krasi_82 Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Здравейте колеги, около един месец забелязах че при свободен ход на двигателя, двигателя си променя звука много странно за секунди. Забелях че това се получава от обтегача на пистовия,.като започне да играе и се променя много гадно звука.майстора ми вика не го пипай, но да не скъса ремъка и дали е от него.Сигурно трябва да.се сваля цялата отпред пак да се разхвърля всичко.Дайте съвет-ауди а4б6 1.9 комби дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Виж ролката на алтернатора дали работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Или някоя крива шайба. Ама вероятно ще трябва да се разглоби отпред, или по-скоро да се разтвори само маската, може и без да се разглобява тотал всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 1+ за ролка на алтернатора,ако не е сменяна при обслужването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_82 Публикувано 24 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Не е сменяна, само ремъци съм сменял,сега майстора ми е зает и вика карай сега Няма проблем.Но се вижда с просто око,че обтегача като се разтресе повече неравномерно се променя и звука на двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 ролката на алтернатора не играе ли роля само при гасене на двигателя? по принцип оптегача на пистовия ремък също се води консуматив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Ролката затяга и натоварва обтегача.На мен от затегнала ролка ми се скъса болта на въпросния обтегач и останах без климатик, алтернатор и хидравлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_82 Публикувано 25 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Колеги ново нещо, май ще излезе това промяната на звука все едно идва по назад от ролката.И при двамата майстори които ходих ми казаха,че това е демфера/маховика/той карал двигателя и ролката да тресе на моменти.Вече не знам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Не ходи повече при тия" майстори" Маховика е .зад двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Ролката се проверява със специален инструмент, с който разполагат тези които рециклират алтернатори.И не карай така за да не сменяш и обтегача. Бегай от тия майстори докато все още имаш пари : ) Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matteraci Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Ако не си сменял до сега ролката на алтернатора и обтегача,си ги смени заедно с пистовия ремък и да ти е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 При мен беше същия случай! Провери, както казват колегите ролката на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_82 Публикувано 25 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Преди 1 час, matteraci написа: Ако не си сменял до сега ролката на алтернатора и обтегача,си ги смени заедно с пистовия ремък и да ти е мирна главата. а защо при гасене на двигателя се разтриса повечко,отколкото трябва Преди 1 час, matteraci написа: Ако не си сменял до сега ролката на алтернатора и обтегача,си ги смени заедно с пистовия ремък и да ти е мирна главата. преди 23 минути, knejata написа: При мен беше същия случай! Провери, както казват колегите ролката на алтернатора. и какво смени колега,опиши малко твоя проблем имали съшо тресене на двигателя след изгасяне Колеги, трябва да се разхвърля цялата предница пак а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 за тресенето при гасене ,проблема може да идва от клапата за меко гаснене,намира се отстрани на егр-а,вътре има една гумена мембрана която се къса с времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_82 Публикувано 25 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 (Редактирано) възможно е колега,то егр-а е в масло,не знам направо-пишман майстори отвсякъде Редактирано 26 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matteraci Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 И аз го имах проблема с тресенето след гасене.Смених и ЕГР и клапата за меко гасене.След което проблема си остана.Накрая се оказа ,че тандем(вакуум)помпата изпуска вакуум в следствие на което клапата не може да затвори напълно.Последва ремонт на тандем помпата и всичко си дойде на мястото.И между другото ако имаш такова изпускане се усеща и по спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 (Редактирано) преди 35 минути, krasi_82 написа: а защо при гасене на двигателя се разтриса повечко,отколкото трябва и какво смени колега,опиши малко твоя проблем имали съшо тресене на двигателя след изгасяне Колеги, трябва да се разхвърля цялата предница пак а При мен симптомите бяха следните: Видимо обтегача вибрираше повече от нормалното; От вибрацията се получаваше и едно леко бучене идващо от пластмасите (или от нещо друго) в моторния отсек, който се чуваше и леко в купето на около 1000..1000 и малко оборота. Когато мотора преминаваше през тези обороти винаги се чуваше този звук... Смених въпросната шайба на алтернатора и всичко "заспа". Предлагам ти да минеш и през друг майстор, защото ако вибрациите в обтегача ги имаш, можеш бързо да го повредиш. А по самия ремък забелязваш ли някакви белези? Редактирано 25 Юли 2017 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_82 Публикувано 27 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 (Редактирано) не няма белези да казаха, че тя трябва да се смени.Бързо ли се сваля и как се сменя,па изглежда нова Редактирано 27 Юли 2017 от krasi_82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 27 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 Сваля се с чалъм и специален накрайник. Отиваш някъде дето правят алтернатори и ги питаш. Ролката е скъпа, да си знаеш, към 120+ лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_82 Публикувано 28 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Колеги,смених въпросната шайба на алтернатора и пак Същата работа,от време на време пак започва да подскача обтегача (имаше.малко луфт).Но се чудя, защо на моменти започва това подскачане и дали е причина само в не го ако е разбит няма ли да е постоянно това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Пак ще се повторя, виж за крива шайба на компресора или колянов вал, защото това също може да е проблем. Даже при твоя двигател шайбата на коляновия вал трябва да е с муфа, която да обира вибрациите от този ремък. Ако се е амортизирала може и това да е проблема. При включен климатик има ли разлика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_82 Публикувано 29 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Абе колега може да се окажеш прав, към април ми сваляха компресора,беше паднала някаква шайба, тогава взе отнякъде майсторчето и я сложи дали е възможно а от тази шайба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 При положение, че си сменил всичко останало, напълно е възможно. Трябва да се погледне. Провери и отново обтегача, защото може да е дефектирал, ако е пренатегнат при монтажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване