Jump to content

Allroad v8 препоръка за проблем с двигател


Google Allroad

Recommended Posts

За разхода на масло първо огледай добре мотора  отдолу ...Вдигни колата или я разгледай на канал,разбира се ако не си го направил до сега, свали корите под двигателя ,понеже от горе като гледаш нищо не личи маслото се оцежда по корите и виж за течове от гарнитури ,тапи семеринги ...Когато взех моята двигателят не беше мит ,но не личеше да е текло масло ,след като разкачих корите отдолу видях ,че улива от капаците на клапаните.Като ги свалих гарнитурите бяха станали на кокал отзад на валовете също има едни гумено метални тапи от тях също течеше ,където са обтегачите на валовете също има уплътнения -гарнитури едни тенекиени са с още един полукръг гумен от там също течеше ...Така ,че не бързай да отваряш мотора първо добре го огледай за течове .Аз съм сменил също и всички семеринги на колянов вал отпред и отзад под маховика ,на разпределителните валове също... Това е уплътнението на обтегачите :

058198217.jpg

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че харчи по литър масло на 1000 км не е показател, че ти е заминал двигателя специално за тоя мотор. Заводски му дават да харчи по половин кило на 1000 км. Но ако караш с 200 и нагоре ще харчи повече. Гумичките на клапаните са му на 15 години, ако не са сменяни, а те най - вероятно не са, за 15 години на тая температура в двигателя са станали на дърво вече. Гарнитурите на капака на клапаните също. Тече и от датчика на маслото, който е зад двигателя. Това е двигателя от старата S-ка. Късоходов двигател. Има по-голяма хлабина между буталата и цилиндрите. Това че ти харчи по литър масло на 1000 км не е никакъв показател за издухал двигател, а градски легенди на гаражни майстори. И Порше Кайен с двете турбини харчи по 1.5 - 2 литра от София до морето, като го караш бързо, пак ли е за ремонт според " майсторите " 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли официална информация за заводския разхода на масло при 4.2 от смяна до смяна ? И аз като не доливам , това да не означава ,че имам проблем в мотора? Това с 500мл на 1000 км означава да доливаш 5л. от смяна до смяна ??? Нещо ми звучи много несериозно това. Той трабанта ми не му наливах толкова масло в бензина .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консумацията на моторно масло зависи от начина на експлоатация на моторното превозно средство ! Няма автомобил който да не консумира изобщо масло  ,аз дари твърдя и заставам зад твърдението си пък ,че не е нормално да няма никаква консумация( и сега нарочно ще го напиша така) : В РАМКИТЕ НА РАЗУМНОТО  производителят на автомобила е посочил ,какво е то според него за конкретния двигател на даден автомобил ...

Значи като започнете да ми говорите - ама аз нямам консумация хич ама хич от смяна до смяна особено  пък на двигател с турбо при натоварени режими на работа,за който не става на въпрос в конкретния случай просто давам пример... Не знам какво да кажа ...Аз също мисля ,че този разход е голям и съм насочил човека къде да търси проблема преди да предприема излишно скъпи ремонти по двигателят си ...Аз също имах проблем като купих колата, но си ги реших с точно посочените от мен неща ,не твърдя в никакъв случай ,че и при него може да е съвкупност от тях ,но е добре да провери..

Ето какво пише в документацията към автомобила ...Съжалявам ,че е на италянски ,но съм запилял някъде книжката на която пише на немски и качвам още една снимка за сравнение ,която е от документацията на  другата ми кола BMW E90 330i мотора е N52B30 там е посочен много интересен разход на масло :) :

20171019_095005.jpg

20171019_110110.jpg

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли официална информация за заводския разхода на масло при 4.2 от смяна до смяна ? И аз като не доливам , това да не означава ,че имам проблем в мотора? Това с 500мл на 1000 км означава да доливаш 5л. от смяна до смяна ??? Нещо ми звучи много несериозно това. Той трабанта ми не му наливах толкова масло в бензина .

Явно нещата са подобни както при Трабанта,пише ,че при всяко пълнене на резевоара да се проверява и маслото.

Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по принцип съм наясно, че разхода е малко по-голям от зададения в книжката, като за моя двигател го дават точно 0.5/1000км. Възможно е да има течове, сълзящи гарнитури и т.н., но това, което ме притесняваше и заради което създадох темата е неспокойна работа на един по принцип балансиран двигател. Ясно е, че при по-сериозен ремонт ще се сменят маслени сегменти, гарнитурки и т.н., въпросът е самото тресене откъде се появява, защото не е пренебрежимо и се усеща в цялото купе и на студен мотор, както и в работна температура. Компресия си дава на всички цилиндри, което според майстора почти елиминира възможността за изгорял клапан (но не на 100%)... Просто не знам вече какво да си мисля за работата на този мотор, тъй като вече минаваме на по-сложните вариянти и ще следва едно лудо хвърляне на пари само за диагностициране на проблема, пък после и за евентуалното му разрешаване... Само за информация последния стадий на влошена работа, от който се изплаших аз (прекалено подскачане на мотора) изчезна след смяна на свещи и бобини, но тресенето в купето си остана както си беше преди да се влоши (явно от свещи и бобини).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампони мотор,неправилно зацепен ангренаж,някакъв датчик за обороти ? Може и да не се налага такъв огромен ремонт. Диагностиката какво показва? Отиди при Васил и говори с него. Не му правя реклама, нито казвам,че твоя майстор е кофти. Просто е прекрасен човек който си разбира от работата и не гледа само да ти вземе парите [emoji4]

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, след 2-месечно затъмнение все още не сме отворили двигателя, защото компресията е супер и сега стигнагме до компютрите. Газовия компютър(BRC 8cyl) явно комуникира с бензиновия(чете и записва данни) и тъй като е възможно да има повереда в един от двата или и двата, ще помоля съфорумниците да посъветват къде наблизо (Бургас, може и Варна) и при кого мога да отида да провери за проблеми и има ли как изобщо да се разбере на 100% дали всичко е наред с компютрите. Също така трябва ли да проверя директно бензиновия или първо да отида до BRC да си проверят те техния (В Бургас не им вярвам, евентуално във Варна, ако имат необходимата компетенция), защото доколкото разбирам дори бензиновия да е наред, то газовия пак разполага с възможността да го скапе? За информация колата в момента се държи по-зле на газ, отколкото на бензин и това при сменени всички свещи и бобини. Освен това газовия компютър в едната си част е позагнил, но си е затворен. Ще съм благодарен за малко информация по въпроса.

Благодаря!

Редактирано от Google Allroad
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Записва ли активни грешки тая кола? Ако да какви? Ако не, погледнете в реално време инфото от детонационните датчици. Там трупа ли стойности за пропуснати тактове на работа или седи на нула на всички цилиндри? 

 

Висок разход на масло може да има от проблемна картерна вентилация(маслени сепаратори, филтри, запушване), и прегряване на двигателя от запушени катализатори. Докато прегрява гори масло, ако се оправи на време може да спре да гори масло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте, отново :)

За съжаление след всякакви процедури - диагностични, профилактични, та дори и ремонтни резултата е същия! Подменихме инсталацията с буксите, защото се оказа, че са проблемни, при което изведнъж - 8те братя заработиха едновременно за първи път (едната букса е давала толкова лош контакт, че паленето въобще на цилиндъра е било чиста магия). Както и да е, вече няма никакви грешки, проблемния цилиндър окончателно РАБОТИ, колата естествено тръгна осезаемо по-бързо, а тресенето в диапазона 1.8к-2.2к обороти се сведе до минимум (да не кажа, че изчезна). Проблема е, че колата продължава да тресе на място, без значение на газ или бензин! Може би съм забравил да спомена също така, че забелязахме, че десния ауспух дърпа(вакуум). Реших да пристъпя към тежките процедури, но се чудя - КЪДЕ? Понеже се намирам в Бургас и тук има един специализиран сервиз за Audi/Porsche, човекът се казва Дилян и всички в региона си носят големите и скъпи машини при него и майсторите му, та въпросът ми е следния - има ли какво да объркат момчетата на този уж не толкова сложен двигател, или да се ангажирам с големите разправии по каране до София? И ако да - къде в Спфия ЩЕ ГО НАПРАВЯТ както трябва, без да споменаваме пари, оригинални части и т.н , говорим за чисто човешкия фактор (майстори). Знам, че при Дилян са отваряни не един и два осмака, така че не са съвсем боси, просто още се чудя (все пак след толкова скъп и сложен ремонт колата ще се застои естествено и предпочитам всичко е топ).

п.с. Поне от цялата работа евентуално ще сведем разхода на масло до минимум :)

Благодаря на всички колеги, отзовали се за помощ, както и на колегата mitaka7717 за препоръката за Васил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...