nedelcho_iliev Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Здравейте, тази сутрин ми изчезнаха мигачите. Не работят нито аварийните светлини, нито мигачите. Нищо не светва и нищо не цъка. Натискаш копчето/ръчката и просто нищо не се случва. До последно всичко си работеше без каквито и да било смущения. Посъветвайте ме откъде да започна. Изключвам бушон, защото видях, че аварийни и мигачи са на различни бушони. Все пак ще ги проверя. Имам монтирана допълнителна аларма, която кара мигачите да мигат (в смисъл тя ги мига, не ползва фабричното реле), и всички мигачи работят, следователно изключвам нещо да се е намокрило и да е направило късо съединение. Мисля да започна от релето за мигачите. Разбрах, че то се намира на гърба на таблото с уредите. Питането ми е, едно ли е релето за аварийни и мигачи? Може ли проблем в ключа за аварийните да доведе до загуба и на мигачите? Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Едно и също е релето и е закачено на гърба на таблото с уредите. Имай в предвид, че ако има повреда в ключа за аварийните е възможно да нямаш мигачи защото захранването за тях минава през самия ключ. Така, че има голяма вероятност проблема да не е в релето, а в ключа за аварийните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Как да извадя ключа за аварийните, без да строша нещо? Най-вероятно проблема да е там, защото мигачите работеха до последно и когато реших да паркирам включих аварийните, но не светнаха. След това установих, че и мигачите не работят. Обаче преглеждайки списъка с бушоните тук виждам, че бушон №10 е за аварийните, а бушон №13 е за мигачите (Blinkleuchten нали е мигачи?). Та започвам да се обърквам. Да разбирам ли, че и двата бушона отиват на ключа за аварийните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Виж си релето първо. За копчето за аварийните може да се опиташ да го избуташ отзад стига да успееш да свалиш, който и да е ключ/капаче от редичката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 А как се вадят ключовете/капачетата? В смисъл какво ги държи и само с дърпане ли излизат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 само капаче се вади по-лесно с дърпане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 27 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 (Редактирано) Проблемът сам се разреши. Когато се качих в колата, натиснах бутона за аварийните. Чух еднократно цъкване зад таблото без да светне нищо. Изключих и включих аварийните 2-3 пъти - "цък", "цък" и в един момент всичко си заработи. Явно проблемът ще да е бил в релето. Понеже ми беше интересно къде се намира въпросното реле, каква е схемата на свързване и т.н., се поразрових малко в интернет и ето какво открих: Редактирано 27 Октомври 2017 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Пак ще се появи, сменяй бутона за аварийните щом си го оправил от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 27 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Нищо не съм оправил. Включих и изключих бутона на аварийните няколко пъти. При включването се чуваше еднократно цъкване зад таблото. Това, че цъка, не означава ли, че бутона "пуска ток" на релето или греша? Имам друг бутон за аварийните наличен, обаче нямам само капачета на конзолата с бутоните и ще пада разглобяване. Една снимка на колега от форума за онагледяване: Има ли начин да извадя цялата конзола с бутоните, без да пипам радиото и духалките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 (Редактирано) Вадиш долапчето отстрани, бъркаш и натискаш бутона на аварийните навън и ще излезе. Отвън също става, но е по-трудно. Редактирано 27 Октомври 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Този е на брат ми бившия AEL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Тия тесните от 2-те страни са капачета. Отдолу са болтовете. По спомени. Обаче имам спомен, че се вадят и самите копчета като подпъхнеш отвертка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapone Публикувано 6 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2021 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване