два варианта - 32лв или 42лв

Водна помпа - 60лв

 

Ремъка е Contitech, ролките са Ina, водната помпа е Fai, хубава английска, аз лично на моята кола вече 2-3 смени слагам такава.

 

Въздушен филтър - 22лв

Горивен филтър - 20лв

Маслен филтър - 14лв

Купе с активен въглен - 23лв

 

Масло Total 5w30 на моята Б6-ца за 15к км пипаше около 300грама - 84лв 5л

 

 

Всичко това с по-скъпите ролките ако се паднат е 466лв без отстъпка!С една нормална отстъпка се взима на около 335лв :) Не знам какви са тези 700-1000лв ....

именно колега , ама айде да не споря !

Преди 15 часа, Traytor написа:

Мисля че колегата говореше за ангренажната част. На ангренажа има един "успокоител" на някои авф-и. А тоя оптегач на пистовия е 200лв без отстъпка и се сменя задължително според мен. После като почне да цвили ремъка всичко пак на земята. Термостат е хубаво да се смени при обслужването. Абе ако искаш да е като хората си е цифра.

Колега , като почне да цвили ремъка сменяш само ролката без да сваляш всичко долу ;) Сваля се само виско перката , работа за не повече от 30 мин . А термостата е 10 лв. и е на такова удобно място ,че може да се смени със затворени очи , а и според мен , ако всичко е ток и си седи на 90 градуса не виждам смисъл да се сменя като си работи добре , все пак се предполага ,че е оригиналния ! 

Редактирано от atanasovkn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажен комплект на INA: 300лв без отстъпка със водна помпа, това са комплекти за мотора който няма въпросния успокоител. Ако го имате и ще го сменяте струва 140лв пак без отстъпка.

Комплект пистови ремъци със всички ролки и оптегач са 320лв без отстъпка на INA, аз като обслужвам го правя изцяло.

Масло, всички филтри и антифриз зависи много от личния избор на марки.

Не е коректно според мен да се цитират постоянно цени със отстъпка, все пак не всеки ползва отстъпки или ако ползва са различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пресен пресен по тази манипулация с обслужването, споделям мнението на колегата ceckoguide. Обслужването излиза в рамките на 350-450 лева ВСИЧКО, зависи с каква отстъпка ще ги вземеш. Какви са тия 700-1000 лева където ги говорите та плашите човека. 

Съвет от мен. Не се хвърляй на скъпи части. Същия боклук са. Ролки INA  и ремъци гейтс ги забрави.  

Минах през много перипетии за да стегна този таралясник. Това ауди като модел, където пипнех все проблеми имаше . Все едно си купих конструктор лего. Толкова е кекава изработката че нямам думи.  

Ако искаш конкретна информация по въпроси които те интересуват....питай. 

Общо, цялата работа за да го стегна в прилично и безпроблемно техническо състояние по мотор, купе,окачване, интериор в базов вариант ми излезе 3000 лева.

Кажи от коя държава е вкарана колата, за да ти кажа какво да прегледаш.

 

 

 

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А наистина ли интервалът за смяна на ангренажния ремък и прилежащите компоненти когато са оригинални е 120 000км./6г. ? Така ми каза Райно, но за тръца (1.8T)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми дай да си ремонтираме колите с ITN и Starline като няма смисъл от скъпите части. Да сипваме масло на Манол. Да си се замислял че толкова скъпо ни излиза да си приведем колите в ред, защото и предния собственик е слагал най-евтиното? Не съм съгласен с това което препоръчваш, но всеки си има мнение. Аз обслужвам качествено и след това карам спокойно по 100 000км както каза Passi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

2 hours ago, aRobben said:

А наистина ли интервалът за смяна на ангренажния ремък и прилежащите компоненти когато са оригинални е 120 000км./6г. ? Така ми каза Райно, но за тръца (1.8T)

 

 

И моите части за обслужването ги взех от него и на мен така ми каза.

 

 

1 hour ago, Traytor said:

... Да сипваме масло на Манол. ...

 

Или М10Д ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, dragotrd написа:

Съвет от мен. Не се хвърляй на скъпи части. Същия боклук са. Ролки INA  и ремъци гейтс ги забрави.  

 

Колега,каква марка ролки и ремък препоръчваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахха това за ролките Ина беше най-голямата глупости, която съм чел :) Ремъците Gates съм съгласен че не стават, аз лично препоръчвам Conti или Optibelt(заводски вграждани в Порше).Относно интервала, да на оригиналните е 100-120к, на алтернативите е 60к но аз лично и с оригинални не бих карал толкова, защото ако недай си боже стане нещо на 70-80-90к кой ще ти понесе отговорноста?Може би 10-15 сервиза в България, дали има и толкова.... @tisho_psg  ремъци Contitech или Optibelt, ролки INA, SNR, SKF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на ангренажен ремък на 120 хил. км. е като да сменяш масло и филтри на 30 хил. км.

Демек игра на руска ролетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го замислил на 4 год или 80к да е .. щото наистина 120к си е доста. Макар, че май отвъд океана на 120к сменят ... ама пък там ще са в гаранция още ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...