Jump to content

Избор на a4 b6 1.9 tdi


Recommended Posts

Здравейте колеги от скоро съм се решил да закупя въпросният автомобил а4 b6 седан 1.9тди 131 конски сили 
Интересува ме да ме насочите върху какво да се насоча при оглед проблемни места ,общо взето всякаква информация ще ми е от полза 
и да ви покажа няколко обяви на който съм се загледал

Благодаря ви предварително !!

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11503690226984909&slink=4nw8xb

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11499235726993884&slink=4nw8xb

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11499624274667416&slink=4nw8xb

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11501603247726338&slink=4nw8xb

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11501518192914046&slink=4ny484

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11504638104884581&slink=4ny4pc

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11503121696123112&slink=4ny57c

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да е най запазена, предимно технически. Такава кола трудно може да й се разбере какво е състоянието без диагностика. Иначе основното, да не е прегрявана, да не надува маркучите. Турбината да работи добре. Дюзите да са в норма. Съединителя да е здрав и маховика да не тресе. ЕГР клапана и той да работи. Рейката да не тече. Окачването като носачи и амортисьори да е здраво. Фаровете да са свежи и да светят добре, че прегарят и вечер е мъка, а нови фарове са цифра.

Основно това са проблемните места на модела. 

Отиваш на място, ако си разбирач и без компютър и с много късмет ще откриеш читава, ако ли не хващаш някой с вагком и гледате.

На мен от показаните бургаската ми хареса най-много. Има вид, до колкото може да се каже по снимки. Има глезотийки и ако може да се вярва на продавача, че е подържана отлично, си заслужава да се види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто не можах да се сдържа, ама много бих се замислил дали да купя кола от човек, който слуша радио "веселина" и е с чехлички адидас. Извинявай за офтопика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бургаската май е продадена

то това си е манталитет тука адидаса и чалгата не им обръщайте внимание хахах 
а иначе от останалите коя ви се струва най читава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасаторе, твойта нали си я снимал на Класик ФМ [emoji106]

Иначе първите 4 бих ги пропуснал без да се замисля. Последната е обявена на под 200к а е с нови амортисьори. Моя душегуб на 300к беше с оригиналните и бяха отлични, та си мисля е хубаво да се разсъждава в посока неверни показания на пробега [emoji6]

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мама му,звездите ти казаха нещо за тях или кристалното кълбо?Това по снимки хората да правят диагностика трябва да мине вече като платена услуга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а доло горе на по колко километра се  ожулва волана и скоростния лост

 тази първата ми хваща окото ама това ме смощава с  волана и скоростния лост да не е на 400 500 000 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волан и топка се претапицират,бутони се боядисват,гумички на педалите се сменят,салон се освежава от тапицер или се сменя с друг.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, Reroll said:

Бах мама му,звездите ти казаха нещо за тях или кристалното кълбо?Това по снимки хората да правят диагностика трябва да мине вече като платена услуга.

 

Ама айде кажи ми ти би ли отишъл да гледаш тия захабени и изтумбени кенефи, честно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата Reroll написа, тия захабените неща се сменят принципно, а техническото състояние е друг въпрос. На пазара има здрави коли, с лош вид, както и умрели коли с напудрен вид. А едни снимки не могат да си критерии за нищо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, обаче не може да пишеш 170к на километража, а колата да изглежда като извадена от блатно дъно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пък е трета тема. Джамбазите явно са напипали, че голяма част от клиентите гледат предимно километража, а не захабените детайли и предпочитат да инвестират във върнат километраж, а не в освежаване. Отделно, явно е психологическа черта човек като види малка цифра на километража да се подлъже по-лесно, отколкото ако му е лъскаво таблото, а на километража да показва 476 748 км примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Rosenn Ivanovv said:

Здравейте колеги от скоро съм се решил да закупя въпросният автомобил а4 b6 седан 1.9тди 131 конски сили 
Интересува ме да ме насочите върху какво да се насоча при оглед проблемни места ,общо взето всякаква информация ще ми е от полза 
и да ви покажа няколко обяви на който съм се загледал

Благодаря ви предварително !!

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11503690226984909&slink=4nw8xb

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11499235726993884&slink=4nw8xb

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11499624274667416&slink=4nw8xb

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11501603247726338&slink=4nw8xb

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11501518192914046&slink=4ny484

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11504638104884581&slink=4ny4pc

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11503121696123112&slink=4ny57c

Kakвато и кола да избереш, провери я за тежести и запори. Пълно е с измамници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра диагностика и качване на подемник са двете задължителни и достатъчни проверки, вижда се всичко.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бургаската обява

колата е добре с изключение че леко припушва между смяна на скоростите.

съвсем леко син пушек какво ли ще значи, дали е голям проблем?

Иначе колата е от Австрия ръжда няма освен една две леки точици по веждите отдоло е чиста 

Има и леко прискърцване и притропване на тампон в предната дясна гума

Салон и отвън е запазена няма захабени детайли обелени волани топки и копчета

 

Редактирано от Rosenn Ivanovv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Както казаха колегите по горе важно е технически колата да е изправна. Пробега според мен не може да бъде определен от състоянието на салона. Моята кола е на 464к и освен леко тръгнали копчета на климатроника и понадрани пласмасарии в багажника няма други забележки също така съм пряк свидетел как коли на 50к и на Горубляне няма да могат да ги съживят. Припушването при смяна на скорости при мен беше от тръгнал дебитомер, даваше по-високи стойности от исканите. Син пушек там работата може да е дълбока турбо, сегменти, дюзи........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, ole написа:

Добра диагностика..................вижда се всичко..........

....това е доста спорно......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли са на много километри и критерия трябва да бъде поддръжката, защото всичко компоненти са взели дали вече. Тази изглежда ок: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11503121696123112&slink=4ny57c


Ако не държиш на дизела огледай бензините 1.8 турбо + газ. Когато търсих моята А6 всички с 1.9тди бяха смазани от каране. При 1.8т мотора има много голям ресурс и като оставиш някой лев на страна ще я стегнеш лека по лека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене, тази кола няма гуми, от ляво вероятно е хвърлила греста от карето, а от дясно е разбила буферния тампон на амортисьора - т.е. или амортисьора е изпуснал, може и лагерния тампон отгоре да е разбит, или амортисьорите са сменени, но не и тампоните. 

Винаги съм се чудел, колите дето имат капачки на предната броня, където се навива куката за дърпане на колата, когато тази капачка липсва, какво значи? Краде се, защото е ценна или на скоро е аварирала и е било нужно изтегляне до сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, sweetlioo написа:

Винаги съм се чудел.......................когато тази капачка липсва, какво значи.............

Нищо не значи, моята падна незнайно кога, след определен период от всекидневно паркиране в центъра на Варна, някой ме беше натиснал и капачката е паднала. В съвременната градска среда, такива липси са вече нещо нормално, да не споменавам състоянието на боята на прясно боядисан автомобил след, да кажем година градска употреба.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме беше хванал мерака за дизелче по ред причини 

Но в момента вече ще ме откажете явно в бюджета от 6500 е мисия невъзможна да се намери читава б6 

 

 Двулитровия alt толкова много масло ли пие както пишат колеги и всяка кола ли е така

 

https://m.mobile.bg/details/11505752923567471

 

http://m.cars.bg/offer/c2286571

 

Редактирано от Rosenn Ivanovv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Принципно е здрав мотор, няма да спука глава, да изяде вал, да сцепи бутало, да смаже биелен лагер, стига винаги да има масло в нея де, но разхода го има в 99% от тези модели, като варира от литър на 1000 км, до литър на 4000 км, различно е. Също така не е толкова динамична. При тях проблем са вакуумите, както и при всички останали аудита, и имаш ли загуба на вакуум, колата веднага се спъва. Друга подропност е че всяка част по двигателя или периферията почва от 100 -200 лв на горе. Но това пак важи за повечето аудита от тези години, защото доста части са взаимозаменяеми. 

Аз сега карам и подържам ALT, довплен съм от разхода на газ в София, с маслото свикнах, не ме кефи, че няма ряз като дизелова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...