mshbul Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 (Редактирано) Може да вдигнеш аванса. Тия си искат повече от предписаното. Виж и мг колко са. Редактирано 11 Октомври 2017 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Мг на starting inj quantity са 16 mg/str , а иначе само injection quantity са 2,8 mg/str Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Виж си клапана на обратната нафта, при нужда сложи на входа, тогава елиминираш проблема със сонда и филтър! Симеринга обикновено протича при износена втулка на вала, смяната с нова е временно закрепване. Тайминга ти е добре, не бих се учудил ако компресията е занижена драстично. Ако не е от въздух пробвай да го подгрееш принудително като извадиш буксата на температурния датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 мг са добре. стартинг се променя от температурата. семеринга пуска въздух от старост, ако не е сменян. Ако е сменян може и да не е от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 12 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 Сутринта пак имаше няколко мехура въздух, но откачих датчика за температурата и пробвах да запаля с подгряване и веднага запали от раз. Значи може би с малко повече предварение ще пали и без подгрева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 По тази проба изглежда, че ще е аванса проблема. Направи го на канал 4 да е 3.5-4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 15 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Онзи ден си взех колата, сега е с точната центровка ,на четвърти канал е около 3, а тайминга е 62. Сега пали когато е изстинала по лесно, но все пак има малко повече въртене заради въздуха в системата. Откриването на това откъде дърпа въздух ще го оставя за по нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Здравейте колеги, Да съживя малко темата и да споделя и моя проблем с паленето. Мотора ми е 2.5 ael, вземан от Волво. Просто от време на време пали с много въртене. Симптомите са все едно има въздух в системата ама такъв на пръв поглед няма. Изобщо не мога да хвана каквато и да е логика и зависимост от температура, наклон или от каквото и да е друго. Последния път като ми я направи тая мизерия, сутринта запалих от раз на -6 градуса и след 8 часа престой и на +4 градуса въртях доста докато запали. След като запалих миришеше на неизгоряла нафта от ауспуха. На следващия ден запали от четвърт оборот. Свещите подгряват, стартера върти нормално, акумулатора ми е на 4 месеца, не съм забелязал да има теч на нафта от някъде. Закачахме я на vag-com, аванса е малко висок 4.7, но майстора каза че даже трябва да пали по лесно така. Също така едната дюза имаше високи показатели - най-вероятно имам заминал разпръсквач. Другата мизерия която прави и може би има връзка с проблема е пушенето - и то пак на моменти. Пуши когато рязко подам газ, изкачвам наклон, и след 3000 об. Губи се и мощност в тези моменти, колата става по-тромава. След известно време спира да пуши и вървежа се оправя до следващото пропушване. Майстора каза че това е от умната дюза, ама аз не искам да се хвърлям в разходи преди да чуя и други мнения. Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 Ако паркираш на наклон гледай да е с предницата надолу Щом и на топло пали трудно не ще да е от свещите. Освен да е въздух не знам какво да е друго. Другите са много сложни. като да мърда шайбата на ангренажа и да мени центровката. Умната дюза не влияе на паленето. Обаче ако не е в ред лъже за центровката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 (Редактирано) 17 minutes ago, mshbul said: Ако паркираш на наклон гледай да е с предницата надолу ...oсвен да е въздух не знам какво да е друго.... Да, и аз смятам така. На моя котур като му смених гор. филтър започна да пали зле....оказа се, че отдолу на филтъра, където е пробката за източване на филтъра липсваше гуменото уплътнение и дърпаше въздух - виждаше се през прозрачния маркуч захранващ помпата. Най-странното е че не течеше. Сложих някакво упл. от гаража и проблемите с паленето изчезнаха. Редактирано 8 Февруари 2018 от Blagoy Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 Благодаря ви. Наскоро сменях ангренаж и е много вероятно да се е разбутала центровката. Интересното е че не пали само от време на време. През другото време пали без проблем и в топло и в студено. Утре ще ми донесат дюза втора ръка, дано излезе читава и след това ще видим ще се оправят ли нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 не влияе на паленето. като си сменял ангренажа може да не си стегнал добре големия болт и да мърда. Имай предвид, че изяжда шпонката и превърта и тогава ще ти трябва още 1 волво за донор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 (Редактирано) Не съм го сменял аз, точно защото не ми се купува двигател А болта доста беше добре стегнат. Не вярвам обслужването да е причината понеже и преди ми правеше тези номера. Сега като се замисля ги прави зимата тези номера. Слагам зимна добавка на Castrol, да не би да тръгват боклуци от резервоара и да запушват нещо по горивната система? Редактирано 8 Февруари 2018 от Ves Co Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Абе аат и аел са си тегави дв. за обслужване. Не се ли синхронизират валовете,а се прави с маркера е твърде вероятно проблема да идва от там. Аз лично,болта никога не съм можел да го стегна по предписание.Не ми стига силата да го завъртя на нужните градуси с 1,5 м. тръба.И как може да се саморазвие просто ми е необяснимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Валовете ги синхронизирахме по маркери, а за болта наистина ползвахме доста дълго и здраво рамо. И аз незнам как би могъл да се разхлаби тоя болт след такова натягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Е значи нищо не си синхронизирал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Проблемите с паленето не са от обслужването, имаше си ги и преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stuf4o Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 Здравейте, Искам да попитам, ако някой се е сблъсквал със следния проблем. Колата е А6 Ц4 95г, 2,5 дизел - автоматик. Когато температурите паднат под 5 градуса навън, колата не иска да запали. При затопляне на времето пали. Когато е студено и я запалим по някакъв начин, след това няма проблем и пали веднага. Остане ли повече време да кажен над 4-5 часа при ниски температури, отново не иска да запали или пали много трудно. Подгревните свещи са менени без една. тъй като не оже да се развие. Акумулатора е нов. Моля за насоки, къде да се търси проблема или в кой сервиз могат да ми помогнат в гр. София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 А ток стига ли до свещите? Кабелите се изпичат с времето и правят проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 1. Буксите на свещите сигурно не уплътняват добре. Аз си ги оправих като напъхах тънки медни жички да уплътни 2. Обаче при 2-3гр трябва да запали и без свещи макар и с повече въртене. Сигурно и аванса ти е зле. 3. Може темп. датчика да не дава вярно, а всичко останало да е добре. За проба - като е стояла на студено дълго извади буксата на темп. датчика и виж как ще запали. Ако пак не иска едва ли е от датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 15 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2019 От собствен опит ти препоръчвам да провериш и предпазителя на свещите, намира се в краката на пасажера до компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2019 Прав е колегата, но по-добре премери направо на свещите и ако няма, тогава отваряй за предпазителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 (Редактирано) При мен когато колата е паркирана под наклон без значение дали е страничен, напред или назад, и когато няма много нафта в резервоара, дърпа въздух и пали с доста въртене. Някой може ли да даде акъл от къде е проблема? Редактирано 1 Януари 2020 от Ves Co Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 може да е от много места, даже и от семеринга на помпата. Винаги съм имал правило - за дълго време не паркирам с наклон назад. И не държа малко нафта, особено зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 3 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2020 На 1.01.2020 г. at 15:00, Ves Co написа: При мен когато колата е паркирана под наклон без значение дали е страничен, напред или назад, и когато няма много нафта в резервоара, дърпа въздух и пали с доста въртене. Някой може ли да даде акъл от къде е проблема? При мен се оправи след като ми смениха всички уплътнения на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване