Jump to content

горивен проблем при определени обороти на газ


Recommended Posts

Здравейте!

Отскоро съм член на тази общност.Потърсих информация по моя проблем,но явно или не ми достигат технически познания да го разпоная във форумните теми,или съм частен случай.Проблемът ми е следния.При отнемане на педала на газта,в диапазона от 2200-1500 оборота,автомобила притриса,сякаш ще изгасне.Ако изключа от скорост,двигателя гасне.Това се явява само когато карам на газ.На бензин този проблем го няма.Газовата ми уредба е Lovato,качена е преди две години.С нея съм навъртял около 80000км.,без проблем досега.Сменена е мембраната и гумените уплътнения на изпарителя преди 3 месеца-без резултат.Автомобилчето ми е AUDI80 1.8S.До този момент 2 пъти съм ходил на диагностика.В Казанлък и в София,но така и не можаха да ми рещат проблема.Предварително благодаря за споделената информация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше се поразровил във форума,щеше да си решиш проблема.Обърни входящия отвор на въздушния филтър настрани или назад към купето,фелдкурате Ото.

Редактирано от 6534
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно признаците са на голям приток на въздух, ама като чета тая газова съвсем отскоро ти прави въртели и не ми се вярва да си правил някакви промени по отвора на възд. филтър. Съветвам те да провериш да не смуче въздух от някое друго място - например тампона под карбуратора или квото е там, че не виждам кой ти е двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше се поразровил във форума,щеше да си решиш проблема.Обърни входящия отвор на въздушния филтър настрани или назад към купето,фелдкурате Ото.

Човече,дано да си прав.Утре си пътувам към Казанлък.Майсторът,който ми пипа колата е от там.Влизам в бокса по план,но обезателно ще видим и това,което казваш.Благодаря за съвета

Верно признаците са на голям приток на въздух, ама като чета тая газова съвсем отскоро ти прави въртели и не ми се вярва да си правил някакви промени по отвора на възд. филтър. Съветвам те да провериш да не смуче въздух от някое друго място - например тампона под карбуратора или квото е там, че не виждам кой ти е двигателя.

quote,колата е 1.8 моноинжекцион.1987 г. производство.Тампона под моноинжекциона е здрав.Първо него гледахме преди месец,откакто започна да се проявява този проблем.По въдушната система не са правени никакви модигикации,освен,ако не е фатално,че от 6 месеца липсва тръбата,която излиза зад десния преден фар и влиза под въдушния филтър в двигателя.Дано да се изразявам правилно и да разбираш,кое точно имам предвид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въдушната система не са правени никакви модигикации,освен,ако не е фатално,че от 6 месеца липсва тръбата,която излиза зад десния преден фар и влиза под въдушния филтър в двигателя

Върни си въздуховода на мястото, само че му обърни входа назад или настрани. Би трябвало да се оправи, ако нямаш някакъв друг проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в клапана има филтър провери дали не е от него.Задръства се от графита и пуска по малко газ до изпаритела.Възможно е бедната смес да е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в клапана има филтър провери дали не е от него.Задръства се от графита и пуска по малко газ до изпаритела.Възможно е бедната смес да е от него.

Колега,първото нещо което направих,когато се появи този проблем беше да сменя въпросното филтърче,дори и развих пробката на изпарителя и оттам изтече течност,която според мен беше някакъв отпадъчен продукт на маслена основа,зашото беше мазна и тъмно-кафява на цвят. :respekt: проблема е че сега при моя майстор при който си правя колата,сложихме въздухопровода,но от Казанлък дотук,като се прибирах,.нямаше ефект.Не ще и не ще да върви пущината.Последно ще пробвам,като сменя кутията на въдушния филтър,щото се оказа,че има едно отчупено парченце,точно на мястото където влиза в него въдухопровода.Да не би пък да е оттам и да пренасища сместа с въдух.А съм сигурен че проблема някъде там,защото когато превключа на бензин,няма никакъв проблем.Вчера на изкачването към Клисура,като караш по подбалканския път на бензин без никакъв проблем си ускори до 130 км\h.Но как превключих на газ веднага нещата се влошиха.Отпускам педала на газта,чак притресе волана в желанието си да загасне :eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми колеги,които откликнахте на моя проблем!

Благодаря за споделената информация,която ми помогна до голяма степен да реша проблема си.Колата за първи път от доста време върви нормално.Проблемът бе във въпросния въздухопровод и сцепената кутия на въздушния филтър.Проблемът е отстранен,колата върви.Още веднъж:БЛАГОДАРЯ!!! <_<:D:flehan:

Уважаеми г-ин Администратор на форума,по Ваша преценка можете да закриете или оставите тази тема отворена.С уважение Ото Кац

Редактирано от Ото Кац
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та какъв беше точно проблема?

[/quote

Въздухопровода.За капак се оказа, че и самата кутия на въздушния филтър е спукана и оттам допълнително влизаше въздух.Напаснахме въздухопровода,смених цялата кутия и колата заспа,естествено след като направихме и нова центровка.

В крайна сметка ти беше прав.Абе,ученото си е учено!Доколкото разбирам от публикациите ти във форума,газовите уредби са ти професия,така че и рутината помага! :D:D:D

Другия път като тръгна за Русе, а то е предстоящо в края на месеца,ако оставиш и някакъв телефон за връзка,като минавам край Плевен,ще звънна пък и да почерпя <_<

Редактирано от Ото Кац
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък професия не ми е. :hilezh: По-скоро занимание в извън работно време, за някой екстра лев. И то не на мен, а на баща ми. Но съм прекарал доста време в гаража с него, ровейки по разни кошници и съм понаучил това онова.

Иначе аз съм си в София, ако дойдеш на някоя среща може и бира да пийнем. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може някой да помогне и на мен ще се радвам.Колата е 1.8S NE с LOVATO ,та проблемът ми е когато карам на газ на всяка предавка мога да вдигам до 3000 оборота след това дърпа назад. Оборотите на празен ход също са нестабилни някой път едно друг път друго, когато спирам двигателя направо гасне пада към 300 оборота.Проблема може да е тъпичък за което се извинявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече.когато се яви моят проблем, първо проверих центровката на двигателя.Като я закачат колицата на комп-а, ще ти кажат къде да търсиш проблема.Ако си от София,мога да ти препоръчам един юнак на Околовръстното.Намира се като тръгнеш от Симеоновско шосе към Младост,на около 300 метра(където стоят и махат пеперудките) от дясно има табелка "газ-сервиз".Влизаш там,търсиш Ники и му казваш че имаш проблем.Описваш му проблема и той ти го решава,ако не може ще те насочи там където ще го решат.Човека работи коректно, не взима много и не шикалкави(поне веднъж и аз да попадна на свестен майстор,за това за което ми трябва!),което не е без значение.

Дано да съм ти бил полезен и успех в ремонта,лично на мен ми звучи като горивен проблем,ама признавам си, в този форум си има достатъчно мъдри и технически грамотни глави,които могат да кажат дали разсъждавам правилно или не.Въпросните мъдри глави на мен ми бяха полезни със съветите си,за което съм им благодарен :silly:

Редактирано от Ото Кац
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може някой да помогне и на мен ще се радвам.Колата е 1.8S NE с LOVATO ,та проблемът ми е когато карам на газ на всяка предавка мога да вдигам до 3000 оборота след това дърпа назад. Оборотите на празен ход също са нестабилни някой път едно друг път друго, когато спирам двигателя направо гасне пада към 300 оборота.Проблема може да е тъпичък за което се извинявам.

Не занам дали ще съм ти полезен,но имах същия проблем (само,че с 1.9 и с BRC газ.)-провери ли въздушния филтър.На газ знам,че се сменя на 4000-5000 км.При мен беше от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите но оправихме проблема.Бях ходил на майстор да ми сменят гумичките а те некадърните ми прескочили един зъб на ремъка.Разбрах чак когато ходих за центровка добре че попаднах на свестен майстор.за всеки случай си смених въздушния филтър понеже нали отиваме за центровка.Та когато ходих човека ми каза я да видя понеже сте сменяли гумичките на клапаните дали ремъка е зацепен правилно,че и други идвали с такива проблеми провери и видя че един зъб е прескочен оправи го и вика пали.Запалих аз и хоп от раз преди доста въртях.Направи и една хубава центровка не на слух както ми го правеха предишните майстори.Взехме стробоскопа с нас и направо на баира да пробваме. Сега върви на газ и на бензин почти еднакво даже на бензин малко причуква аванса докато на газ го нямам това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...