Jump to content

колата прегрява


luks0r

Recommended Posts

Здравейте колеги.От няколко дена колата ми прегрява доста стига до 100градуса и се налага да я спирам за да се охлади малко.. първоначално мислех че е термостат и днес го смених,но няма промяна.Забелязах също и че колата е на примерно 95 градуса ,а радиатора е студен това не е нормално нали? Ако имате идеи от какво може да е споделете.Мотора е 1.9 тди 1з 1997

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го направи когато включих климатика в движение. И мисля че е помпа за да е студен радиатора. Погледни дали връща течност в разширителното казанче 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега 110% ти е водна помпа аз имах този проблем преди около месец имат навика да превъртат турбините в оста си извади единия маркуч на парното и запали колата да видиш дали качва вода до него... и виж на разширителния сът има едно клапанче което се запушва с времето може заради него да не ти качва вода във разширителния сът Успех :dance:

Редактирано от красимирчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятел, както и да го врЪтиш и сучеш, ще ти се наложи, ама определено ЩЕ ТИ СЕ НАЛОЖИ да сменяш.......водна помпа......, тъжно, но факт.

 

И ей така, между другото да подхвърля самО, че не е хубаво, ама никак не е хубаво да я караш така прегряваща........, че от едната помпичка да не стане главичка, моторче и други такива скъпи и нежелани удоволствия.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем, че новият термостат отваря правилно, най-вероятно е водна помпа. Не са много причините, поради които радиаторът ще е студен. Евентуално друг вариант е да има много въздух в системата и термостатът да не се загрява достатъчно. Но едва ли чак толкова (нали си я обезвъздушил?). Ако радиаторът беше запушен, щеше пак да минава горещ антифриз през него, просто по-малко количество, но достатъчно да усетиш, че се затопля.

Ако наистина е от водната помпа, не трябва изобщо да караш колата! Понеже ако няма какво да върти антифриза, при цилиндрите температурата е над прегряване много преди изобщо да ти се повдигне стрелката на таблото.

Sent from my Pixel using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...