avant b5 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Здравейте, тази сутрин при подаване на контакт изобщо не можах да превъртя и запаля. Проверих АБ ок е има ток. Бутнах я и запалих на скорост. После си палеше през цялото време от стартера! Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем. Съмнявам се в стартера или в бендикса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avant b5 Публикувано 26 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 не 1,8т , 1,9 тди 90 к.с. е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Не прокобвай ве.....[emoji5] Какво е "АБ" и кое му се проверява? По всяка вероятнос Акумулаторна Батерия Sent from my LG-H955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 2 hours ago, avant b5 said: Съмнявам се в стартера или в бендикса? Свали целия стартер и му направи една профилактика. Не е приятно посред зима да се прави този ремонт или да се остави стартера в снега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avant b5 Публикувано 26 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Акумулатора е наред, вече седмица карам с друг, генератора зарежда.....??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vincenzo Nibali Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Колега, проблем със стартера или шалтера имаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avant b5 Публикувано 26 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Утре ще я водя на "доктор" да постави диагноза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Почни от контактния ключ, клеморед, и така нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Намери канал и подай директен плюс на клемата,която управлява бобината на стартера.Тоест подай ток от дебелата клема с дебел червен кабел на тънката,като преди това си се сетил да изключиш колата от скорост.Ако в този момент стартера завърти сваляш клемореда,ако не сваляш стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Преди 7 часа, avant b5 написа: После си палеше през цялото време от стартера! преди 38 минути, Gostrex написа: ........Ако в този момент стартера завърти И ако му завърти стартера при тая "проба", а утре (например) сутринта не, тогава какво? Кое ще е? Автора, типично поведение на заклинващ бендикс, сваляй го тоя стартер и си го прави. Ако пак ти направи тая беля, намери начин, легни отдолу и при подаване на контакт чукни с нещо по стартера, зацепи ли, сваляш го. И все пак си виж и клемореда, рядко, но симптомите се припокриват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Пробата се прави в момент,в който стартера отказва да завърти, ако се беше занимавал и с нещо друго освен форумна философия би трябвало да се сетиш за това Бендикса на тези стартери е практически безсмъртен,виж бобината,която го управлява може да си е изпяла песента,но това ще се разбере след свалянето на стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Причината за това първоначално непалене на колата са започнали да се износват четки на стартера. В бъдеще такива непаления ще зачестят, а след време колата ще спре въобще да пали, ако не се сменят четките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avant b5 Публикувано 1 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Благодаря на всички за мненията! Проблема се оказа в четките на стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване