momo89 Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Здравейте колеги, карам Audi 100 2.0 16v quattro, работи само на газ защото не стигат 5 волта до оправлението на инжекциона, но това е друга тема. Проблемът е, че работи на 3 цилиндъра на ниски обороти (празен ход) после като му дам газ се нормализират нещата. Знае ли някой какъв би могъл да е евентуалният проблем. Кабелите и свещите са ОК един газаджия ми каза, че е изгорял клапан, понеже ходих на настройка на газта и той каза, че докато не отстраня проблема не можел да ми помогне. Благодаря предварително и ако някой ми даде съвет как да си отстраня и проблема с работата на бензин ще бъда много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Можеш ли да кажеш изпарителя електрически ли е или вакуумен? Направи малко снимки на газовата, за да се ориентираме, и на тоя "изгорял клапан". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 преди 17 минути, koko60 написа: и на тоя "изгорял клапан". Как да го снима като е вътре в главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 5 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Главата не е свалена и не мисля да я свалям докато не се убедя, че е от клапана. Колкото до изпарителя е вакумен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Стар ли е изпарителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 6 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 Не е стар изпарителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Август 2017 Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 Замери компресията на цилиндрите на двигателя и ще си покаже дали е от клапан или друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 6 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 Замерих я еднаква е горе долу на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Август 2017 Доклад Share Публикувано 7 Август 2017 Ако имаш изгорял клапан компресията ще е ниска на съответния цилиндър. Щом работи на 3 цилиндъра и си сигурен в свещи/кабели/палец/дистрибуторна капачка остава да смуче въздух неработещия цилиндър - виж гарнитурата на всмукателните колектори, маркуча на сервото на спирачките и всички вакумни маркучи около двигателя. Как е сервото на спирачките на ниски обороти - да не е твърд педала на спирачката. Като загасиш двигателя и го оставиш да престои до другия ден ПРЕДИ да запалиш имаш ли 2-3 меки натискания на педала на спирачката преди да стане твърд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Всичко се пправи дигнах му оборотите малко и мяма проблем. Благодаря за съпорта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Като вдигнеш оборотите вдигаш разхода, имай го в предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 11 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Газта е 90 стотинки не е драма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване