Hulk88 Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Колеги здрявейте От няколко дни съм собственик на audi s8 Когато я купувах ест. Колата беше бомбон и след няколко дни .... и излязаха болежките..... Когато си дмижа д по висока скорост се чува някакво виене... шумът се увеличава с увеличаването на скоросстта.... и по моя скромва преценка идва или от към двиганеля или от кутията...... възможно ли е ролкине и ремаците да правят беля? Пропуснах да кажа ?? кутията преритва вече когато от p отивам на d ....... искам да си я стегна и да си я карам.... някой сблъсквал ли си е с такъв проблем и ако има някой бургаски сервиз кадето ди разбират от работата споделете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Това виене да не е от кутията че лошо,трябва си сервиз но за Бургаз не мога да помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hulk88 Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Утре ще я водя уж имало един който правел диагностика..... и мен ме съмнява тази кутия.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 On 10/11/2017 at 3:43 PM, Hulk88 said: кутията преритва вече когато от p отивам на d ако това става, когато колата е под наклон, и се чува пукане е нормално - за това дърпай ръчната преди да вкараш P, и след като запалиш колата, пускаш ръчната след като си вкарал D. Хубаво е да смениш маслото на кутията, това трябва да се прави на 50-60 хил. км. за това виене наистина ти трябва майстор, обикновено главините вият, когато започнат да се скапват. Ако си със скапани гуми, може и от тях да е. Ако се променя с увеличаване на скоростта, първо прегледай гумите, след това ходовата част, след това ремъци/ролки и накрая кутията или пр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hulk88 Публикувано 13 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Аха благодаля ти когато колата е на P не се чува но при потегляне с увеличаване на скороснта и виенето се усилва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 с кой дот гуми си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hulk88 Публикувано 14 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Не е от гумите на 100% или ролки или кутията.... с моя късмет ще излезнат и двете ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Откачи пистовия ремък ,като махнеш кората под двигателя, ролката която е до генератора я напъваш на единия край ,има място за ключ 19 мисля ,че беше ако не се лъжа и го освобождаваш ...И завърти на ръка всички въртящи се части ,генератор ,ролки виското също понеже шайбата е на лагер не се бъркай с завъртането на виско съединителя ,завърти шайбата тя трябва да се движи свободно, понеже този лагер там го сменят рядко е възможно да е спекъл и ще игнорираш поне тази група която се задвижва от пистовия ремък ...Ето ти нагледно къде е стои обтяжната ролка ,не гледай стрелката и хикса с тях е посочен термостата ,точно отдясно на генератора погледнат двигателя отпред : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Ако е свързано само със скоростта едва ли да е от мотора. Променя ли като отпуснеш газта? Може да е от диференциал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hulk88 Публикувано 16 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Да като се движа с ниска скорост нищо не се чува ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4o0oy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Ако е от ролка шумът ще се увеличава с покачването на оборотите(включително и на място),а в случаят при теб щом се увеличава със скоростта проблема е или в кутия или в диференциал или по въртящите части.(гуми,главини,кардани......) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hulk88 Публикувано 18 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Май е от ролките... и ва място го прави... сега съм в сирвиза и човека се съмнява в тях.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Искаш да кажеш, че си купил нова кола и си я подкарал без да я обслужиш. Това никога не свършва добре. Задължително ремъци, ролки и течности, за да няма изненади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hulk88 Публикувано 21 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Ами нали първо трябва да се види кво що..... то е ясно че ще се обслужи ????? о боже.... И естествено че не я карам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 И какво ти казаха в сервиза ,установиха ли проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hulk88 Публикувано 21 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Не.... първо да съм сменил ролки и ремъци и я оставих и ще видим .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Ако сменяш ангренаж задължително със зацепващ инструмент ...Не по белези ! Има специален инструмент... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване