vle4ugoto Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 Докато колата е студена измери и този който е на колата и ги сравни като съпротивление . Ама не дръж другия под климатика у вас като мериш . Ако ти попадне схема на компютъра виж на кой пин на буксата отива сигнала от температурния датчик и пак измери да не е оксидирал някъде . Виж с ваг-а дали можеш да тестваш стрелките на таблото/ не съм запознат дали може или не / да не е да се е скапал пласмасовия зъбен механизъм на моторчето което движи стрелката . или ако имаш приятел със същата кола закачи и неговото табло . Дерзай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 А от къде си сигурен, че колата загрява до 90° и нямаш проблем с термостата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 3 Април 2021 Доклад Share Публикувано 3 Април 2021 Е не съм сигурен но при по продължително градско каране поне до 80 ще загрее и ще покаже на таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 3 Април 2021 Доклад Share Публикувано 3 Април 2021 Стрелката на таблото не се движи линейно,като на термометър. Например замерено от мен забива на 90° от около78°до 96°,а някой сподели и над 100°.Така, че започни от най-лесното, преди да влезеш във филмите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване