Jump to content

Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали


audibs

Recommended Posts

Моля за спешна помощ закъсал съм на остров Тасос в Гърция. Колата е а6 ц4 2.5 аел автоматик. Стартера върти някой път препалва и гасне но повечето време въобще не пали. Успях да сменя маркучите за обратната нафта че течеше от някои и имаше въздух в прозрачния маркуч.Клапанчето за обратната нафта го разкачих и работи.като дам на контакт всички лампи светят както винаги въртя продължително време и припалва дори и подавам газ с педала и понякога запалва. Оборотите са много нестабилни и силно тресе на свободна иначе в движение си върви добре при качване на предавките а при сваляне понеже са нестабилни оборотите претриса.Когато смених маркучите и пробвах запали от раз реших да я пробвам до съседното градче доволен но след като я загасих и после пробвах не запали и след доста проби и псувни успях да запаля и се пробрах почти но на завоя преди хотела когато намалих колата въпреки че подавах газ направо спря минах метър два и до там. Моля за спешен съвет какво да правя.Днес ми е първия ден от почивката а вече нямам нерви.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много жалко за ситуацията.

Компютър имаш ли да видиш дали има грешки?

 

Имобилайзера мига ли? Както пишеш едва ли е от това.

Подгряването като дадеш на контакт светва ли за малко и после да угасне и да не светва повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери някой да я види с компютър, може да се разбере нещо, макар че ако имаше таква грешка щеше да мига подгряването.

Поне трябва да се изключи този вариант.

 

Ако е датчик на колянов вал би трябвало да има грешка.

 

Иначе остава недостиг на нафта и проблеми с помпата. Виж кабелите до помпата. Дали идва 12в на клапана.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление съм на остров компа,кабела и мултицета са у нас.между другото докато чаках на границата доста често ми мигаше лампата на подгрева някаква грешка е сигурно.на кой канал на климатроника може да се види за грешка някоя

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е мигала гаранция има грешка.

От години не пътувам без кабел и лаптоп, мутицет и акумулатор.

 

Търси някой с кабел да разбереш какво е. На климатроника са само неговите грешки.

 

На мен както го описваш ми прилича на проблем с дозатора - quantity adjuster. От недостиг на нафта не мига подгрева. Но може и да е друго. Къде си зареждал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълних до горе на марешки,но усетих леко неравномерна работа на двигателя още при предното зареждане на лукоил

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е по-прост проблема - филтър или цедка.

 

Сега като не пали и все пак запали и работи мига ли подгрева?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро вадих сондата и цетката е чиста а филтъра наистина му е дошло времето за смяна вече но тук няма къде отсвириха ме от двата сервиза които намерих наоколо.Утре ще пробвам на студен двигател как ще пали а за късмет си взех зарядното за акумулатора(за батерията на сонара на лодката)

 и го сложих да се зарежда за вечерта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта на студена кола запали без проблем.Поработи 2-3 минути оборотите си бяха стабилни и я загасих. След малко пак я запалих от раз както винаги работи стабилно.Толкова с пробите следобед пак ще я видя.Това че няма проблем на изстинал двигател ме навява на мисълта за някой датчик може би на колянов вал?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде да търся датчика на коляновия вал евентуално да го извадя и почистя.Като гледам снимки той е импулсен подобен на датчика на скоростната кутия който когато имах проблем със скоростомера го извадих почистих и се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да се прибера днес криво ляво.По магистралите няма проблем но в градчетата по задръствания и светофари почти загасваше и на моменти работеше като трактор.Иначе си върви колата набира поддрържа скорост без проблем.Закачих я на Ваг Ком-а и единствената записана грешка е 00542 needle lift sensor g80 27-10 но след като я изтрих и пробвах да запаля и не можах на топъл двигател, грешка не се появи.Видях че има въздух в системата а също 2 сутрини под ред намирам намокрено по двигателя отзад точно но само на студено е теча на топъл двигател изсъхва и после няма нищо часове наред.Предполагам че от някой снадка капе като изстине и взима въздух и може би затова дава тази грешка понякога.Това е за двигателя.Иначе има и две грешки на климатика едната е 00799 - Coolant Temperature Sensor (G110). 30-10 а другата 00600 - Potentiometer On Positioning Motor for Temperature Flap (G92) 30-10 ,но те са най вероятно защото пробвах и разкачах датчици разни за проба при палене.Изтрих ги и повече не се появиха. Дайте съвет да ходя ли да сменям направо датчика на коляновия вал или от друго може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи теча и виж дали ще се появи пак грешката. Течът може би е от семеринга на помпата.

 

Тази грешка е от умната дюза.  

Възможно е от грешни показания да създава проблеми, но пък да не иска да пали от нея ме съмнява.  Измери й съпротивлението. Мисля, че трябваше да е 80-100 ома.

Обаче и да е толкова пак може да е скапана.  Може да дава с отклонение и от това да е тракането и неравномерната работа на празен ход.

 

Ако се сваля помпата трябва да се бележи прецизно, защото ако не е в ред умната дюза после не може да се направи фината центровка. Задължително кажи на човека, който ще прави помпата за съмнения в умната дюза.

 

А трудното палене да е от въздух. 

 

Засега си мисля, че няма данни за проблем с датчик на коляновия вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От нерви и умора се омотах вече, значи теча отзад на двигателя е от антифриз не от нафта съответно няма връзка с въздуха и мехурчетата в системата на горивото,а теч на нафта не виждам никъде.Успях да свале датчика на коляновия вал и го замерих дава 1017ома което е в норми но не е гаранция че работи коректно ,самия датчик отпред е все едно ударен, посредата е леко вдлъбнат и надраскан ,да не се е чукнал в зъбното колело се чудя.Забърсах го и го монтирах обратно, пробвах да запаля вече е изстинал двигателя, но въобще не припалва дори.Закачих компа няма никакви грешки записани? Помпата е сервизирана преди 2-3 год и няма течове по нея.Прозрачния маркуч от горивния филтър има голям въздушен мехур в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да видиш в някоя морга за такъв датчик за проба.

 

Антифриза сигурно тече от щуцера отзад на главата.

 

Пробвай с откачен темп. датчик дали ще запали без да чакаш подгрева, че ще е дълъг.

Ако не пали, пробвай дали идва нафта на дюзите, ама развий само 1, трябва да пуска доста нафта.

 

Доколкото си спомням умната дюза не влияе при паленето. Също мисля, че мотора може да работи и без нея, имам предвид с откачен кабел. Пробвай и с откачен кабел.

Виж също и кабелите зад мотора, че при мен бяха започнали да се протриват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още на острова пробвах с откачен темп. датчик но не запали. Утре ще пробвам другите неща когато стане време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Без умна дюза не е проблем да се нагласи предварението на помпата, толкова е умна, че чак и без нея може :)Изобщо не я мисли като проблем, не е тя причината! Някой друг мехур въздух също не е драма. Пробвай с разкачена букса на авансатора. 

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mshbul  не казвам ,че е от това ,но ако си спомняш имах подобни драми :) .... http://audibg.com/forum/index.php?/topic/168617-а6-25тди-аат-проблеми-с-аванса/ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика с нов но няма промяна върти и не пали, пробвах и с разкачен авансатор(нали се намира отдоло на помпата една бяла пластамаса с двужилен кабел) същата работа.Много дъжд вали и станах целия вир вода.Накакви други идеи или сервиз в Бургас да разбират от Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като спре да вали пробвай дали има нафта на дюзите - трябва да се разбере това.

 

Ако има нафта остава да е само центровка. Щом не е сваляна помпата може да е само от коляновия вал - да мърда зъбното колело. Но това е много трудно да се провери.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...