audibs Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Моля за спешна помощ закъсал съм на остров Тасос в Гърция. Колата е а6 ц4 2.5 аел автоматик. Стартера върти някой път препалва и гасне но повечето време въобще не пали. Успях да сменя маркучите за обратната нафта че течеше от някои и имаше въздух в прозрачния маркуч.Клапанчето за обратната нафта го разкачих и работи.като дам на контакт всички лампи светят както винаги въртя продължително време и припалва дори и подавам газ с педала и понякога запалва. Оборотите са много нестабилни и силно тресе на свободна иначе в движение си върви добре при качване на предавките а при сваляне понеже са нестабилни оборотите претриса.Когато смених маркучите и пробвах запали от раз реших да я пробвам до съседното градче доволен но след като я загасих и после пробвах не запали и след доста проби и псувни успях да запаля и се пробрах почти но на завоя преди хотела когато намалих колата въпреки че подавах газ направо спря минах метър два и до там. Моля за спешен съвет какво да правя.Днес ми е първия ден от почивката а вече нямам нерви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Много жалко за ситуацията. Компютър имаш ли да видиш дали има грешки? Имобилайзера мига ли? Както пишеш едва ли е от това. Подгряването като дадеш на контакт светва ли за малко и после да угасне и да не светва повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 22 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Имобилайзера светва и си угасва подгрева също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Намери някой да я види с компютър, може да се разбере нещо, макар че ако имаше таква грешка щеше да мига подгряването. Поне трябва да се изключи този вариант. Ако е датчик на колянов вал би трябвало да има грешка. Иначе остава недостиг на нафта и проблеми с помпата. Виж кабелите до помпата. Дали идва 12в на клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 22 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 За съжаление съм на остров компа,кабела и мултицета са у нас.между другото докато чаках на границата доста често ми мигаше лампата на подгрева някаква грешка е сигурно.на кой канал на климатроника може да се види за грешка някоя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Щом е мигала гаранция има грешка. От години не пътувам без кабел и лаптоп, мутицет и акумулатор. Търси някой с кабел да разбереш какво е. На климатроника са само неговите грешки. На мен както го описваш ми прилича на проблем с дозатора - quantity adjuster. От недостиг на нафта не мига подгрева. Но може и да е друго. Къде си зареждал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 22 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Напълних до горе на марешки,но усетих леко неравномерна работа на двигателя още при предното зареждане на лукоил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Може и да е по-прост проблема - филтър или цедка. Сега като не пали и все пак запали и работи мига ли подгрева? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 22 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Скоро вадих сондата и цетката е чиста а филтъра наистина му е дошло времето за смяна вече но тук няма къде отсвириха ме от двата сервиза които намерих наоколо.Утре ще пробвам на студен двигател как ще пали а за късмет си взех зарядното за акумулатора(за батерията на сонара на лодката) и го сложих да се зарежда за вечерта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 23 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Сутринта на студена кола запали без проблем.Поработи 2-3 минути оборотите си бяха стабилни и я загасих. След малко пак я запалих от раз както винаги работи стабилно.Толкова с пробите следобед пак ще я видя.Това че няма проблем на изстинал двигател ме навява на мисълта за някой датчик може би на колянов вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 23 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Или датчик на разпределителния вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Няма датчик на разпределителния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 24 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Къде да търся датчика на коляновия вал евентуално да го извадя и почистя.Като гледам снимки той е импулсен подобен на датчика на скоростната кутия който когато имах проблем със скоростомера го извадих почистих и се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Някъде над маховика беше май. Като погледнеш зад мотора долу трябва да го водиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 От ляво е на блока (под ГНП), "малко" на ебано място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 25 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Успях да се прибера днес криво ляво.По магистралите няма проблем но в градчетата по задръствания и светофари почти загасваше и на моменти работеше като трактор.Иначе си върви колата набира поддрържа скорост без проблем.Закачих я на Ваг Ком-а и единствената записана грешка е 00542 needle lift sensor g80 27-10 но след като я изтрих и пробвах да запаля и не можах на топъл двигател, грешка не се появи.Видях че има въздух в системата а също 2 сутрини под ред намирам намокрено по двигателя отзад точно но само на студено е теча на топъл двигател изсъхва и после няма нищо часове наред.Предполагам че от някой снадка капе като изстине и взима въздух и може би затова дава тази грешка понякога.Това е за двигателя.Иначе има и две грешки на климатика едната е 00799 - Coolant Temperature Sensor (G110). 30-10 а другата 00600 - Potentiometer On Positioning Motor for Temperature Flap (G92) 30-10 ,но те са най вероятно защото пробвах и разкачах датчици разни за проба при палене.Изтрих ги и повече не се появиха. Дайте съвет да ходя ли да сменям направо датчика на коляновия вал или от друго може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Оправи теча и виж дали ще се появи пак грешката. Течът може би е от семеринга на помпата. Тази грешка е от умната дюза. Възможно е от грешни показания да създава проблеми, но пък да не иска да пали от нея ме съмнява. Измери й съпротивлението. Мисля, че трябваше да е 80-100 ома. Обаче и да е толкова пак може да е скапана. Може да дава с отклонение и от това да е тракането и неравномерната работа на празен ход. Ако се сваля помпата трябва да се бележи прецизно, защото ако не е в ред умната дюза после не може да се направи фината центровка. Задължително кажи на човека, който ще прави помпата за съмнения в умната дюза. А трудното палене да е от въздух. Засега си мисля, че няма данни за проблем с датчик на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 25 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 От нерви и умора се омотах вече, значи теча отзад на двигателя е от антифриз не от нафта съответно няма връзка с въздуха и мехурчетата в системата на горивото,а теч на нафта не виждам никъде.Успях да свале датчика на коляновия вал и го замерих дава 1017ома което е в норми но не е гаранция че работи коректно ,самия датчик отпред е все едно ударен, посредата е леко вдлъбнат и надраскан ,да не се е чукнал в зъбното колело се чудя.Забърсах го и го монтирах обратно, пробвах да запаля вече е изстинал двигателя, но въобще не припалва дори.Закачих компа няма никакви грешки записани? Помпата е сервизирана преди 2-3 год и няма течове по нея.Прозрачния маркуч от горивния филтър има голям въздушен мехур в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Освен да видиш в някоя морга за такъв датчик за проба. Антифриза сигурно тече от щуцера отзад на главата. Пробвай с откачен темп. датчик дали ще запали без да чакаш подгрева, че ще е дълъг. Ако не пали, пробвай дали идва нафта на дюзите, ама развий само 1, трябва да пуска доста нафта. Доколкото си спомням умната дюза не влияе при паленето. Също мисля, че мотора може да работи и без нея, имам предвид с откачен кабел. Пробвай и с откачен кабел. Виж също и кабелите зад мотора, че при мен бяха започнали да се протриват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 25 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Още на острова пробвах с откачен темп. датчик но не запали. Утре ще пробвам другите неща когато стане време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 (Редактирано) Без умна дюза не е проблем да се нагласи предварението на помпата, толкова е умна, че чак и без нея може Изобщо не я мисли като проблем, не е тя причината! Някой друг мехур въздух също не е драма. Пробвай с разкачена букса на авансатора. Редактирано 26 Септември 2017 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Не може да не пали от авансатора. Но не пречи да се пробва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 mshbul не казвам ,че е от това ,но ако си спомняш имах подобни драми .... http://audibg.com/forum/index.php?/topic/168617-а6-25тди-аат-проблеми-с-аванса/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 27 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 Смених датчика с нов но няма промяна върти и не пали, пробвах и с разкачен авансатор(нали се намира отдоло на помпата една бяла пластамаса с двужилен кабел) същата работа.Много дъжд вали и станах целия вир вода.Накакви други идеи или сервиз в Бургас да разбират от Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 като спре да вали пробвай дали има нафта на дюзите - трябва да се разбере това. Ако има нафта остава да е само центровка. Щом не е сваляна помпата може да е само от коляновия вал - да мърда зъбното колело. Но това е много трудно да се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване