bsdnikolov Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Екстра, значи повече няма да се занимавам с нея. Следващия път ще се видиме само на по биричка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Утре ти нося бира, да я закачиш на бързо хаха.. Sent from my S8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 При Пацо всичко литва...до Литва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Преди 14 часа, bsdnikolov написа: само при PD 2.0 TDI на VW Group от прериода 2004-2008 съм го забелябвал При мен 1.9 PD 2002г. го прави същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitar_potar Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Хубаво А3 има постнато в темата малко по-нагоре - цялата муцуна винаги ми е била много по-красива. Но нямаше достатъчно лев за цяла муцуна... а и май като за първа кола на жената би й било множко чак цяла муцунка да подкара. Да не говорим за мощността пък - дори и да излезе 140 коня накрая, пак е сериозна мощност. А относно въпросния проблем със забиването - след като е всеизвестно, че има някаква недомислица, тя намерена ли е и измислено ли й е перманентно решение, за да не прави повече така? И не говоря за якото продухване с оборотите в лютеницата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 От 2004г до сега съм имал 4бр ПД и нито една не е имала такъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 А защо се затлачва турбото , че да иска редовно "продухване" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) On 12/19/2017 at 5:30 PM, hitar_potar said: Хубаво А3 има постнато в темата малко по-нагоре - цялата муцуна винаги ми е била много по-красива. Но нямаше достатъчно лев за цяла муцуна... а и май като за първа кола на жената би й било множко чак цяла муцунка да подкара. Да не говорим за мощността пък - дори и да излезе 140 коня накрая, пак е сериозна мощност. А относно въпросния проблем със забиването - след като е всеизвестно, че има някаква недомислица, тя намерена ли е и измислено ли й е перманентно решение, за да не прави повече така? И не говоря за якото продухване с оборотите в лютеницата... 1000 лева с боядисване ми излезе цялата муцуна. Тайвански капак и броня ( не ме е срам да кажа че не са оригиналндъ). Изрязах си и дупките за капаците за пръскалките за ксеноните. С ремап стъпваш на минимум 170 коня, после по желание може и повече. Аз съм на 190 но въртящия момент идва в повечко и и съединителя почва да се притеснява от време на време. ? Редактирано 20 Декември 2017 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 А тайванските капак и броня пасват ли добре? Може ли снимки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Ако и калниците са тайвански всичко ще си пасне. Накрая остава само и колата да стане тайванска и всичко вече ще си дойде на мястото. Сега сериозно. Моли се да не те сполети някое тежко птп с тези тайванчета. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Ти наистина ли вярваш че бронята на колата ти те пази по някакъв начин от тежко птп? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Идеята и е не да те пази , а да не навреди на участниците в птп-то. Пазят те гредите,буферите..аербеците, принципно! Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Май май не си много сигурен какво точно искаше да кажеш. Както и да е. Дано @TeRRaNoiD пусне някоя снимка да видим как стоят тези животозастрашаващи тайванчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitar_potar Публикувано 21 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Преди 14 часа, TeRRaNoiD написа: С ремап стъпваш на минимум 170 коня, после по желание може и повече. Аз съм на 190 но въртящия момент идва в повечко и и съединителя почва да се притеснява от време на време. ? Жената докато заима желание за повече (а и умения), ще сме сбрали пари и директно ще се мине на по-нов автомобил (нейните планове много сериозно включват следващото А3, въпреки че аз имам задръжки). Но не бърза и не си прави плановете за другия месец - все пак тая тъкмо сега я взехме. Пък и все още не знаем точно колко е мощна, трябва да звънна в сервиза да питам как върви обслужването и ремонта на дребните забележки. Аз поне като го карах, хубаво се юрка, само сякаш малко рано му свършва тягата на 3800-3900об/мин... За сметка на това пък почва още от 1500-1600. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 (Редактирано) Капака и бронята са тайвански, калниците са си оригиналните. От към якост няма разлика, имахме още 2 броя тайвански и пробвахме издръжливоста, и тайванската и оригиналната са еднакви от към трошене. Единствената разлика която забелязах за 3-те години от както съм с тази броня са, че при огъване от удар се получават мрежи на мястото на удара и нищо повече. Редактирано 22 Декември 2017 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 Тази броня е от готините тайвандки, има пръскалки за фарове и тн. Sent from my S8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 (Редактирано) Бояджията ги изряза. Не знам как е на оригиналните брони, но тази нямаше дупки, но от вътрешната страна си има захват за пръскалките и очертание за изрязване за капаците на пръскалките. Също и капаци трябваше да се закупят, защото тези от двойната ми решетка са малко по различни от пръскалките на цяла решетка. Редактирано 22 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 (Редактирано) На орогиналната ако си с ксенон имаш пръскалки, иначе не. Моята е без пръскалки, а съм с ксенон, което ме навежда на мисълта, че е роднина на твоята Sent from my S8 Редактирано 22 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 (Редактирано) Аз това казах, че на оригиналната капачките на пръскалките са различни и не стават на тайванската. Оригиналмата си беше с пръскалки и капаци, пръскалките се местят на тайванската, но капачките са различни, на двойната решетка мисля бяха извити в средата, а на цялата решетка са равни. Ето така беше преди Редактирано 22 Декември 2017 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 Като гледам добре са си паснали капака и бронята, не се виждат странни фуги и разминавания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitar_potar Публикувано 24 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Такаааа, явно нашия продавач е бил подведен или неговия продавач не е бил съвсем наясно - турбото си е оригиналното, което се монтира на 140 коня. Което пък значи, че тая количка много приятно върви за своите 140 кончета... ако приемем, че не е пипана. Сега обаче пък, след като я продухах хубаво на извънградското миналата седмица, колата отказва да загуби тяга и да си запише грешката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitar_potar Публикувано 4 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 А3-то е вън от сервиза след смяна на масла, филтри, пистов и ангренажен ремъци, ролки, водна помпа и моторче за задна чистачка (старото бе изгоряло). Впечатления след първите изминати 5-6км, докато стигна до работното място: мотора е по-тих, сякаш още по-малко вибрации има (не че е имало кой знае какви преди обслужването), и като цяло колата върви по-леко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Системата е: колкото повече пари наливаш, толкова по малко вибрации и колата върви по леко... Давай А-3ката на жена ти да и се радва, а ти бъди готов (като мен) да чакаш обаждане по телефона:тука ми свети една лампа Безавариини км желая! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 +1 тВа с лампата го играх... Свети ми едно като...хеликоптерче! ( check engine ) После бешеее сега свети едно като лале!?( tyres pressure) Общо взето странни символи чух а то пък за късмет Мерца светеше постоянно за какво ли не като се караше основно градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitar_potar Публикувано 5 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Аз лампата за маслото я знам като "лампата на Аладин". Жената също! Поне засега аз ще разтривам колата - жената приключва шоферските курсове. А3-то й се пада първа лична кола - определено ще си я помни след време! И да чукна на дърво - дано няма светещи лампички в скоро време с Аудито. С моето возило бирата е друга, та сега малко ще й поразтъпча колата, а БМВ-то ще почива малко - и без това му се чудя кво да го правя вече. Получих съвет да го заменям за А6, ама нещо не ме изтегля тоя вариант... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване