M Petrow Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Здравейте. От 3 дни имам ауди а6 ц5 2002, мотора 2.7btq tiptrionic 250кс Тези дни поизчетох доста някой работи нсмирам,някой -не, някой са ми ясни,други-не. Та моля за помощ и съвети от къде да почвам ии какви да са консумативите масло,свещи и тн,да махам ли каталите,трябва ли софтуерни намеси, ще има газ, каква да бъде? Другото което искам да попитам,взех колата с играещи обороти в диапазона 1500 -2000 при при задържане на педала в едно положение оборотите падат след това се качват и това е само в движение на директ. Кутията реагира адекватно,мотора работи равномерно без драми, споменаха ми дросел или стъпкови моторчета? Това е за сега, Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
max_wizzard85 Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 И на мен така ми казваха излезна от скоростите мултитроник ли са твоите или типтроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Куатро е само типтроник, а 250коня е само куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 (Редактирано) Недей да бъдеш сигурен. Виждал съм 2.7т на предно с типтроник. Редактирано 23 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 (Редактирано) Виждал си на баба си шортите на простера! Правиш ли разлика между 230 коня к 250 коня, демек префейс и фейс? На предно има само 230 коня, което е префейс и е брутално рядко срещан. Па ти колега най-вероятно ще рециклираш кутия. Няма такъв филм да то играят оборотитете без да променяш газта и да е от дебитомера... Редактирано 21 Октомври 2017 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 АЯз не съм казал колко коня, коментирах мултитроника...шушон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 (Редактирано) Преди 1 час, CheFolino написа: Куатро е само типтроник, а 250коня е само куатро преди 46 минути, loshdancho написа: Недей да бъдеш сигурен. Виждал съм 2.7т на предно с типтроник. Виж са кво си писал ве шибек Никъде не се говори за 230 коня при което има вариант на предно! Редактирано 21 Октомври 2017 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Ама с типтроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Тъй като си типтроник, пробвай да караш само на ръчни и виж дали го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Преди 6 часа, telsho написа: Ицак,не се шегуваш обаче ???? сипваш доволно. Ем като се пишат небивалици... Ако на ръчен режим не го прави въпросното прилашкване това какво значи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 24 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Ами чистих дросел, не стана,не се оправи, сега съм поръчал нов дросел със стъпков,надявам се да се случат нещата. Кутията както каза колегата е типтроник,то на куатро няма мулти. Надявам се да не е от кутията, няма никакви подритвания и дъри, задна теъгва веднага, предна също,на байр държи, извън градско превключва много спокойно, прави ми впечатления при натиснат до долу педал не го прави ами се изтрелва и превключва, въпреки че като се замисля веднъж потеглих на 3200 3300 оборота застоя всякаш не иска да превключи след това пробвах ,подмина ги и започна да си реди Като сменя дроселаи стъпковия и не се оправи ,ще почна да мисля че найстина е кутия ами за ръчния режим не съм се замислял д апробвам,но зависи от резултата към какво трябва да ме насочи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 24 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Сега пробвах прави го и в ръчен режим 3 4 5 до 2000оборота на директна също ,щом подам гас неща се оправят, връща и качва скоростите плавно, сега ми прави впечатление ,че на паркинг също го прави но оборотите играят с не повече от 100. Незнам дали да чакам стъпковия да доиде или да я карам незнам в нашия край дали някой прави диагностика става дума Видин ,Враца Монтана ,ако не некаа някой препоръча някой в согия, аз съм чувал за някакъв мъж от Ботевград Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Чистиш дросела добре, отваряш кутийката и почистващ вътре, мож да пръснеш с контактен спрей. Клапата трябва да се движи равномерно. След това слагаш дросела, с диагностика го адаптираш и пробваш пак дали ще прави същия номер. За всеки случай може да погледнеш статуса на адаптация на дросела дали е ОК. Също провери дали нямаш спукан турбо път, най-вече тройника пред дросела. Не бързай да даваш пари за нов дросел, твоя ако не е наред няма да може да се адаптира. Дебитомера не разбрах добре ли е? Другото което е погледни как са ламбда сондите. Автоматика е капризен към тези неща и трябва всичко по сместа да е ок. Бичи ли ти някаква грешка кутията? Ваг ги харесвам заради добрата диагностика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 24 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Ами колега за няколко дни съм направил следното, изчистих дросела до блясък,но не съм отварял кутийката на стъпковото, трипътника пред дросела го смених както и няколко други малки вакума и вървежа си дойде, гледах я на вагком показа грешка в ламбда пред катала,но стойностите и на двете са ок, другата грешка е от термо датчик но.още не съм видял кои е. Кутията не е записала грешки. За дебитомера...взех колата със счупено краче на дебитомера и навит винт в него за да държи скобичката на винта за това преди да се вкарвам във филма с кутията искам да сменя стъпковия мотор и дебитомера,защото само това май ми остава като варянт. Другото което е за сондата която ти спомена, защото въпреки ,че стойностите и на двете горни са добри се записва като грешка, за това трябва и за тях нещо да мисля. Ако имаш някакви други идей ще се радвам да ги чуя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Божее тая кола има толкова вероятни причини по мотора, че скоростите са последни. Термодатчика може да е причина, ламБата у аспухО също, дрИсела са ти казазали, дебиЛомера също. Що не закараш колата на някой дет разбира да гледа живи данни, да прави логове и да предцени какво се случва всъщност с мотора. Иначе ще ти се върже по-скъпо....според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Кво да му се върже по-скъпо... дебитомера ти е за смяна, двете ламбда сонди преди катализаторите отговарят за смесите и те са за смяна щом бичат грешки. Вземаш си бошовски оригинални, струват 100лв/бр. В никакъв случай не вземай универсални. Тая пред пасажера се сменяше малко по-шибано, и за двете ти трябва специална вложка струваща 35лв + един метър удължения за гидорията ЕГТ-тата как са? Дросела не бързай да го сменяш, виж го как е на диагностика, ако се адаптира го остави засега. На живи данни гледай missfire и на шестте цилиндъра за да изключиш бобини или комутатор. Свещи предполагам си сменил, дано са иридиеви нгк. Някакви свистения чуват ли се като я мачкаш? Турбините как надуват? Да не е чипвана колата и да е от кофти софтуер? Провери как е кодиран мотора, дали е кодиран за автоматични скорости, и от там може да идват ядовете до около 2к оборота. Като цяло дано имаш ваг кабел, полезен е, а и от тук нататък ще ти е нужен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 24 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Свещите съм ги сменил,точно такива са, турбините беще записала пренадуване, наредих новите вакуми и маркучи,изчистихме грешката и не се е показвала повече, дебитомера е за 100 процентова смяна,чакам го да дойде, но грешката с ламбда сондите си остава и бедни смеси, егт-тата не съм ги провррявал. Аз вече го поръчах дросела със стъпковия,така че него и дебитомера ще ги сменя веднага щом дойдат, но явно и сонди ще трябва да взема. Утре ще я закарам ,при един мъж тук в града, останал дъм с много добри впечатления от него той ги чете много и ще пиша ,как вървят нещата. Лека вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 On 24.10.2017 г. at 0:53 AM, TiL said: Ем като се пишат небивалици... Ако на ръчен режим не го прави въпросното прилашкване това какво значи? Значи вадим кутия и правил локъп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 25 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 Записах се за понеделник, надявах се днес да прегледат живи данни и да ме опътят към нещо. Но ще чакам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 31 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Кутия!най вероятно заминал хидротеансформатор. Някакви предложения за ремонти и къде Каква ценаа мога да очаквам,ако някой е правил скоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Ако автомата не ти е критерии направо слагай ръчка. Цената е г/д една и съща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 1 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Колега автомаата не ми е критерий, дори не го и харесвам ,но всичко друго в колата е отлично за това се излъгах, но аз съм я зел да се возя и не искам да се вкарвам в подобни филми, мога и да намеря кола донор на цената на ремонт на кутия,но изпълнението не е толко просто колкото звучи, интересувам се от някой сервиз който е доверен сред съфорумници и дава някаква гаранци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Не пипай кутията. Проблема ти не е в хидрото. Рестартира компа на кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 5 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 Как мога да го направя или къде трябва да отида за да пробвам дали ,ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 E потърси в гугъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts