barry allen Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте. Харесал съм си A4ка, 2.5TDI, 180 коня, автоматик, 2002 година. Твърдо решен съм да взема въпросната кола(запознат съм с разходите които отиват по въпросния двигател).Въпроса ми е за какво да гледам при покупката и най-вече как да разбера дали има проблем в самия двигател. Видях,че е позволено и линкове към обяви да се пускат тъй че - http://www.cars.bg/offer/c1180449 Редактирано 29 Ноември 2017 от barry allen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Тази тема можеш да разгледаш ... Само с гледане няма да стане трябва малко отваряне. Щом си запознат с двигателя можеш да прочетеш и за автоматика и разхода на гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barry allen Публикувано 29 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 (Редактирано) Виждам позитивни отзиви за типтроника и. Разхода няма какво да го коментираме просто, не си взимам ауди за да карам икономично Колата щом я взема директно заминава в сервиз за обслужване на двигателя и кутията. Редактирано 29 Ноември 2017 от barry allen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Значи си готов за собственик на тази марка. Но да не се изненадаш, както казват братушките "Ауди денег сосет как пылесос!" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barry allen Публикувано 29 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Горе долу съм запознат колко лева харчи в минута колата, та в крайна сметка 1 път се живее. Интересува ме за какво да гледам тъй като колата се намира в Кюстендил, а там познати нямам. Ще я покарам малко да видя как работи в ниски/високи обороти и как сменя скоростите, но нещо по-конкретно което да се гледа има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 То веднъж се живее, ама да работиш за един курник е .....!!!! Тази кола е погром. Единственото хубаво нещо е че. Ако я купиш,няма да ти остават кинти за други ГлУпОсТи!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Мдаа, не ти трябва тоя отпадък. Ти хубаво викаш, че си наясно с разходите(което ме съмнява), но наясно ли си тая кола какво предлага, че да си струва тея разходи? Отговора е едно голямо НИЩО! Вървеж? Не. Ще те бягат всякакви опели, рендета и голфове. Икономичност? Твърдо не. Градския разход е между 10 и 14 нафта. Надеждност? Не. Винаги може да роди vp44 и да те остави на пътя. Разбирам да беше някой готин бензинов осмак, с як звук и вървеж, да си кажеш еее заслужава си да гори 20/100 и да има скъпо обслужване... А то какво? Гаден дизелов тракалник, с доказани проблеми, неадекватен разход и звук който прилича на кофа пълна с гайки, падаща по стъпалата Ако искаш икономия си вземи 1.8т или 1.9тди. Ако мислиш "веднъж се живее" и искаш да си правиш кефа си вземи 3.0 бензин и s4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ropcku Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 (Редактирано) A4, 2002, quattro: 2.5 TDI харчи в града /София, зверско задръстване, център/ 12-15 и не върви много. 3.0 бензин харчи 15-18 /зимъска 20/ и върви МНОГО повече от дизела - от лични впечатления ги пиша. Извън града дизела 7-10, бензина 9-12. За първоначално обслужване и за двете порядъка е минимум 1500лв. вклю. масло двигател, всички филтри, пистов с ролки + ангренажна верига на дизела или ремък на бензина, водна помпа и термостат + за работа. Масло скорости + диференциали /за куаттро/ мин. 450лв. След това само караш и се надяваш да не счупи валове дизела а за бензина да имаш пари да зареждаш. Зимата са супер надеждни с нови гуми а в завоите не мърдат ако си караш нормално за условията. Окачване не съм правил и не зная какво и колко. Между двете избирам бензина. Ако искаш икономия тогава търсиш 1.9 TDI или 1.8T. Тогава печелиш от гориво и то доста, но нямаш този кеф на по-големите двигатели. 2.7 TDI и 3.0 TDI също са вариант и харчат по-малко от 3.0 бензин, но пък са и по-нови години значи по-скъпи. Редактирано 7 Декември 2017 от ropcku Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barry allen Публикувано 13 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Решено е - дизела отпада. Харесал съм си една с 3.0 бензин, даже я има тука във форума и ще я взема живот и здраве след празниците. Благодаря на всички за съветите и мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZnaMC Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Какви са тия разходи ,какви са тия чудеса ,аз карам В6 2.5ТДИ и разхода ми е под 8/100 смесено , на дълго пада от 5.5 до 7/100 ,как ги карате тия коли незнам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 AYM мотора е на коли с предно задвижване.2.5 TDI V6,особено в комбинация с автомат и куатро си тежи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barry allen Публикувано 16 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2017 Значи както казах не търся икономия от V6 двигател. Харесал съм ей тази и се надявам да сполуча с покупката и: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2017 Що така се отказа от дизела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barry allen Публикувано 16 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2017 Покарах въпросния 2.5tdi няколко дена и нещо рязко се отказах от него. Нещо му липсваше сякаш, знам ли и аз. А и щом видях въпросната а4-ка с 3.0 се влюбих в нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2017 Единият мотор е атмосферен,другият е дизелов с турбо.Определено има разлика във вървежа и то в полза на бензиновия шестак. Като за невървежа на 2.5TDI V6 може да има много причини. Колата на колегата е хубава,най-вече с двойно задвижване и ръчна кутия.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване