Jump to content

Audi a8 4.2 tdi


Алекси

Recommended Posts

Здравейте пускам тази тема със надеждата да получа отговори на въпросите ми , тъй като изчетох доста по въпросът ми , но неща

преди 7 години близо . Въпросът ми е , каква е поддръжката и обслужването на този тип автомобил (приблизителна цена)  audi a8 4.2 tdi 335 кс , и какъв разход да очаквам . Всяко мнение е от полза .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лека, не е и прекалено тежка. Последното ми обслужване, което включваше масла, филтри, пистов ремък с прилежащите му ролки и ремък на ГНП-то с ролката към него, беше около 2000лв. Годишният данък е 600 лв., каското е 1500 лв. Разходът на гориво извънградско е между 8 и 11 литра (поне при мен). Та като цяло това е.

Редактирано от Стоян Чанев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към обслужването което си направил , включваше ли верига , обтегач , накладки и тем подобни за това четох за това и питам говореха за някакви 3000 + когато колата трябва да се обслужва ,но както написах по горе преди близо 7 години .

Редактирано от Алекси
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не бяха включени вериги и обтегачи. Написал съм кое беше, плюс предния тампон на мотора (380лв.) Накладки онзи ден смених- 130лв (с голяма отстъпка) и пари за труд отделно.

Редактирано от Стоян Чанев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много , питам защото съм се запътил към тоя модел или 4.2 или 3.0 tdi и да питам градско колко ти харчи , и имал ли си по сериозни проблеми , и какво да очаквам от по мощният мотор , имам предвид държание на пътят , дали има от тези "детски болести" които имаше по ранният 4.0 tdi , какви са му слабите места (ако има такива) всяко мнение ми е от голям плюс .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градско не мога да ти дам конкретен разход, много е относително, но го сложи около 15 да речем. 4.2 моторът уж е изчистен от проблемите, които има 4.0тди. Засега по-сериозни проблеми съм нямал с автомобилът, карам го от 4 години и дори съм го пуснал да се продава, ако имаш интерес ми пиши на лично. А колкото до изборът ти на мотор смятам, че по-големият е по-подходящ за А8.

Редактирано от Стоян Чанев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0tdi е доста по-лек откъм ремонт на скоростната кутия, какъвто е много вероятно да ти се наложи да правиш (рециклиране на torque converter)

Относно останалото обслужване:

- маслото е 10 литра, като би било хубаво да е читаво. Грубо 200-300 лв излиза с филтъра.

- въздушни филтри грубо 100 лв

- филтър купе - тука има избор в цените

- смяна на ангренажните вериги е крив ремонт и почваш от 2 бона минимум

- маслото на автомата в няколко теми по-надолу сме го обсъдили

- при накладките имаш голям избор също

 

Никога не подценявай колко болезнени (защото е А8) могат да бъдат други наглед "дребни" ремонти като: фарове, спирачни апарати, копчета, ключета и прочее дивотии по панелите. Колата е бъкана с електроника и точно това е първото което почва да се скапва.

 

Редактирано от Excessive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
На 9/1/2017 at 18:31, Excessive написа:

3.0tdi е доста по-лек откъм ремонт на скоростната кутия, какъвто е много вероятно да ти се наложи да правиш (рециклиране на torque converter)

Относно останалото обслужване:

- маслото е 10 литра, като би било хубаво да е читаво. Грубо 200-300 лв излиза с филтъра.

- въздушни филтри грубо 100 лв

- филтър купе - тука има избор в цените

- смяна на ангренажните вериги е крив ремонт и почваш от 2 бона минимум

- маслото на автомата в няколко теми по-надолу сме го обсъдили

- при накладките имаш голям избор също

 

Никога не подценявай колко болезнени (защото е А8) могат да бъдат други наглед "дребни" ремонти като: фарове, спирачни апарати, копчета, ключета и прочее дивотии по панелите. Колата е бъкана с електроника и точно това е първото което почва да се скапва.

 

Здравей колега, бих искал да те попитам нещо за смяната на ангренажните вериги - има ли някакви КМ на които е редно да се случи този ремонт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 200х да се сменят не е грешка, ако ще караш дълго колата.

Обаче може и още 100х да изкарат преди да се разтропат, когато вече е задължително.

 

Заслучай се при палене сутрин дали има тракане за 2-10сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз отскоро съм с 4.2 дизел.

Ит доста хора съм чувал , че ако се чудиш фсли да вземеш 3.0 и 4.2 е по-добре големия мотор. Градско гори като бензина като я гониш ,но пък извънградско със 170-180 гори 10/100. Подръжката не е кой знае какво. Провери си веригите , окачването и скоростната кутия. Окачването го дават,че е здраво ,аз наскоро рециклирах възглавница и ми беше 400 лв , така че скачай колата е топ!

Иначе за веригите колеги ,моята се разчатка. На 277 000 км е. Но гледам да я покарам малко така да й отделя 2000 лв. Ако чатка знам ,че не трябва да я мъчиш , а да я караш спокойно и ще живее още :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте искам да попитам каква е причината да се събира вода във багажника под резервната гума има нещо като питички уплатненията са здрави и багажника се затваря без проблем автомобила е Audi a8 4.2 дизел quattro Благодаря предварително 

Редактирано от Denisraichev78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...