Jump to content

Проблем с не палене когато си поиска, Пасат Б4 1.9тди 1Z ГНП?


LUDsAUDI

Recommended Posts

Става дума за пасат Б4 1.9тди 1З 95-96г мисля някъде, центровки и всичко е супер, в един момент решава че няма да запали и това е. На следващия ден запалва и е ОК примерно 20дни, след което пак решава, че не иска да пали и 2-3 дни може да няма палене. Намерихме проблем в клапана на ГНП-то и го сменихме, горивен филтър също е сменен, за кратко изглеждаше проблема да е решен, но пак се появи. След диагностика дава грешките на снимката (имобилайзера е от последното въртене в него ядове няма, изгасва си редовно лампата), но дори и да не се изтрият грешките ако колата е на кеф пак си пали, ако се изтрият минава известно време докато си ги набие пак. Няма логика дали ще го направи студена, топла след дълъг престой или дълго каране. Четох малко за въпросните грешки и ме навеждат към ГНП, макар за различни модели и марки коли дават и други варианти като помпа в резервоара, еку и тнт. Към какво да се насоча, колата е на близък мой познат, не ми на близко растояние да я ровя и сменям на проби грешки...

038307590-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор няма подкачваща помпа в резервоара.Когато НЕ искамда запали,светва ли подгрева ?Провери и предварението,защото често има проблем с колелото на вала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата грешка казва, че колата не е с точна центровка, но трябва да е много разцентрована за да забие тази грешка. Възможно е да има механична повреда в самата помпа. Последната грешка "65535 - internal control module memory error 00-00" обикновено означава, че е спукан маркуча на МАП сензора, който се намира вътре в ЕКУ-то и сиг има масло в кутията му. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровката и е супер, ъгъл запалване, милиграми, дюзи всичко е както си трябва, не мисля че това е причина да набие грешката ако я набива от центровка, колата пали и гасне супер когато запали де, явно както казваш проблем в механиката :) . Ще погледна маркуча на Мап-а и ще отворя Еку-то да видя дали има проблем по трасето. Докато остане време да отида да видя колата, отново си е запалила сама след 2 дни не палене и към момента си се движи докато пак не умре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах голф 3 с такъв проблем и при мен се оказа от едно реле, над бушоните , мисля че беше номер 107. Лампата за подгрева светеше леко и не огасваше, когато е на контакт. Само върти и няма палене, ако огасне лампата , пали от раз! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте,

 

имам същия или подобен проблем на Ауди 80 (двигател 1Z) '94. Направи ми впечатление, че когато колата няма да запали електромагнитния клапан за управление на турбото бръмчи/жужи (включва се и се изключва много бързо). Понякога ако изчакам на контакт, след 10-15 секунди "жуженето" спира и колата пали. Все още не съм открил какъв е проблемът, но според мен е свързан с лоша "маса".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...