Vlad Vasilev Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Здравейте , От седмица съм собственик на Ауди а6 3.0 quattro 2011г. 245 , докарана лично от мен . На прибиране разхода беше нормален 2100 км средно 6.8 - 7.0 . Вече на наша земя в градски условия , на борд компютър и с изключително леко каране , не само по задръствания , колата неможе да падне под 14/100.При диагностика не дава никакви грешки , според мен лично държи една идея по високи обороти на място - едно деление под 1000. Сменени са горивния и въздушния филтър.При смяна на режимите на каране никаква промяна съществена .Колата е с 19 ки джанти . Ще съм благодарен към всякакви съвети ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Нормален ти е разхода,както за извънградско около 7,така и градското около 14 си е нормално.Тия дизели така си харчат,в София и повече ще ти даде Оборотите също са ти нормални,около 800/за дизел/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Vasilev Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Благодаря за отговора .... Имайки предвид ,че я карам почти "по инерция" и дава такъв разход , ако почна да я карам нормално сигурно ще отиде 16-17 , това също ли е нормално ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 (Редактирано) Нормално е, какво те притеснява ? Едит: Имам чуството, че хората като си купят дизели очакват да горят 5/100...ами в двутонен автомобил/автомат/ с двойно предаване и 3л обем, просто няма как да стане, това не е 1.9тди/ръчка/ в <1500кг сапунерка... Редактирано 16 Юни 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Vasilev Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 нищо не ме притеснява , опитвам се да направя паралел с 2.7 която харчеше 11/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 В какво купе, какво предаване, каква кутия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Vasilev Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 (Редактирано) Чесно казано , пуснах темата за да научА нещо а не за да ме назидаваш , или да ми казваш колко грешни са били очакванията ми , и да нормално е да съм скептичен след като гори колкото " четери тонен - ML " седан , s tronic ... Редактирано 16 Юни 2017 от Vlad Vasilev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Имах предвид за 2.7 , за 4г с 3тди е ясно какво е. МЛ е 300-400кг отгоре, нормално е да му е близък разхода градско с твоя, щом си постигнал близо каталoжния извънградско всичко е наред с автомобилa, просто градско сбор от всички изредени фактори е нормално да гори 12-14 с настъпване и задръствания и 15 да стигне, нищо нередно не виждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Vasilev Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 разбрах , това имах предвид дали да търся под вола теле , и да се ходи по диагностики или просто да приема че това е реалноста , но аз наистина не я карам нормално за 14/100 , ако почна да я карам нормално ще отиде 16 ..... иначе 2.7 си беше седан , мултитроник , 2009 г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Аз съм с по-стар 3.0 дизел. В София редовно показва над 16, като и аз го карам кротко. Кат спреш на светофар си пусни моментен разход, 1.7 на час и си направи сметка колко висиш по задръстване и колко км минаваш и ще видиш че е нормално. Кат спреш, ако бутнеш на N разхода пада на 0.9, така че имаш мегдан за икономия Не се коси, нормално ти харчи колата. Легендите за дизела дето връща нафта в резервоара са само легенди. Силата му е извън града на големия дизел. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 (Редактирано) Сравняваш кола с предно друг "автомат" и по-малък обем/вероятно не е и била с 255/19"/, оттам ти идват грешните очаквания, че трябва да горят еднакво, а то не е. 16 ще ти е трудно да постигнеш...но 15+ не трябва да те притесняват и да влизаш във филми. Зареди и няколко различни резервоара, може да си попаднал на кофти гориво и на база това да правиш също погрешни изводи... Редактирано 16 Юни 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Vasilev Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 (Редактирано) и това е вариант вече незнам на какво да вярвам , далеч съм от мисълта че ОМВ е нещо уау ... не съм разбирач но 2100 км колата работеше по един на4ин , не я чувах , заредих в София преди да се прибера до Варна , и започна да работи като трактор .... Прав си може да съм сложил нещо некачествено . благодаря ви за мнениеята ... иначе към колегата mradulov - не я връшам на P - щото тя си има Start- Stop , ама и това не помага Редактирано 16 Юни 2017 от Vlad Vasilev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 (Редактирано) То и Строника, няма хидротрансформатор, да лапа толкова много при D и N като разлика с Типтроника, а на колегата по-горе да му кажа, че ползването на N освен икономия води и до неохлаждане на автомата, та да внимава да не го прави в движение, че резултатите не са приятни после :)) Редактирано 16 Юни 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Vasilev Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 може и други хора да споделят мнение , би било полезно , зашото не намерих точно такава тема .... а по повод нафтата знам че е супер субективен и лаишки въпрос и на всякъде си е отделно , но къде е за предпочитане от всичкия талаш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 С толкова много франчайзи...трудно да се каже. Но сякаш Ромпетрол имат най-консистентно качество на дизела според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skoti Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Разхода ти е нормален, и при мен беше в същите граници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Ако караш само градско разхода се вдига.И аз като я взех от германеца на бордовия компютър му показваше 6.8 /100 , като не беше нулирал 25000км.Но влезе ли в БГ и помирише ли нашата нафта,нещата стават други. В града и на мойта скача над 12-13 литра сега, и слагам BDC на Бардал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Vasilev Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Купувайки тези коли е ясно , че няма проблем с разхода , темата я захванах чисто от изненада че има така разлика между 2.7 и 3.0 куатро ....иначе колата си е супер , върви страхотно , но наистина звука няма нищо общо с този който беше в германия ... ще се наложи и аз да се насоча към добавки .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Ами да вземете да споделите за добавките, че и аз да туря и да се видя в разход под 16... Sent from my SM-G955F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Vasilev Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 И аз съм сериозно заинтересован ... това което знам до момента е че приятел с 3.0 куатро ползва това .....доволен е и твърди , че за разлика от Бардал , няма ментаци .... http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=21&controller=product Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Зареждай при бат' Веско, или вариант 2 - Ромпетрол (само един е във Варна - след Метро вдясно). Доста висок разход за морската столица? Ако си постоянно в час пик - не се коси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Vasilev Публикувано 17 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Проблема е , че не съм постоянно в трафик .... за Ромпетрол ясно , а бат'Веско е ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 На 16.06.2017 г. at 7:31, Vlad Vasilev написа: " четери тонен - ML " Малко над 2 тона е МЛ-а.И той докарва същия разход 13-15. На 16.06.2017 г. at 7:42, mradulov написа: Кат спреш, ако бутнеш на N разхода пада на 0.9, така че имаш мегдан за икономия Никога не го прави това! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodik Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Е поне може да си видиш разхода на място дали ти е нормален и дюзите в какво състояние са ти. Може да не набиват грешки, но да са с кофти стойности. Все пак колата е със старт стоп и е с по-ново поколение мотор....икономични. По каталог я дават да консумира градско 7.2! https://auto.ru/catalog/cars/audi/a6/6937659/7737675/specifications/7737675_20259185_7981232/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 18 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2017 На 17.06.2017 г. at 9:33, Vlad Vasilev написа: Проблема е , че не съм постоянно в трафик .... за Ромпетрол ясно , а бат'Веско е ?!? Е, хубава работа! Марешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване