gandalf32 Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Здравейте, от много време колата при палене пада напрежението все едно акумулатора е слаб, но и при нов все същото. Само и единствено когато беше 38гр не го правише. Колата си пали от раз и при -15гр. От къде може да е проблема: - замърсен стартер -уредите в таблото - подгревнно реле( при 7гр подгряват 5сек) Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Клеморед Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 9 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Имам клип, но не мога да го кача Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 лоша маса, виж първо клемите и как са кабелите към тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 11 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Кабелите са здрави и клемите на акумулатора са здраво стегнати. Клеморедът как мога да го проверя? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Преди 1 час, gandalf32 написа: Кабелите са здрави и клемите на акумулатора са здраво стегнати Което изобщо не те застрахова от окислени кабелни обувки, в зоната на пресовката(кримпването), особено ако са алуминиевите. Затова хората сменят целите маси/кабели с нови и прясно кримпвани/запоени. Клеморед се проверява със сваляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Това имах предвид под "клемите", а не болтчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 13 minutes ago, NIKO said: Което изобщо не те застрахова от окислени кабелни обувки, в зоната на пресовката(кримпването), особено ако са алуминиевите. Затова хората сменят целите маси/кабели с нови и прясно кримпвани/запоени. Клеморед се проверява със сваляне. Съвсем спокойно може да си смени само кабелните обувки,кабела няма смисъл да се сменя целия силов кабел заради една окислена обувка.А за да ги провери,може просто да ги пипне докато върти зимата на стартер,която се стопли е за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 15 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 2 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Здрвейте, може ли някой да ми каже, подгревните свещи от кой температурен датчик получават сигнал за да почнат да подгряват? Благодаря Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 От този на главата. Можеш да видиш с вцдс колко дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 2 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Благодаря и аз във него се съмнявах. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване