Leooon Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Здравейте, имам следния проблем. Колата е Audi A4 Avant 2.0TDI 140 кс. 2006 година. Преди 2 седмици направих диагностика нямаше грешки дюзите бяха точно в нормата колата си вървеше перфектно. Точно след 4 дни започна да работи на 3 цилиндъра естествено веднага в сервиз. Оказа се че дюзата на първи цилиндър не работи добре. С добавки я отпушиха и като смениха горивния филтър нафтата беше черна, но на момента не се съобразихме, че е масло. Но колата работеше като преди като и наляхме чиста нафта. Вървя 3 дни нормално и на 3тия като тръгнах на дълъг път се оказа че за 300 км. 1 литър масло изчезна. Та това масло пак се е смесило с горивото. От какво може да е този проблем? Предварително благодаря на тези които се отзоват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Може да го "хапва" турбото, предполагам че нямаш течове на масло от двигателя? Прегледайте турбината за луфтове в някой сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Течове няма, а турбото е на 5 месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Спукана глава. Приятел го игра същия филм със същия мотор, ама на Пасат 6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Моя грешка. При него дизела отиваше в маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Тандем помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Just now, bobi1234 написа: Тандем помпа Преди 4 часа, VBI написа: Може да го "хапва" турбото, предполагам че нямаш течове на масло от двигателя? Прегледайте турбината за луфтове в някой сервиз. Благодаря за мненията. До момента предполагат: О пръстени на дюзите, глава или тандем помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin.grukov Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Да ти кажа моя опит: когато замине тандем помпата почва да прави горивото черно. Не знам с какво го замърсява, но същото нещо преебава гумичките на дюзите и вкарва гориво в маслото. Много е възможно маслото да ти намирисва на нафта. При мен беше проблемна тандем помпа, която след себеси беше сътворила описаните чудесии. Ако имаш мирис на нафта в маслото е желателно да не си караш колата, понеже си миеш мотора в момента. След като смениш тандем помпата може да ти се наложи да подмениш и ремонтен комплект на дюзи (не е скъп, към 30-40 лв за дюза на VAG). Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Първото нещо което бих направил е да сменя уплътненията на дюзите щом видя черен горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 8 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 И ето проблема... Двигатела е тотал щета, бутала, глава, блок, и само 2 дюзи работят нормално. 2.0 TDI 140 ps 2004 - 2008 НИКОГА!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 преди 7 минути, Leooon написа: 2.0 TDI 140 ps 2004 - 2008 НИКОГА!!! и по каква причина? Това че си взел милионник, минал през всякакви палачьорски ръце, значи, че модела е боклук ли? Типичната ситуация, спрягана хиляди пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Стопено бутало от помпа дюза и друг път съм виждал. Но всяка технология си има предел на моточасове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Като я оправите и проверете софта,така стопено бутало на пд въобще не е нормално.или тая кола е карана с някво измислено гориво.Има ли дпф? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 8 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Имаше но го махнах преди няколко месеца защото беше запушен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Маслото в нафтата също може да е помогнало за стопяването(прави доста висока температура при изгряне),то е и една от причините да се прецакат дюзите,Направо взимай нов(стар) мотор комплект! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 8 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 (Редактирано) Търся, за сега само в Германия намирам. Трябва да е BPW Code. Редактирано 11 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване