Jump to content

Съвет 2.7biturbo 250кс


M Petrow

Recommended Posts

Здравейте. От 3 дни имам ауди а6 ц5 2002, мотора 2.7btq tiptrionic 250кс Тези дни поизчетох доста някой работи нсмирам,някой -не, някой са ми ясни,други-не:hilezh:. Та моля за помощ и съвети от къде да почвам ии какви да са консумативите масло,свещи и тн,да махам ли каталите,трябва ли софтуерни намеси, ще има газ, каква да бъде?

Другото което искам да попитам,взех колата с играещи обороти в диапазона 1500 -2000 при при задържане на педала в едно положение оборотите падат след това се качват и това е само в движение на директ. Кутията реагира адекватно,мотора работи равномерно без драми, споменаха ми дросел или стъпкови моторчета?

Това е за сега, Поздрави

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да бъдеш сигурен. Виждал съм 2.7т на предно с типтроник.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал си на баба си шортите на простера! Правиш ли разлика между 230 коня к 250 коня, демек префейс и фейс? На предно има само 230 коня, което е префейс и е брутално рядко срещан.

 

 

Па ти колега най-вероятно ще рециклираш кутия. Няма такъв филм да то играят оборотитете без да променяш газта и да е от дебитомера...

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CheFolino написа:

Куатро е само типтроник, а 250коня е само куатро

 

преди 46 минути, loshdancho написа:

Недей да бъдеш сигурен. Виждал съм 2.7т на предно с типтроник.

 

Виж са кво си писал ве шибек :hilezh: Никъде не се говори за 230 коня при което има вариант на предно!

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, telsho написа:

Ицак,не се шегуваш обаче ???? сипваш доволно.

 

 

Ем като се пишат небивалици... 

 

Ако на ръчен режим не го прави въпросното прилашкване това какво значи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чистих дросел, не стана,не се оправи, сега съм поръчал нов дросел със стъпков,надявам се да се случат нещата. Кутията както каза колегата е типтроник,то на куатро няма мулти. Надявам се да не е от кутията, няма никакви подритвания и дъри, задна теъгва веднага, предна също,на байр държи, извън градско превключва много спокойно, прави ми впечатления при натиснат до долу педал не го прави ами се изтрелва и превключва, въпреки че като се замисля веднъж потеглих на 3200 3300 оборота застоя всякаш не иска да превключи след това пробвах ,подмина ги и започна да си реди 

Като сменя дроселаи стъпковия и не се оправи ,ще почна да мисля че найстина е кутия:steinigung:  ами за ръчния режим не съм се замислял д апробвам,но зависи от резултата към какво трябва да ме насочи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пробвах прави го и в ръчен режим 3 4 5 до 2000оборота на директна също ,щом подам гас неща се оправят, връща и качва скоростите плавно, сега ми прави впечатление ,че на паркинг също го прави но оборотите играят с не повече от 100. Незнам дали да чакам стъпковия да доиде или да я карам незнам в нашия край дали някой прави диагностика става дума Видин ,Враца Монтана ,ако не некаа някой препоръча някой в согия, аз съм чувал за някакъв мъж от Ботевград

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистиш дросела добре, отваряш кутийката и почистващ вътре, мож да пръснеш с контактен спрей. Клапата трябва да се движи равномерно. След това слагаш дросела, с диагностика го адаптираш и пробваш пак дали ще прави същия номер. За всеки случай може да погледнеш статуса на адаптация на дросела дали е ОК.

Също провери дали нямаш спукан турбо път, най-вече тройника пред дросела. Не бързай да даваш пари за нов дросел, твоя ако не е наред няма да може да се адаптира. Дебитомера не разбрах добре ли е? Другото което е погледни как са ламбда сондите. Автоматика е капризен към тези неща и трябва всичко по сместа да е ок. Бичи ли ти някаква грешка кутията? Ваг ги харесвам заради добрата диагностика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега за няколко дни съм направил следното, изчистих дросела до блясък,но не съм отварял кутийката на стъпковото, трипътника пред дросела го смених както и няколко други малки вакума и вървежа си дойде, гледах я на вагком показа грешка в ламбда пред катала,но стойностите и на двете са ок, другата грешка е от термо датчик но.още не съм видял кои е. Кутията не е записала грешки. За дебитомера...взех колата със счупено краче на дебитомера и навит винт в него за да държи скобичката на винта :) за това преди да се вкарвам във филма с кутията искам да сменя стъпковия мотор и дебитомера,защото само това май ми остава като варянт. Другото което е за сондата която ти спомена, защото въпреки ,че стойностите и на двете горни са добри се записва като грешка, за това трябва и за тях нещо да мисля. Ако имаш някакви други идей ще се радвам да ги чуя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Божее тая кола има толкова вероятни причини по мотора, че скоростите са последни. Термодатчика може да е причина, ламБата у аспухО също, дрИсела са ти казазали,  дебиЛомера също.

Що не закараш колата на някой дет разбира да гледа живи данни, да прави логове и да предцени какво се случва всъщност с мотора. Иначе ще ти се върже по-скъпо....според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да му се върже по-скъпо... дебитомера ти е за смяна, двете ламбда сонди преди катализаторите отговарят за смесите и те са за смяна щом бичат грешки. Вземаш си бошовски оригинални, струват 100лв/бр. В никакъв случай не вземай универсални. Тая пред пасажера се сменяше малко по-шибано, и за двете ти трябва специална вложка струваща 35лв + един метър удължения за гидорията :hilezh: ЕГТ-тата как са? Дросела не бързай да го сменяш, виж го как е на диагностика, ако се адаптира го остави засега. На живи данни гледай missfire и на шестте цилиндъра за да изключиш бобини или комутатор. Свещи предполагам си сменил, дано са иридиеви нгк. 

Някакви свистения чуват ли се като я мачкаш? Турбините как надуват? Да не е чипвана колата и да е от кофти софтуер? Провери как е кодиран мотора, дали е кодиран за автоматични скорости, и от там може да идват ядовете до около 2к оборота. Като цяло дано имаш ваг кабел, полезен е, а и от тук нататък ще ти е нужен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите съм ги сменил,точно такива са, турбините беще записала пренадуване, наредих новите вакуми и маркучи,изчистихме грешката и не се е показвала повече, дебитомера е за 100 процентова смяна,чакам го да дойде, но грешката с ламбда сондите си остава и бедни смеси, егт-тата не съм ги провррявал. Аз вече го поръчах дросела със стъпковия,така че него и дебитомера ще ги сменя веднага щом дойдат, но явно и сонди ще трябва да взема. Утре ще я закарам ,при един мъж тук в града, останал дъм с много добри впечатления от него той ги чете много и ще пиша ,как вървят нещата. Лека вечер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎24‎.‎10‎.‎2017‎ г. at 0:53 AM, TiL said:

 

 

Ем като се пишат небивалици... 

 

Ако на ръчен режим не го прави въпросното прилашкване това какво значи?

 

Значи вадим кутия и правил локъп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутия!най вероятно заминал хидротеансформатор. Някакви предложения за ремонти и къде

Каква ценаа мога да очаквам,ако някой е правил скоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега автомаата не ми е критерий, дори не го и харесвам ,но всичко друго в колата е отлично за това се излъгах, но аз съм я зел да се возя и не искам да се вкарвам в подобни филми, мога и да намеря кола донор на цената на ремонт на кутия,но изпълнението не е толко просто колкото звучи, интересувам се от някой сервиз който е доверен сред съфорумници и дава някаква гаранци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...