ПАНАЙОТОВ Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Питането ми е за Ауди А4 3.2 FSi 265 кс. с ръчна кутия .Някой който има и имал какво ще каже държи ли на каране и създава ли ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Държи на "каране" към 200к км иска по-сериозни обслужвания на вериги и обтегачи. Не е най-икономичния мотор с Автомат за тази мощност, но е доста приятен като начин на разгръщане на мощността - изключително разномерно и плавно. С ръчна трябва да е още по-приятен, понеже няма да има загубите от ZF6-a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NakoBako Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 (Редактирано) И това са изводи от коли който са над 4-500 000 км. нали? Но иначе на 150-200 000 Редактирано 16 Юни 2017 от NakoBako Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Километражи на Аудита от последните 10 години се манипулират много по-трудно от Голф 3 или А4/Б5. Почти е невъзможно да се скрие напълно истинския пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 On 6/16/2017 at 9:33 AM, DStealth said: Държи на "каране" към 200к км иска по-сериозни обслужвания на вериги и обтегачи. Не е най-икономичния мотор с Автомат за тази мощност, но е доста приятен като начин на разгръщане на мощността - изключително разномерно и плавно. С ръчна трябва да е още по-приятен, понеже няма да има загубите от ZF6-a +1 на същоъо мнение. Имай едно на ум за веригите, иначе си е приятен за каране мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thugmc1 Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 (Редактирано) 3.2 fsi quattro е много приятен за каране, мотора е адекватен с натискането на газта и бързо разгръща потенциала си. частите не са много скъпи (зависи къде си правиш колата защото на някои места взимат твърде много за труд къде оправдано къде не) колата си заслужава Редактирано 15 Юли 2017 от thugmc1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 Разхода е доста висок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 Последния, който идвА при мен ми обяви разход 17. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 https://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/21-A4.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2007&power_s=240&power_e=270&powerunit=2 Среден 10. 17 може да е ако не излизаш от центъра и имаш 0% извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2017 (Редактирано) Отделно, че б8 е по-лека от 4ф и е с новия мотор CALA/B а не AUK...(каталожно му дават 2.7л по-нискък градски/13vs15.7/) 17 градско е доста висок разход за този мотор, но не и непостижим...по-скоро се върти към 15-те по задръстванията... Едит: +че с ръчка трябва да е по-икономична от ZF6-a Редактирано 16 Юли 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 16 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2017 Относно веригите (3.2фси на б7 255к.с.) и аз и един пряител на около 170к км ги сменяхме. 3.0тди издържат повече според моите наблюдения. 300к км да издържат абсурдно ми се вижда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 (Редактирано) Привет на всички,интересувам се и аз от този мотор с 265-те кончета на Б8 създава ли проблеми като предшественника си. Спрял съм се по принцип на 2.0 тфси 200 но няма много екземпляри в БГ и вдигам летвата малко,като изключвам 1.8 тфси 160 и 2.0 тфси 211.Благодаря Редактирано 7 Април 2019 от nikolai ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване