Jump to content

Новозакупено А3 - странен проблем


hitar_potar

Recommended Posts

Екстра, значи повече няма да се занимавам с нея. Следващия път ще се видиме само на по биричка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 14 часа, bsdnikolov написа:

само при PD 2.0 TDI на VW Group от прериода 2004-2008 съм го забелябвал

При мен 1.9 PD 2002г. го прави същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво А3 има постнато в темата малко по-нагоре - цялата муцуна винаги ми е била много по-красива. Но нямаше достатъчно лев за цяла муцуна... а и май като за първа кола на жената би й било множко чак цяла муцунка да подкара. Да не говорим за мощността пък - дори и да излезе 140 коня накрая, пак е сериозна мощност. 

А относно въпросния проблем със забиването - след като е всеизвестно, че има някаква недомислица, тя намерена ли е и измислено ли й е перманентно решение, за да не прави повече така? И не говоря за якото продухване с оборотите в лютеницата... :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/19/2017 at 5:30 PM, hitar_potar said:

Хубаво А3 има постнато в темата малко по-нагоре - цялата муцуна винаги ми е била много по-красива. Но нямаше достатъчно лев за цяла муцуна... а и май като за първа кола на жената би й било множко чак цяла муцунка да подкара. Да не говорим за мощността пък - дори и да излезе 140 коня накрая, пак е сериозна мощност. 

А относно въпросния проблем със забиването - след като е всеизвестно, че има някаква недомислица, тя намерена ли е и измислено ли й е перманентно решение, за да не прави повече така? И не говоря за якото продухване с оборотите в лютеницата... :D:D:D

 

 

1000 лева с боядисване ми излезе цялата муцуна. Тайвански капак и броня ( не ме е срам да кажа че не са оригиналндъ). Изрязах си и дупките за капаците за пръскалките за ксеноните.

 

 

 

С ремап стъпваш на минимум 170 коня, после по желание може и повече. Аз съм на 190 но въртящия момент идва в повечко и и съединителя почва да се притеснява от време на време. ?

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и калниците са тайвански всичко ще си пасне. Накрая остава само и колата да стане тайванска и всичко вече ще си дойде на мястото. Сега сериозно. Моли се да не те сполети някое тежко птп с тези тайванчета.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята и е не да те пази , а да не навреди на участниците в птп-то. Пазят те гредите,буферите..аербеците, принципно!

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май не си много сигурен какво точно искаше да кажеш.

 

Както и да е. Дано @TeRRaNoiD пусне някоя снимка да видим как стоят тези животозастрашаващи тайванчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, TeRRaNoiD написа:

 

С ремап стъпваш на минимум 170 коня, после по желание може и повече. Аз съм на 190 но въртящия момент идва в повечко и и съединителя почва да се притеснява от време на време. ?

Жената докато заима желание за повече (а и умения), ще сме сбрали пари и директно ще се мине на по-нов автомобил (нейните планове много сериозно включват следващото А3, въпреки че аз имам задръжки). Но не бърза и не си прави плановете за другия месец - все пак тая тъкмо сега я взехме. Пък и все още не знаем точно колко е мощна, трябва да звънна в сервиза да питам как върви обслужването и ремонта на дребните забележки. :) Аз поне като го карах, хубаво се юрка, само сякаш малко рано му свършва тягата на 3800-3900об/мин... За сметка на това пък почва още от 1500-1600. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака и бронята са тайвански, калниците са си оригиналните. От към якост няма разлика, имахме още 2 броя тайвански и пробвахме издръжливоста, и тайванската и оригиналната са еднакви от към трошене. 

 

Единствената разлика която забелязах за 3-те години от както съм с тази броня са, че при огъване от удар се получават мрежи на мястото на удара и нищо повече.

93348358-6662-4BF4-9BD4-357EA936B2BF.jpeg

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Бояджията ги изряза. Не знам как е на оригиналните брони, но тази нямаше дупки, но от вътрешната страна си има захват за пръскалките и очертание за изрязване за капаците на пръскалките. Също и капаци трябваше да се закупят, защото тези от двойната ми решетка са малко по различни от пръскалките на цяла решетка.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На орогиналната ако си с ксенон имаш пръскалки, иначе не. Моята е без пръскалки, а съм с ксенон, което ме навежда на мисълта, че е роднина на твоята :)

Sent from my S8

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това казах, че на оригиналната капачките на пръскалките са различни и не стават на тайванската. Оригиналмата си беше с пръскалки и капаци, пръскалките се местят на тайванската, но капачките са различни, на двойната решетка мисля бяха извити в средата, а на цялата решетка са равни. 

 

 

Ето така беше преди

F93BB73F-473D-499E-9CB6-DAC3082A27BD.jpeg

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа, явно нашия продавач е бил подведен или неговия продавач не е бил съвсем наясно - турбото си е оригиналното, което се монтира на 140 коня. Което пък значи, че тая количка много приятно върви за своите 140 кончета... ако приемем, че не е пипана. Сега обаче пък, след като я продухах хубаво на извънградското миналата седмица, колата отказва да загуби тяга и да си запише грешката... :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А3-то е вън от сервиза след смяна на масла, филтри, пистов и ангренажен ремъци, ролки, водна помпа и моторче за задна чистачка (старото бе изгоряло). Впечатления след първите изминати 5-6км, докато стигна до работното място: мотора е по-тих, сякаш още по-малко вибрации има (не че е имало кой знае какви преди обслужването), и като цяло колата върви по-леко. :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата е: колкото повече пари наливаш, толкова по малко вибрации и колата върви по леко...:zustimm:

Давай А-3ката на жена ти да и се радва, а ти бъди готов (като мен) да чакаш обаждане по телефона:тука ми свети една лампа:nixweiss:

Безавариини км желая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 тВа с лампата го играх...

Свети ми едно като...хеликоптерче! ( check engine ) :hilezh:

После бешеее сега свети едно като лале!?:steinigung:( tyres pressure) 

Общо взето странни символи чух а то пък за късмет Мерца светеше постоянно за какво ли не като се караше основно градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лампата за маслото я знам като "лампата на Аладин". Жената също! :D 

Поне засега аз ще разтривам колата - жената приключва шоферските курсове. А3-то й се пада първа лична кола - определено ще си я помни след време! 

И да чукна на дърво - дано няма светещи лампички в скоро време с Аудито. С моето возило бирата е друга, та сега малко ще й поразтъпча колата, а БМВ-то ще почива малко - и без това му се чудя кво да го правя вече. Получих съвет да го заменям за А6, ама нещо не ме изтегля тоя вариант... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...