dragov88 Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Здравеите колеги имам сериозен проблем с кутията на Audi - A6 (4F,C6) - 3.0 TDI V6 (225 Hp) quattro Tiptronic Та започвам отначало купих си колата март месец като се доверих на неопитен майстор и реших да я обслужа при него. Смени ми маслото на двигателя и маслото на кутията с филтрите всичко ,след 5 месеца както си вървеше добре перфектно превключване на скоростите сега започнаха проблемите от първа скорост не иска да привключи на втора това го прави само на директна не го прави всеки пат просто трябва да дам на спорт или на ръчен режим и си привключа .Ходих в сервиз на ауди казаха ми че вероятно е от маслото и ми казаха че маслото на точно тази кутия не се сменя , за масло ми искат 160 лв на литър като не ми дават гаранция дали ще се оправи проблема .МОЛЯ помагайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Маслото се сменя. Майсторът трябва да знае какво прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragov88 Публикувано 16 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 А ака го сменя проблема ще си остане ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Маслото се сменя, цената на литър се намира мисля 40-50лв на ZF, няма нужда оригиналното. Този проблем обаче не съм чувал някой да го решава с масло. Първо трябва да се види за грешки. При такива проблеми със смяната на предавка, кутията най-често влиза в сервизен режим и е странно, че при теб не го прави. Смяната на маслото не би имала реален ефект тук, според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragov88 Публикувано 16 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Грешки не показва на кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 (Редактирано) Маслото се сменя. От Audi казват, че не се сменя а се подменя с нова кутия. На колко километра е колата . Сигурно кутията е за ремонт. Редактирано 17 Октомври 2017 от Dimitar P. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Порше Запад сменят масла точно на тези кутии от мнооооого години и да кажем 2009 е излизало 650 лв. Май се правят на интересни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragov88 Публикувано 17 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Колата е на 200 000 км почти .Сменя се но явно аз не съм случел на майстор.Днес не прави никакви проблеми .Странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Има ли някаква логика в това кога го прави - топла студена бързо бавно ... нещо си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 (Редактирано) Аз не разбирам какво е виновен майстора. 5 месеца сам каза, че всичко си е вървяло добре и изведнъж хоп...ми те половината неща по тая кола се чупят изведнъж, а другата половина се чупят постепено в рамките на 2-3 седмици примерно. И то май не е баш цялостно обслужване било, а само масла. Нали не мислиш, че с едно обслужване на кутия и двигател и няма да пипаш нищо по колата още 150 000км? Къде я провери колата, че е на близо 200 000км или толкова пише на таблото? Виждам, че е 224 коня, което значи 2004 2005 2006 година или първите бройки на 4F. Тия по принцип са нещо като еднорог ако се намерят на под 200 000км. Редактирано 17 Октомври 2017 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Погледни стоп машинката дали реагира само при натискане и не задържа сигнала за натиснат педал повече време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TTP Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Извинявам се,че пиша в стара тема,но имам същия проблем като автора.Ще съм благодарен ако автора на темата напише как са се развили нещата при него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Това прилича изобщо да не е проблем на кутията. Крематор дава най-добрия съвет, почни от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TTP Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 При мен се оказа точно както е писал колегата Крематор назад в темата-стоп машинката.Проблема изглежда плашещ,но е лесен за оправяне и евтин като цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentin A Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 С големи благодарности на Крематор за съвета. При мен в събота -28.11.2020 възникна същия проблем. Колата е Audi a6 Allroad 2.7 tdi tiptronic –2007г. Първоначално започна с отказа да превключва от първа скорост. Трябваше да превключиш на ръчно и започваше да работи нормално кутията. Малко след това светна и свещта. В неделя не я карах. Днес - 30.11.2020г. тръгнах с нея да си купя стоп машинката и по пътя ми светна и ESP-то, както и лампата за компресора на въздушното окачване. Пред магазина установих, че и ключът не може да се извади. В общи линии всичко, което колегите по-горе описват се появи като проблем. След смяната на машинката (21лв. MEYLE) всички предупредителни лампи по таблото изгаснаха, ключът излезе без проблем и кутията си работи нормално. Машинката си я смених сам - не е никакъв проблем, а лампите изгаснаха и без да се трият грешките през компютъра. Още веднъж хиляди благодарности на Крематор и на всички, които са писали по темата. Проблемът се реши лесно, бързо и евтино. Дано да сме полезни и на други хора. Весели празници на всички, че Коледа идва и бъдете здрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Onurhuseinov Публикувано 21 Април 2022 Доклад Share Публикувано 21 Април 2022 Здравей те от скоро съм сопственик на audi a6 3.0 233 2007 имам проблем с колата ще се радвам ако някой ми помогне Като подам малко газ почва да рита има си и вибрации и оборотомера играе това го прави само слет 3 та скорос 40-50 км.На висока скорос паг го прави това като отписна гаста и го подам пак.Има един момент на гаста само тогава го прави ходих при един майстор той ми вика че е от скоросната кития -хидротрансформатора някой да ли се е сблъскал с такъв проблем някакви идеи от какво може да бъде и на каква цена ще ми излезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Април 2022 Доклад Share Публикувано 21 Април 2022 @Onurhuseinov: на хидро си прилича по симптоми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Onurhuseinov Публикувано 21 Април 2022 Доклад Share Публикувано 21 Април 2022 (Редактирано) Това хидро може ли да се рециклира или трябва да се сложи нов каква е цената за сваляне то на китията и хидрото Редактирано 26 Април 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zengin Публикувано 26 Април 2022 Доклад Share Публикувано 26 Април 2022 (Редактирано) МиД авто Варна - звъни им и питай за цени. Имат рециклирани хидрота. Сменят ти го, палиш и заминаваш. Редактирано 26 Април 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване