Jump to content

тройник за антифриз на ABK двигател


slona

Recommended Posts

Здравейте,

тройника за антифриза на двигател ABK е с два датчика.

Ако някой се е борил и има опит може ли да отговори на следните 2 въпроса:

 

1/има ли метален тройник вариант с 2-та датчика?

2/казват, че на тройника фланеца се огъвал(равнината с която контактува с двигателя) и дозатягането на болтовете не помагало, защото се огъвал по средата - най-далече от болтовете.

Въпросът ми е - ако има такова огъване фланеца постоянно ли и крив, т. е. като се свали може да се види това, или се изкривява само когато го нагрее антифриза(иначе си изглежда прав на +20 градуса да кажем)?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алумин имаше някъде по обявите, не е оригинален (и като гледам е онзи за парното отзад на главата !) !
Криви се от температурата и нагряването и некачествена пластмаса ...
Няма значение колко се натягат болтовете, като се кривне дотам е ...
Иначе като превантивна мярка - сваляш о-пръстена, на финна шкурка фланеца, и после минаваш и със шкурка и челото където ляга ! И никакъв силикон !! 
Преди да продам Аудито си смених тоя фланец, направих и горната процедура с шкурката ... И нямах проблеми с течове и нищо друго !
Но, нов оригинален не е произвеждан последните 4-5 години - демек и оем да вземеш все си е седял по складовете 5+ години, а за един полимер това си е много !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, slona написа:

Здравейте,

тройника за антифриза на двигател ABK е с два датчика.

Ако някой се е борил и има опит може ли да отговори на следните 2 въпроса:

 

1/има ли метален тройник вариант с 2-та датчика?

2/казват, че на тройника фланеца се огъвал(равнината с която контактува с двигателя) и дозатягането на болтовете не помагало, защото се огъвал по средата - най-далече от болтовете.

Въпросът ми е - ако има такова огъване фланеца постоянно ли и крив, т. е. като се свали може да се види това, или се изкривява само когато го нагрее антифриза(иначе си изглежда прав на +20 градуса да кажем)?  

Здравейте, и аз дълго време карах с пластмасов тройник, измята се и това е, няма оправяне. Просто пластмасата с времето се измята и о-пръстена изпуска. Преди около 1 година се хванах и си направих алуминиев тройник, сложих по-дебел о-пръстен, стегнах го и край, дотам с изпускането. Мога да стягам колкото си искам и нищо не се измята. С пластмасов какви ли не доработки съм правил, кара известно време и умира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се боря с тройника и капачката отзад, минат ли 2 години, нови и това е. Може и да не тече стария, но живота му е толкова горе-долу :) Не затягайте гайките - ще скъсате шпилка и тогава става забавно :) 

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих оригинален и забравих за него.И 10 години да седи в кутийката си в склада нищо няма да му стане,за разлика от току-що произведен Топран(и такъв съм слагал).Ако намериш от "алумин" ,още по-добре(отзад за парното съм с такъв). И леко със стягането.

Изпратено от моят Nexus 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа,за съжаление и оригиналния си има определен "живот".Моят чукна осма година и вече буквално пак "плаче"/сълзи/ за нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се направи на фреза, но аз предпочетох да го направя на струг. Втулките за датчиците ги заварих на аргон към основното тяло, също така и тръбичката за маркуча към помпата. Така ми се струва по-лесно. Взеха ми 10 лева за заварките, на струга аз се справих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го, така изглежда:

http://koko60.snimka.bg/automobiles/troyinik.930050.37502645

 

Според мене, на фреза може да ти одерат кожата, просто защото детайла не е за фреза.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко,

тройника ми хареса.

Само едно не разбрах - фланеца как го направи, това не е ли работа баш за фреза?

Или с ножовката, пилата, бор-корона, бургия и... много шлосерски мерак? :)  ... а тръбичките на струга, както ти каза.

 

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, в тоя сайт снимките са прецакани. Фланеца го направих на струг, след това за 10-на минути - ножовка и пила. Излиза най-бързо и ефтино. На фреза може, ще стане най-красиво, ако фрезата ти е в къщи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във VW форума имаше едни алуминиеви тройници за АБФ (те нямат датчици) на много интересна цена... Според мен не си заслужава инвестицията. По-добре тия пари ги дай да подмениш водните маркучи и ще си много по-доволен ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При цена на оригинален /по спомен/ около 23 лева в комплект с "О" пръстените и "живот" средно 5-7 години,все ми се стува,че няма смисъл да се търсят "вечни" решения.Още повече така,като гледам, след 7 години едвали  повечето Б 4-ки ще са в движение.Иначе,тройника на коко60 е идеален вариант,ама като си нямам струг и фреза!

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...