Misscherie Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Здравейте група.. Наскоро продадох старата си кола ауди А3 2.0 ФСИ 150 к.с . За пореден път се уверих ,че хората казаха ФСИ да не се пипа. Сега съм на вълна А4 б7 с малкото изключение, че е с ръчни скорости . Вчера го поръчах от Германия на 220 к. Според вас дали избрах добрия двигагел скорости и тн. Притеснявам се че е бърза и че 4х4 не съм карала никога. Също така не съм на ясно с музикалната система дали е добра фабрично или е дрънгалник ? Благодаря всяко мнение ще ми е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 (Редактирано) А ти какво му пипа на това фси ако не е тайна? Редактирано 16 Октомври 2017 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misscherie Публикувано 16 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 (Редактирано) Перки 4 пъти. Датчици. Термостат 2 пъти. Накрая започна да кипи антифриза.... взех го на 142 к реални и на 167 к. сдаде багажа. Редактирано 16 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 3.0тди-то има потенциала да те вкара в мнноооого повече неприятности от 2.0фси-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Много бързо си се отказала според мен, нямаш гаранция, че дизеловият мотор няма да е по - голям барутник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Проблемите които описваш че си имала май нямат много общо с това че колата е била FSI. Иначе А4-ката със сигурност ще ти хареса повече като комфорт, сигурност, вървеж. Ако е била добре поддържана, не би трябвало да те чакат сериозни проблеми при този пробег, но като цяло поддръжката ще е доста по-дебела от на А3-ката. Общо взето при положение че вече си купила колата - кот такоа. Ако имаш някакви опасения за избора си може би е трябвало да питаш преди да го направиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Защо бе, точно след 200х са предвидили тегавите ремонти да започнат - дюзи, съединител, маховик, вериги, дпф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 15 hours ago, Misscherie said: Перки 4 пъти. Датчици. Термостат 2 пъти. Накрая започна да кипи антифриза.... взех го на 142 к реални и на 167 к. сдаде багажа. Вместо всичко това, да бяхте отворили главата да оправите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misscherie Публикувано 17 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 (Редактирано) 20 дена в движение 5 в сервиз. Сутрин студена палеше като Ивеко от 84 год. Взех я ударена за 1250 евро преди 2 години оправих я няма нещо отпред което да не е подменено с ново и проблем след проблем. Отделно зимата с чисто нови гуми няма тръгване от 5 см сняг. Единственото хубаво и беше музикалната система и фаровете. А за глава ако трябваше да правя и нея на 163к какво остава като стане над 200к. Крив рог също имаше и за 150 к.с не вървеше така изобщо. Редактирано 17 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Сега гледай да не взимаш ударена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване