Jump to content

Ауди а4 3.2FSI 265 c.c.


Recommended Posts

Питането ми е за Ауди А4 3.2 FSi 265 кс. с ръчна кутия .Някой който има и имал какво ще каже държи ли на каране и създава ли ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държи на "каране" към 200к км иска по-сериозни обслужвания на вериги и обтегачи. Не е най-икономичния мотор с Автомат за тази мощност, но е доста приятен като начин на разгръщане на мощността - изключително разномерно и плавно. С ръчна трябва да е още по-приятен, понеже няма да има загубите от ZF6-a

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километражи на Аудита от последните 10 години  се манипулират много по-трудно от Голф 3 или А4/Б5.

Почти е невъзможно да се скрие напълно истинския пробег.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/16/2017 at 9:33 AM, DStealth said:

Държи на "каране" към 200к км иска по-сериозни обслужвания на вериги и обтегачи. Не е най-икономичния мотор с Автомат за тази мощност, но е доста приятен като начин на разгръщане на мощността - изключително разномерно и плавно. С ръчна трябва да е още по-приятен, понеже няма да има загубите от ZF6-a

+1 на същоъо мнение. Имай едно на ум за веригите, иначе си е приятен за каране мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

3.2 fsi quattro е много приятен за каране, мотора е адекватен с натискането на газта и бързо разгръща потенциала си.

частите не са много скъпи (зависи къде си правиш колата защото на някои места взимат твърде много за труд къде оправдано къде не)

колата си заслужава

 

 

Редактирано от thugmc1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/21-A4.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2007&power_s=240&power_e=270&powerunit=2

 Среден 10.

17 може да е ако не излизаш от центъра и имаш 0% извънградско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно, че б8 е по-лека от 4ф и е с новия мотор CALA/B а не AUK...(каталожно му дават 2.7л по-нискък градски/13vs15.7/)

17 градско е доста висок разход за този мотор, но не и непостижим...по-скоро се върти към 15-те по задръстванията...

Едит: +че с ръчка трябва да е по-икономична от ZF6-a

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно веригите (3.2фси на б7 255к.с.) и аз и един пряител на около 170к км ги сменяхме. 3.0тди издържат повече според моите наблюдения.

300к км да издържат абсурдно ми се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Привет на всички,интересувам се и аз от този мотор с 265-те кончета на Б8 създава ли проблеми като предшественника си.

Спрял съм се по принцип на 2.0 тфси 200 но няма много екземпляри в БГ и вдигам летвата малко,като изключвам 1.8 тфси 160 и 2.0 тфси 211.Благодаря

Редактирано от nikolai ivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...